Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Excuses dat ik tegen je signature in ben gegaan en dat ik je heb geprobeerd de les te lezen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
2e recht: Jij bent nieuw en doet meteen of je alles weet wat nergens op gebaseerd is en zonder enige argumenten. 3e recht: We hebben al zoveel mensen met weinig posts meegemaakt die alleen maar ff komen posten om zogenaamd interressant te zijn of iemand uit te lachen. Dit forum is voor normale mensen. Mensen die speciaal zijn zijn verder ook normaal en normaal gedragen hoort daar ook bij. Jij weet niet eens waar je het over hebt.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ligt het nou aan mij of kunnen de meeste satanisten niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven?
Trouwens, de topic-startster komt wel een beetje kinderachtig op me over, voor een meid van 17... Misschien is 17 niet haar echte leeftijd? *zucht* Wat een flauwekul is dit allemaal. ![]() Ripper
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
deze post gaat eigenlijk niet eens meer over die wazige gezichten(kwam eigenlijk al helemaal niet voor....maar goed) of haar satanisch gedrag. Om het zo maar ff te zeggen. Dan toch wel weer een beetje jammer. Eigenlijk.... achteraf.....
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- 7 x bidden per dag - geld verspillen aan de kerk - iedere zondag, en als het kan vaker, naar de kerk - je laten overhalen door een jehova getuige. - ga naar de winkel en haal een rol met 24 stuks hosties (ze zijn nu in de bonus bij de appie hein - geen sex voor het huwelijk - haal bij de praxis jezus behang - haal bij de ikea een doe het zelf jezus afstrafing paket - ruil je auto in voor een pausmobiel - haal niet de niewe ola ijsjes in huis(ola 7 sense) - geen godverdommen zeggen mischien dat dit wel werkt..... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Okay, dit is een slechte redenering, maar ik ben dan ook helemaal geen satanist, sataan of hoe die lui dan ook maar heten. Maar volgens mij zijn die mensen (waar van ik dus niet precies weet hoe ze heten en wat ze nou precies geloven) wel in staat om zoiets te geloven. Je moet me trouwens echt alles uitleggen over je sig, ben je een viespeuk of had je gewoon te veel op toen je je sig bedacht?
||
Citaat:
Satan heeft al een behoorlijke invloed op haar gemaakt, en laat dus haar leven vervagen. De enige wereld voor satan is de hell. Daar wil hij jou heen vervagen, vervagen naar de duisternis. Ikzelf ben ook christelijk, maar luister bijvoorbeeld wel metallica. Ook een band dat niet echt christelijk is. voorbeeld " the devil will take ya" Als ik dan metallica luister, zeg ik in mezelf wel tegen god dat ik van hem hou, en t gewoon mooie muziek vindt. Ik speel zelf ook gitaar, en t is echt mooie muziek om te spelen. Maar ik zou echt stoppen met mensen spreuken opzeggen, satan vindt je nu misschien cool, maar zal je straffen in de hell. Het is echt het beste om te stoppen met je zo erg te laten beinvloeden door satan. Je zegt het zelf al, "misschien dat ik later met me gezin in god geloof" Het is dus een teken dat jij gewoon niet weet wat je wil, je vindt satan cool. En ik maak ook op dat jij zeer depressief is. Iemand die geen problemen heeft zou dit niet doen. Niels |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt verde rniets meer te zeggen over hoe alles afgelopen is en wat je nu gaat doen enzow? je houdt ons wel in spanning meis...Mag het ook wel in pm sturen als je het toch kwijt wilt maar niet aan het hele forum....
Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 22:17. |
![]() |
||
Citaat:
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
wazig zicht Greenscarfed | 3 | 04-02-2012 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Naamloos Anathema | 1 | 07-04-2005 18:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als ik terug denk aan ons Ieke | 0 | 11-04-2004 08:52 | |
Verhalen & Gedichten |
'Bang' & 'Als ik je mis' flowerpower | 3 | 24-09-2001 17:58 |