Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb videobanden van 15 tm 22, al worden de laatste paar echt stom! Ze playbacken en de liedjes gaan nergens meer over..
Een van mn favo's is toch wel 'Als ik de baas zou zijn van het journaal' Cd's heb ik ook een hele hoop! En bandjes.. Het is echt geweldig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat was toch met Robert Long? |
![]() |
|
vroeger heel vaak voor het slapen gaan ging mijn vader daar nog even staan wat een fantaaaaastisch nummer vonnik dat zeg . . . ken heel die tekst uit men hoofd
maar na kinderen voor kinderen 14 vinnikket helemaal nix meer kwilde inderdaad ook altijd meedoen maarja ik woonde ook te ver weg . . . (of ik men ouders wilde me gewoon behoeden voor mijn traumatische zangkunsten . . . ![]()
|
![]() |
GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben gek op kinderen voor kinderen.
1 t/m 10 heb ik op plaat, en de rest heb ik zowel op video als op cd. Mijn favoriete liedje zou ik zo even niet weten. De oude liedjes zijn het leukste... want de nieuwste platen (vanaf 20 ofzo) zijn me veel te 'hip' qua muziek. 't Is een beetje super poppy geworden... is wel minder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wou dat ik met het maken van de eerste al geboren was, toen kwamen ze nog uit het hele land... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwoaaaaaaah dag mevrouw praline! dág meneer de burgemeester! Ten eerste is het Albertóóóóóó, en ten tweede: Auw! ja, ik moest kloppen want de bel doet het niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lang zal je leven, De mooiste boom van alle bomen... MIJN BOOM! Dies ook goed ![]() Verder vind ik 'Ramon's verjaardag', 'Zusje van mijn zus', 'Gewoon gelukkig zijn', 'Vakantieliefde' en 'Vuur en vlam' ook wel erg de moeite waard om hier nog even te vermelden ![]()
||
Citaat:
Bert en ernie vooral ernie ruled echt sinterklaas, de camping allemaal klassiekers. Dat waren nog eens mooie tijden .
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() whahahaha *ligt in deuk* geweldig ik vond zo'n liedje mooi over een meisje dat op vakantie ging naar frankrijk, maar ze wilde het liefste weer trug naar huis *ik weet alleen ff niej meer hoe die heet* en annemiek - stuntelkampioen *maar zeg nou zelf, daar kan ik toch niets aan doen ![]() en ik ga nog wel een keer door met alle liedjes, moet nu weg.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Is dat K v K er eigenlijk nog steeds? Want idd, zoals al veel gezegd is ondertussen, na KvK 17 heb ik het niet meer gevolgd omdat ik de liedjes toen heel dom begon te vinden.
|
Een paar maanden geleden had ik er echt heeeel veel gedownload, maar ik heb ze in een stomme bui weer allemaal weggegooid
![]() Heb 2 weken geleden ofzo nog eens de video's bekeken van 16 (die kan ik dromen!), 17 en 18 bekeken, leuk leuk leuk! Eigenlijk heb ik me nooit echt verdiept in de eerste paar kvk's.. Iig geen video van gezien.. Wel een beetje jammer, eigenlijk zouden ze die gewoon nog een keer moeten uitzenden.. Gewoon 20 weken achter elkaar de kvk's vanaf 1 tm nu. Kan ik ze lekker opnemen ![]()
||
Citaat:
![]() "stom hoor en toch valt het tegen.. en denk ik: was ik maar weer thuis, verlang ik alleen nog naar wind en naar regen, en wil ik het liefste naar huis... de stem van m'n vader heel zacht... m'n moeder die iets te hard lacht... en ik voel me verder, opeens stukken verder, veel verder van huis dan ik dacht..."
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb vandaag kvk 13 maar weer eens gekeken, met lariekoek en apekool en als we jou niet hadden gehad enzo ![]()
|
hm, als hier dan toch allemaal experts aanwezig zijn.....
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik weet alleen dati k dat liedje zong op een homevideo band van ons en toen was ik een jaar of 10, ![]() |
![]() |
|
Kinderen voor kinderen is cool!! heb vandaag nog tijdens de pauze op het schoolplein met zo´n 5 vriendinnen hard kinderen voor kinderen liedjes zitten te zingen. Je krijgt dan wel heel wat rare blikken toegeworpen
![]() ![]() Toen we tijdens sk verder zongen werd onze leraar een beetje heel erg kwaad... tja.. hij probeerde iemand iets uit te leggen en wij stoorden hem. Kan gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() niemand die me meer kennen wil |
![]() |
||
Citaat:
![]() k heb wel wat gevonden net trouwens, van welke korenfestival die komt: ======== 1991 - VOORRONDE 2 VIP-lied: Liegen dat is Leuk (Sandra Kim) Opglabbeek (België) 55 - Zwemziek 53 - Zondagmiddag 46 - Noten kraken 49 - Kramp 203 - WINNAAR Roosendaal 44 - Bang voor de bal 48 - Annemiek 47 - E.H.B.O. 47 - Trim, trim, trim (van deze site, kijk bij songfestival) ======== alleen volgens mij hebbik die band niet meer ![]() onze meester is een zombie van dat korenfestival vond ik trouwens ook heel leuk... en dikke buik mama van een Belgisch koor... en vlaanderen ![]()
||
Citaat:
Trouwens.....die avatar van jou hè. Ben jij dat nou, of is dat Norah Jones. Ik denk Norah Jones, maar ik twijfel nog ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() en yup, blijkbaar zijn ze op CD uitgebracht, anders zou ik ze niet hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maarjah oude liedjes zingen is geweldig leuk dus dat doe ik dan nog wel ns onder zelfstandig werken uurtjes. *gaat naar de bieb om kvk bladmuziek te halen* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maargoed, dit was een topic over KvK, niet over Norah Jones ![]()
Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 16:35. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw belangrijkste Kinderen voor Kinderen? Briseïs | 51 | 22-11-2008 18:58 | |
Muziek |
beste kinderen voor kinderen nummer! gekkie:D | 118 | 02-03-2005 12:50 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen bracelance | 8 | 12-01-2005 18:19 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen! idontcare | 65 | 25-03-2004 20:40 | |
Muziek |
Het grote kinderen voor kinderen topic Knutselsmurfie | 21 | 08-12-2003 16:52 |