Oud 28-05-2003, 23:29
petit
petit is offline
het lijkt mij heerlijk om naar het naaktstrand te gaan ik ben alleen zo bang dat ik midden op het naaktstrand een stijve krijg ik ben er namelijk nog nooit geweest wie heeft hier ervaring mee?(messchien niet helemaal het goeie forum maar ja ik wist ook niet waar ik hem dan moest zetten)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 23:34
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Hehe, kun je wel leuke trucjes uithalen met een handdoek

( verwijst naar Rude Awakening ...voor wie het kent )
Oud 28-05-2003, 23:48
petit
petit is offline
wie willen er morgen mee ? het wordt mooi weer!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 07:16
Verwijderd
Dat is ook één van de redenen waarom mijn vriend niet meewil. Hij is bang dat hij een stijve krijgt en dan voelt ie zich nogal opgelaten. Wat natuurlijk erg begrijpelijk is.

Maar gelukkig heb je een handdoek bij je, en kan je altijd nog op je buik gaan liggen en wachten tot het is afgezakt. Toch? En meestal is het op die stranden niet eens zo heel druk hoor
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 08:47
Verwijderd
Doordat op een naaktstrand iederéén naakt is, is een naakt persoon ongeveer net zo sexy als datzelfde persoon zou zijn mét kleren aan. Zo gauw zul je dus niet een erectie krijgen.
Mocht dat toch gebeuren, dan sla je een handdoekje om je middel, of ga je op je buik liggen, of ren je het water in.
En het is inderdaad fijn, je hoeft niet te klungelen met slechtzittende badkleding en je krijgt niet het witte-kont-bij-bruine-rug-en-bruine-benen effect
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 09:07
hajo
hajo is offline
die angst voor een stijve is heel begrijpelijk maar niet nodig. Met een strakke zwembroek aan (maar ja, wie van de mannen heeft die tegenwoordig nog) krijg je namelijk ook geen stijve in aantrekkelijke situaties. Oke, je moet natuurlijk niet te gefocused zijn (roze olifant, ow stop, roze olifant. ROZE OLIFANT), maar de kans dat het gebeurd is klein. Het is een beetje als plassen in het openbaar, dat lukt de meeste ook niet.
Oud 29-05-2003, 13:12
LM
LM is offline
Je kan je van te voren paar keer flink afberen
Dan komt hij niet meer omhoog al wil je het graag
Oud 29-05-2003, 14:06
Lievelotje
Lievelotje is offline
Ik kan hier slechts aan toevoegen dat ik slechts zelden een erectie heb gezien op een naturistencamping/strand in mijn achtienjarige naturistenbestaan. Ik neem dus aan dat het allemaal nogal meevalt, al kan ik me de vrees wel indenken hoor. Gewoon gaan is mijn advies, het is gewoon heerlijk relaxed.
Oud 29-05-2003, 14:19
Verwijderd
Als het al gebeurd, gewoon een handdoekje omslaan ofzo.. Maar iedereen loopt naakt dus op een of andere manier verbind je naakt dan niet aan seks, waardoor er niet gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 15:44
Verwijderd
Wij gaan zelf ook naar naturistenstranden of campings. Meestal heb ik geen zin om helemaal uit de kleren te gaan, maar als je eenmaal rondloopt zonder kleren is het toch wel fijn soms.
Soms kan het ook best genant zijn hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 09:20
petit
petit is offline
tja ik zou wel graag gaan maar in je eentje is daar ook niet zo veel aan. Als er een meisje mee zou gaan zou ik me al een stuk meer op me gemak voelen(niet verbonden met seks). anders voel je je ook zo voor gek
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 09:35
poesiefox
poesiefox is offline
Op alle naturistenplekken lopen blote mensen van alle leeftijden rond. Dus niet alleen maar mooie jonge strakke sexy dames, maar ook lelijke ouwe kerels met overdadig en grijs borsthaar en veel pens en hangtietjes en knobbelknietjes.

