Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hmm misschien dat ik niet hoef te werken ![]() had verwacht dat het beetje savonds was... tis dinsdag enzo maar 4 bands [edit]het is van half vier tot elf uur [edit]
Laatst gewijzigd op 10-06-2003 om 10:47. |
![]() |
||
Citaat:
![]() met Ozzfest hoorde je ook alles buiten dat hek ![]() so why pay 40 euro als je ook gewoon gratis lekker Coldplay kan luisteren ![]()
|
Ik stond in het midden voor de hekken, had goed zicht, maar er stonden van die boeren pummels (
![]() Nada Surf ZOOG HARD Supergrass was wel grappig maar na 2 nummers had je het ook wel gehad, zat eigenlijk alleen op Pumpin on ur Stereo te wachten ![]() Hoewel ik nie van Coldplay hou was het best wel ok, paar nummers waren goed....maar...ik ging voor LIVE! EN DIE WAREN FUCKING GOED!!! nu op naar Muse in november! laterrz
|
Nou ik moet zeggen dat ik het er toch wel heel erg fukking veel naar m'n zin heb gehad. Ik stond bijna helemaal vooraan (rechts, een beetje voor de cameraman) en dat is me nog nooit eerder gelukt
![]() Nada surf was wel geinig maar niet echt super. Supergrass vond ik echt meesterlijk. Ik 'hartje' supergrass. Ik was volgens mij de enige die voor hun kwam(ik ben iedergeval niemand anders tegengekomen). Ik schreeuwde iedergeval alles lekker mee en dat schenen sommige mensen raar te vinden. ![]() Hetzelfde geld voor Coldplay. Wowie wat een band. Wat een stem heeft die Chris en wat een poepie issie toch ![]() En Live....Ja was leuk. Ik ben geen fan, maar ze zetten een erg goede show neer. Het was wel een beetje een 'greatest hits' optreden, maar daardoor kon ik tenminste ook nog wat meezingen. De regen was in het begin ff kut, maar tijdens de 2e bui kwam er een groot boterhamzakjes achtig zeil ding te voorschijn en daar stonden ineens tig mensen onder die het allemaal heel erg leuk hadden ondanks het poepweer en eigenlijk schepte dat een soort van band. Ja het was best wel een erg leuke dag...
|
Coldplay was weer zo geweldig!!!!!!!!!!!
Ik stond in het voorste vak! yeah!!!!! Live vond ik ook wel leuk!! maar toen was ik al vet moe, omdat ik de hele dag al gestaan was.. En live haalde de hoge tonen niet echt.. En hij was vies gekleed.. maar hij maakte wel leuk contakt met het publiek ![]() ![]() Ik heb superveel foto's gemaakt van Coldplay.. ik vond het echt geweldig.. Het weer zorgde voor een hele gezellige sfeer!! Coldplay Rules!!!!!!!!
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Live op de Goffert te Nijmegen oostijen | 10 | 10-06-2003 21:38 | |
Muziek |
Wie heeft 'Birds of Pray' al? Verwijderd | 54 | 10-06-2003 12:31 | |
Muziek |
Live + Coldplay in Goffertpark IEMOW-KOR | 105 | 01-04-2003 20:46 |