![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En gek genoeg zie je eigenlijk helemaal niet dat die mensen zo lelijk flubberig zijn... net zoals je niet let op een duf grijs pak ofzo, je ziet het wel, maar je let er niet op.. Heb vaak genoeg mooie jongens gezien maar op de een of andere manier let je dan toch niet op z'n lichaam, ik weet niet... Misschien komt dat meer omdat ik er al vanaf m'n eerste jaar kom, dat je er zo aan gewend raakt dat je het naakt niet meer ziet... Misschien als je er voor het eerst komt, dat je dan echt náákt ziet.. maar na een tijdje gaat dat wel over, dan zie je gewoon mensen... |
![]() |
|
![]() |
je voelt je het eerste uurtje ff wat ongemakkelijk, maar zodra je merkt dat mensen er helemaal niet van opkijken of het raar vinden, heb je het na een tijdje helemaal niet door. En zelf zal je er na een uurtje ook niet mee van opkijken dat er een meisje in dr nixie loopt, das daar immers normaal. En als je dr een stijve van krijgt.. handdoek doet wonderen, alvast veel plezier!
|
![]() |
|
![]() |
je voelt je het eerste uurtje ff wat ongemakkelijk, maar zodra je merkt dat mensen er helemaal niet van opkijken of het raar vinden, heb je het na een tijdje helemaal niet door. En zelf zal je er na een uurtje ook niet mee van opkijken dat er een meisje in dr nixie loopt, das daar immers normaal. En als je dr een stijve van krijgt.. handdoek doet wonderen, alvast veel plezier!
ga jij met me mee ![]() |
![]() |
|
Ik zou er best een keer naar toe willen. In het begin zal ik me ech wel ongemakkelijk voelen en er ff door heen moeten bijten, net als de eerste keer toen ik naar de sauna ging.. maar ach...
HEb alleen nog niet iemand gevonden die mee wil ![]() Lijk mij echt wel lekker!! Lekker overal zon op je lichaam, geen geklungel met badkleding ![]()
|
Als iedereen die graag eens zou willen, maar alleen niet ziet zitten (begrijpelijk) en geen vrienden heeft die mee willen/durven nu eens een naturistenmeeting houden, dan kunnen jullie er allemaal eens van proeven.
Succes. (hihi)
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, ik ging vroeger vaak met m'n ouders naar een naturistenstrand... Durf ik niet meer sinds m'n 13e... ![]() Ben toch bang dat ik mezelf niet onder controle kan houden... |
![]() |
|
Ik geloof best dat je er op een gegevene moment niet meer opkijkt van naaktlopers... Maar je gaat mij toch niet vertellen dat wanneer er een ongelovelijk mooi meisje loopt dat je het dan in bedwang kan houwden
![]() waar woont josdebos dan?
|
Denk dat het gewoon een kwestie van een keertje doen is..
Net als naar de sauna gaan.. Mensen zijn vaak bang dat iedereen naar hun zal gaan kijken ofzo.. maar mensen gaan daar heen omdat zij dat zelf fijn vinden en niet om naar anderen te loeren.. Ik denk dat de meeste twijfelaars zich daar gewoon even overheen moeten zetten..? mjah als ik nu naar een nudistenstrand zou gaan heb ik een witte kont denk ik en kun je precies mn hemdje nog zien zitten; heb allemaal verschillende kleuren bruin op mn lichaam at the moment..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ehm, tja, naturisme is niet mijn ding. Ik krijg al nachtmerries als ik eraan denk, allemaal oude mannetjes die een beetje mijn strakke body liggen te begluren met hun olifantenvoorhuid
bah *huiver* maar met naakt in mijn kamer lopen heb ik geen probleem ![]()
|
![]() |
Optima ehm, tja, naturisme is niet mijn ding. Ik krijg al nachtmerries als ik eraan denk, allemaal oude mannetjes die een beetje mijn strakke body liggen te begluren met hun olifantenvoorhuid
bah *huiver* maar met naakt in mijn kamer lopen heb ik geen probleem tja daar zit natuurlijk wel iets in maar volgens mij vind iedereen het wel fijn om is naakt in de openlucht te zijn(bos strand zee) maar idd ik vind het ook zo raar om naar zoon strand te gaan als er alleen maar oudere zijn met hun flubber buik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mensen die gluren vallen op en worden echt niet getollereerd. Paar keer mee gemaakt dat er een vent duidelijk naar naakte meisjes zat te kijken en ook probeerde aan te pappen met hen, zoiets valt anderen echt goed op en dan trappen ze hem flink van het terrein. En verder moet je niet verwachten dat mensen je uitgebreid gaan bekijken, want; bekijk jijzelf uitgebreid mensen? Vast niet, en anderen zijn net zoals jij. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is inderdaad slimmer om bij het eerste lekkere warme zonnetje daar te gaan liggen zodat alles gelijkmatig mooi bruin (of rood ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hahaha
|
![]() |
dan heb je dat verkeerd gedacht want het vermaakt mij wel al die verhalen van anderen en ik ben ook echt niet van plan een afspraak te maken over het internet(ook al heb ik dat idee wel gewekt hierboven maar stel dat er iemand serieus op in was gegaan had ik het nog niet gedaan) ik doe het liever via de normale weg eerst meiden bekijken aanspreken en dan zien of het wat wordt. This is no more to me than enternaiment
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
nudisme, jou levensstijl? Sag | 110 | 30-06-2015 20:20 | |
Lifestyle |
Naturisten JD-Fan | 13 | 03-10-2011 19:12 | |
Vrije tijd |