Dus de kans op een stijve lijkt mij erg klein.
Oud 30-05-2003, 09:58
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
hajo schreef op 29-05-2003 @ 10:07:
die angst voor een stijve is heel begrijpelijk maar niet nodig. Met een strakke zwembroek aan (maar ja, wie van de mannen heeft die tegenwoordig nog) krijg je namelijk ook geen stijve in aantrekkelijke situaties. Oke, je moet natuurlijk niet te gefocused zijn (roze olifant, ow stop, roze olifant. ROZE OLIFANT), maar de kans dat het gebeurd is klein. Het is een beetje als plassen in het openbaar, dat lukt de meeste ook niet.
Helaas dragen om een of andere obscure reden de meeste jongens geen zwembroek op een naturistenstrand....
Oud 30-05-2003, 10:30
petit
petit is offline
zeker jammer, maar ook jammer dat het er niet vol met prachtige tieners zit dan zat ik er elke zomerse dag
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 30-05-2003 @ 10:35:
Op alle naturistenplekken lopen blote mensen van alle leeftijden rond. Dus niet alleen maar mooie jonge strakke sexy dames, maar ook lelijke ouwe kerels met overdadig en grijs borsthaar en veel pens en hangtietjes en knobbelknietjes.

Dus de kans op een stijve lijkt mij erg klein.
Precies
En gek genoeg zie je eigenlijk helemaal niet dat die mensen zo lelijk flubberig zijn... net zoals je niet let op een duf grijs pak ofzo, je ziet het wel, maar je let er niet op..
Heb vaak genoeg mooie jongens gezien maar op de een of andere manier let je dan toch niet op z'n lichaam, ik weet niet... Misschien komt dat meer omdat ik er al vanaf m'n eerste jaar kom, dat je er zo aan gewend raakt dat je het naakt niet meer ziet... Misschien als je er voor het eerst komt, dat je dan echt náákt ziet.. maar na een tijdje gaat dat wel over, dan zie je gewoon mensen...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 21:45
josdebos
josdebos is offline
je voelt je het eerste uurtje ff wat ongemakkelijk, maar zodra je merkt dat mensen er helemaal niet van opkijken of het raar vinden, heb je het na een tijdje helemaal niet door. En zelf zal je er na een uurtje ook niet mee van opkijken dat er een meisje in dr nixie loopt, das daar immers normaal. En als je dr een stijve van krijgt.. handdoek doet wonderen, alvast veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 12:22
petit
petit is offline
je voelt je het eerste uurtje ff wat ongemakkelijk, maar zodra je merkt dat mensen er helemaal niet van opkijken of het raar vinden, heb je het na een tijdje helemaal niet door. En zelf zal je er na een uurtje ook niet mee van opkijken dat er een meisje in dr nixie loopt, das daar immers normaal. En als je dr een stijve van krijgt.. handdoek doet wonderen, alvast veel plezier!

ga jij met me mee
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 13:52
gizmo
gizmo is offline
Ik zou er best een keer naar toe willen. In het begin zal ik me ech wel ongemakkelijk voelen en er ff door heen moeten bijten, net als de eerste keer toen ik naar de sauna ging.. maar ach...
HEb alleen nog niet iemand gevonden die mee wil ..

Lijk mij echt wel lekker!! Lekker overal zon op je lichaam, geen geklungel met badkleding
Oud 01-06-2003, 14:02
Another Way
Another Way is offline
We waren van de week met school een strandwandeling aan het doen, toen kwamen we langs het naaktstrand. Mijn God, ik ben blij dat ik nog een stijve kan krijgen. Van sommige mensen daar krijg je spontane impotentie
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 14:09
pinokio
pinokio is offline
lekker tochtig daar beneden
Oud 01-06-2003, 17:26
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
petit schreef op 01-06-2003 @ 13:22:

ga jij met me mee

Waarom niet, schaam me nergens voor!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:26
petit
petit is offline
oke das dan afgesproken tis in zeeland
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 22:32
Verwijderd
het wordt bijna een dating topic dit
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 23:24
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
gizmo schreef op 01-06-2003 @ 14:52:
Ik zou er best een keer naar toe willen.
maar ach... HEb alleen nog niet iemand gevonden die mee wil ..
Zal ik met j meegaan dan

Laatst gewijzigd op 02-06-2003 om 17:02.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 06:57
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 01-06-2003 @ 23:32:
het wordt bijna een dating topic dit
Ga je mee?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 08:44
Lievelotje
Lievelotje is offline
Als iedereen die graag eens zou willen, maar alleen niet ziet zitten (begrijpelijk) en geen vrienden heeft die mee willen/durven nu eens een naturistenmeeting houden, dan kunnen jullie er allemaal eens van proeven.
Succes.

