Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Beide. Altijd maar met z'n tweeen zijn zou ik gek van worden, nooit alleen zijn ook. De vriendenkringen van mijn vriendjes tot nu toe sluiten eigenlijk altijd wel aan bij die van mij dus vaak gewoon met grote groep... soms ook met zijn huis (allemaal mannen), dan ga ik mee als enige meisje, maar dan heb ik het net zo gezellig. Gewoon beetje afwisselen
![]()
|
Bij mijn eerste vriend waren we vaak met gezamenlijke vrienden. (mijn beste vriendin en zijn beste vriend) daar was ik heel tevreden over. en soms met zn tweeen.
bij de 2e, die nix voorstelde, waren we altijd met zn 2-en. en nu met Checko zijn we ook altijd met zn tweeen omdat we zo ver van mekaar wonen. maar binnenkort zal daar ook wel verandering in komen. meer elkaars vrienden leren kennen etc. |
![]() |
|
Mijn vriend en ik waren al lid van onze vriendenkring toen we iets met elkaar kregen. We hebben dus dezelfde vrienden. maar we wisselen wel af. De ene avond zijn we samen en de volgende met een groep. Hij heeft nog twee andere vrienden met wie hij veel omgaat en ik nooit, maar we zien elkaar wel elke dag, met zijn tweeen of met meer mensen
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe denk jullie hierover?.. RupertTM | 19 | 24-01-2010 20:14 | |
Verhalen & Gedichten |