Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het persoonlijk vrij triest als mensen de mode zo nauwlettend volgen. Als je het nou echt leuk vind, wat er in de mode is, dan zou je het ook niet meer inwisselen zodra er weer iets anders in de mode is.
Om even een voorbeeld te noemen: Kort geleden waren alle alto´s/skaters, hoe je ze wilt noemen stom om hoe ze zijn, dus om hoe ze zich kleden. Mensen dachten allemaal ´jeetje, dat je er zo bij gaat lopen´. Dan komt het geweldige modeverschijnel weer aanwandelen en nu loopt ineens iedereen met van die drie-delige skatekettingen en gekleurde kniekousen, regenboogkleding, van die gekleurde, plastic spikebanden en noem maar op. Dat vind ik dus behoorlijk triest, mensen uitlachen om hun stijl en vervolgens dingen gaan dragen die voortkomen uit diezelfde stijl waarvan je net mensen hebt uitgelachen. Of is niemand dat met me eens? (zoals jullie merken moet ik even m´n frustraties over dit punt kwijt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan denk ik ook val dood allemaal |
![]() |
|
Verwijderd
|
om ook maar even wat te zeggen vind ik het vrij triest als je heeeel nauwlettend de mode in de gaten gaat houden zodat je er hip uitziet....ik bedoel draag gewoon wat je mooi vind hoef je niet al die moeite te doen van al die modebladen kopen en hoef je ook geen dingen te dragen die je eigenlijk heel stiekem niet mooi vind maar je alleen maar draagt omdat ze toevallig wel hip zijn. en trouwens mensen moeten je niet eerst uitschelden omdat je toevallig wat anders aanhebt dan zij en dan een half jaar later in hetzelfde gaan lopen als het ineens mode is......
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben het er wel mee eens dat onzekerheid een groot deel is, maar het is niet alles...
Ik denk dat het bij veel mensen ook een soort luiheid is, of een niet verder kijken dan je neus lang is mentaliteit. Ze denken er eigenlijk gewoon niet bij na lijkt het wel...
Laatst gewijzigd op 23-06-2003 om 18:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt ook nog de mensen die perse NIET ergens bij willen horen, en zich expres anders gaan kleden dan 'de rest'.
Maar dat is nu ook alweer een hele cultuur, dus... de mensen die zo graag apart willen zijn en moeite doen om nergens bij te horen, zijn ook weer deel van zo'n hele groep.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ook (bw.) 1 bovendien => eveneens, evenzeer, mede, tevens 2 evenzo, evenzeer => evenzogoed 3 zelfs 4 ter versterking in toegevende bijzinnen 5 dienovereenkomstig 6 misschien 7 in wenszinnen of uitroepen die bepaalde gevoelens uitdrukken Sorry als ik je gekwetst heb.... een foutje in de interpretatie denk ik..... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Is normaal wel altijd zo vanzelfsprekend? mathfreak | 36 | 14-04-2007 12:42 |