(hihi)
Oud 02-06-2003, 14:42
josdebos
josdebos is offline
tja.. zeeland ligt een beetje uit de buurt.. maar zal er eens over nadenken
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 15:51
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ben nog nooit op een naturistencamping geweest, maar ik vind ut wel altijd heerlijk om naakt in op een afgelegen strandje te liggen, te zwemmen in de zee, door het bos te lopen enz, ik wil ook egt keer naar zo'n camping toegaan
Oud 02-06-2003, 21:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef op 02-06-2003 @ 16:51:
ben nog nooit op een naturistencamping geweest, maar ik vind ut wel altijd heerlijk om naakt in op een afgelegen strandje te liggen, te zwemmen in de zee, door het bos te lopen enz, ik wil ook egt keer naar zo'n camping toegaan
Naakt door het bos lopen?

Maarja, ik ging vroeger vaak met m'n ouders naar een naturistenstrand...
Durf ik niet meer sinds m'n 13e...
Ben toch bang dat ik mezelf niet onder controle kan houden...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 21:51
knijtert!
knijtert! is offline
Ik geloof best dat je er op een gegevene moment niet meer opkijkt van naaktlopers... Maar je gaat mij toch niet vertellen dat wanneer er een ongelovelijk mooi meisje loopt dat je het dan in bedwang kan houwden

waar woont josdebos dan?
Oud 02-06-2003, 21:56
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
leon-v schreef op 02-06-2003 @ 00:24:

Zal ik met j meegaan dan
hehe..
Oud 02-06-2003, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 02-06-2003 @ 07:57:
Ga je mee?
Wat denk je
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 06:34
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 03-06-2003 @ 00:26:
Wat denk je
Je gaat gewoon. (punt)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 06:46
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 03-06-2003 @ 07:34:
Je gaat gewoon. (punt)
zo hoort het
Oud 03-06-2003, 16:32
PardonMe
PardonMe is offline
Denk dat het gewoon een kwestie van een keertje doen is..
Net als naar de sauna gaan..
Mensen zijn vaak bang dat iedereen naar hun zal gaan kijken ofzo.. maar mensen gaan daar heen omdat zij dat zelf fijn vinden en niet om naar anderen te loeren..
Ik denk dat de meeste twijfelaars zich daar gewoon even overheen moeten zetten..?

mjah als ik nu naar een nudistenstrand zou gaan heb ik een witte kont denk ik en kun je precies mn hemdje nog zien zitten; heb allemaal verschillende kleuren bruin op mn lichaam at the moment..
Oud 03-06-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 02-06-2003 @ 22:51:
Ik geloof best dat je er op een gegevene moment niet meer opkijkt van naaktlopers... Maar je gaat mij toch niet vertellen dat wanneer er een ongelovelijk mooi meisje loopt dat je het dan in bedwang kan houwden

waar woont josdebos dan?
Dat ligt eraan. Als jij in de stad bent, en je ziet een ongelofelijk mooi meisje met normale kleren aan lopen, krijg je dan een erectie? Zo ja, dan ook op het naaktstrand als je een ongelofelijk mooi meisje naakt ziet lopen, zo nee, dan niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 17:03
petit
petit is offline
nou ik denk dat ik maar gewoon is naar toe ga als ik een vriendin(als zij het goed vind) heb anders ben je daar zo alleen tussen al die dikke naakte duitsers
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 17:06
Optima
Optima is offline
ehm, tja, naturisme is niet mijn ding. Ik krijg al nachtmerries als ik eraan denk, allemaal oude mannetjes die een beetje mijn strakke body liggen te begluren met hun olifantenvoorhuid

bah *huiver*

maar met naakt in mijn kamer lopen heb ik geen probleem
Oud 04-06-2003, 19:09
petit
petit is offline
Optima ehm, tja, naturisme is niet mijn ding. Ik krijg al nachtmerries als ik eraan denk, allemaal oude mannetjes die een beetje mijn strakke body liggen te begluren met hun olifantenvoorhuid

bah *huiver*

tja daar zit natuurlijk wel iets in maar volgens mij vind iedereen het wel fijn om is naakt in de openlucht te zijn(bos strand zee) maar idd ik vind het ook zo raar om naar zoon strand te gaan als er alleen maar oudere zijn met hun flubber buik
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
petit schreef op 04-06-2003 @ 20:09:
Optima ehm, tja, naturisme is niet mijn ding. Ik krijg al nachtmerries als ik eraan denk, allemaal oude mannetjes die een beetje mijn strakke body liggen te begluren met hun olifantenvoorhuid

