Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn er eigenlijk nog mensen die Idols niet zat zijn?
||
Citaat:
||
Citaat:
jeffry zei: zegt degene met een jamai avatar (omdat ik zei wie is Idols zat) en toen zei ik: sorry, ikke dat de verkeerde ikke moest deze hebbe... (ikke bedoelde ikke moest een andere avater, ik had de verkeerde aangeklikt) is het zow moelijk om goed te lezen
||
Citaat:
|
ze worden behandeld als bekende nederlanders... zo zie je maar weer dat we teveel media hebben voor een te klein land.
OHH piet heeft een nieuwe hond! 800 journalisten 10000 fotograven dr op af en iedereen wil in de media zitten. dus gaan ze maar bekende nederlanders zoeken... mensen die bijvoorbeeld 60ste bij idols werden ![]() k ben het zat. |
![]() |
||
Citaat:
on-topic. Ik vond Idols leuk tot en met de laatste aflevering en daarna was het over..
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik denk dat ik de voorrondes wel weer ga kijken, maar daarna wordt het vast wel weer langdradig... al heb ik Idols1 wel helemaal gevolgd ![]()
||
Citaat:
en toen zei ik: sorry, ikke dat de verkeerde ikke moest deze hebbe... (ikke bedoelde ikke moest een andere avater, ik had de verkeerde aangeklikt) !!!!!!!!!!!
||
Citaat:
idols was leuk, maar nu ben k het echt wel zat.. kuzzies |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn nichtje van 2 zegt ook "ikke" ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
k ben het niet zat hoor, t is toch maar een kort-durende hype. ik ga het gewoon kijken als het me uitkomt, en k ben niet van plan te bellen/smsen, enzenz. dat is nog het enige waar ik me wél aan erger bij zo'n programma. dat het ons allemaal klauwen met geld kost.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Idols 3: De laatste 2 Freshh~ | 500 | 02-05-2004 00:17 | |
Muziek |
veilig vrijen pipimädchen | 97 | 20-03-2004 13:25 | |
Muziek |
World Idol Kiss Pookie | 190 | 10-01-2004 16:49 | |
Films, TV & Radio |
HET IDOLS TOPIC (als in: het enige negatieve idols topic) Rollie | 62 | 11-03-2003 20:38 | |
Films, TV & Radio |
HET IDOLS TOPIC! (als in: het enige idols topic!) pimomes1987 | 505 | 10-03-2003 16:40 | |
Films, TV & Radio |
Idols McM@dj | 12 | 27-10-2002 17:11 |