bah *huiver*

tja daar zit natuurlijk wel iets in maar volgens mij vind iedereen het wel fijn om is naakt in de openlucht te zijn(bos strand zee) maar idd ik vind het ook zo raar om naar zoon strand te gaan als er alleen maar oudere zijn met hun flubber buik
Mijn ervaring is dat er vooral gezinnen (ouders 25-50 jaar, kinderen 1-15 jaar) zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:54
josdebos
josdebos is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 02-06-2003 @ 22:51:

waar woont josdebos dan?
alkmaar
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-06-2003 @ 20:11:
Mijn ervaring is dat er vooral gezinnen (ouders 25-50 jaar, kinderen 1-15 jaar) zijn.
Precies, en dan nog;
mensen die gluren vallen op en worden echt niet getollereerd. Paar keer mee gemaakt dat er een vent duidelijk naar naakte meisjes zat te kijken en ook probeerde aan te pappen met hen, zoiets valt anderen echt goed op en dan trappen ze hem flink van het terrein.

En verder moet je niet verwachten dat mensen je uitgebreid gaan bekijken, want; bekijk jijzelf uitgebreid mensen? Vast niet, en anderen zijn net zoals jij.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 12:03
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-06-2003 @ 12:59:

En verder moet je niet verwachten dat mensen je uitgebreid gaan bekijken, want; bekijk jijzelf uitgebreid mensen? Vast niet, en anderen zijn net zoals jij.
inderdaad. mensen gaan toch naar zoiets omdat ze dat fijn vinden, voor zichzelf, en ze gaan daar niet heen met de gedachte ''nu ga ik eens lekker naar mooie meiden/jongens gluren''
Oud 05-06-2003, 12:15
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 03-06-2003 @ 17:32:
mjah als ik nu naar een nudistenstrand zou gaan heb ik een witte kont denk ik en kun je precies mn hemdje nog zien zitten; heb allemaal verschillende kleuren bruin op mn lichaam at the moment..
hehe.. maar daarom moet je nu juist wel naar het nudistenstrand gaan. Wordt alles mooi bruin.. maar ok
Het is inderdaad slimmer om bij het eerste lekkere warme zonnetje daar te gaan liggen zodat alles gelijkmatig mooi bruin (of rood ) word!
Oud 07-06-2003, 22:48
petit
petit is offline
lopen jullie ook wel is naakt op plaatsen waar dat niet mag?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 11:38
Verwijderd
Citaat:
petit schreef op 07-06-2003 @ 23:48:
lopen jullie ook wel is naakt op plaatsen waar dat niet mag?
In principe mag je overal in Nederland naakt zijn, totdat mensen er aanstoot aan nemen, dan kunnen ze je aangeven bij de politie wegens verstoring van de openbare orde, voor zover ik heb begrepen uit een ander topic een tijdje terug.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 12:03
Knoop
Knoop is offline
ik persoonlijk krijg n btje het idee, dat deze petit figuur met een zielig verhaal alleen maar wat meiden mee wil lokken naar t naakstrand zodat ook nog eens wat anders naakt ziet dan op zn tv/pc scherm
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 19:27
marla
marla is offline
Citaat:
Knoop schreef op 08-06-2003 @ 13:03:
ik persoonlijk krijg n btje het idee, dat deze petit figuur met een zielig verhaal alleen maar wat meiden mee wil lokken naar t naakstrand zodat ook nog eens wat anders naakt ziet dan op zn tv/pc scherm

hahaha
Oud 08-06-2003, 19:52
petit
petit is offline
dan heb je dat verkeerd gedacht want het vermaakt mij wel al die verhalen van anderen en ik ben ook echt niet van plan een afspraak te maken over het internet(ook al heb ik dat idee wel gewekt hierboven maar stel dat er iemand serieus op in was gegaan had ik het nog niet gedaan) ik doe het liever via de normale weg eerst meiden bekijken aanspreken en dan zien of het wat wordt. This is no more to me than enternaiment
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 10:10
Lievelotje
Lievelotje is offline
vanmiddag naaktstrand Groede, voor de liefhebbers

(hihi)

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten