Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2003, 22:00
Victor
Victor is offline
Satan neemt bezit van je... langzaam neem je afscheid van de werkelijke wereld en vervagen de gezichten van de mensen om je heen. Kijk uit, laat het leven je niet ontglippen! Gelukkig is er iets aan te doen, zorg ervoor dat Satans invloed tot staan gebracht wordt - loop drie maanden lang met volle maan een rondje om je huis ten teken dat je je van jezelf bewust bent. Het huis is jouw lichaam en jij bent Satan die erbuiten staat. Realiseer je dat goed en gooi potgrond of verse aarde tegen de ramen aan. Na drie maanden zul je merken dat het minder is geworden, mits je je positieve eigenschappen niet onderwaardeert en de liefde niet zult verzaken.
Advertentie
Oud 04-07-2003, 22:04
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Victor schreef op 04-07-2003 @ 23:00:
Satan neemt bezit van je... langzaam neem je afscheid van de werkelijke wereld en vervagen de gezichten van de mensen om je heen. Kijk uit, laat het leven je niet ontglippen! Gelukkig is er iets aan te doen, zorg ervoor dat Satans invloed tot staan gebracht wordt - loop drie maanden lang met volle maan een rondje om je huis ten teken dat je je van jezelf bewust bent. Het huis is jouw lichaam en jij bent Satan die erbuiten staat. Realiseer je dat goed en gooi potgrond of verse aarde tegen de ramen aan. Na drie maanden zul je merken dat het minder is geworden, mits je je positieve eigenschappen niet onderwaardeert en de liefde niet zult verzaken.
Vraagje (niet dat ik wil zeggen dat het onzin is ofzow hoor, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd maar) : Waar heb je dat nou weer vandaan?
Oud 05-07-2003, 02:41
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 04-07-2003 @ 23:04:
Vraagje (niet dat ik wil zeggen dat het onzin is ofzow hoor, begrijp me alsjeblieft niet verkeerd maar) : Waar heb je dat nou weer vandaan?
Niet op letten, wel in de gaten houden, komt vaker met onzinnige zooi. Victor, doe normaal!
Oud 05-07-2003, 12:32
Victor
Victor is offline
Citaat:
Mutant schreef op 05-07-2003 @ 03:41:
Niet op letten, wel in de gaten houden, komt vaker met onzinnige zooi. Victor, doe normaal!
Waar haal jij het recht vandaan om mijn antwoorden onzinnige zooi te noemen? Goede oordelen komen voort uit ervaringen en niet uit onwetendheid. Iedereen heeft recht op z'n eigen geloofsovertuiging -al wil ik mijn levenshouding niet zo noemen- en niemand verdient het om zo betiteld te worden, al helemaal niet argumentloos. 'Doe normaal'? Op dit forum? Vanzelfsprekend niet beledigend bedoeld, maar dit leek me juist de plek waar mensen die niet als 'normaal' worden gezien (wat is normaal? modaal? niet anders? dat terzijde) hun vragen en mening kwijt kunnen, zonder dat deze disrespectvol teniet wordt gedaan.
Excuses dat ik tegen je signature in ben gegaan en dat ik je heb geprobeerd de les te lezen.
Oud 05-07-2003, 13:26
Elister
Elister is offline
Heb ik nou iets gemist of snap ik de topic-titel niet? Ik zie nergens een stuk waar die wazige gezichten nou in voorkomen.
Oud 05-07-2003, 14:40
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
Sinnerella schreef op 05-07-2003 @ 14:26:
Heb ik nou iets gemist of snap ik de topic-titel niet? Ik zie nergens een stuk waar die wazige gezichten nou in voorkomen.
Ja daar ben ik ook nog steeds niet achter. Ik vraag me trouwens ook af waar sweetkrissy is, ze ligt toch niet nog steeds in het ziekenhuis?
Oud 05-07-2003, 14:44
Shade
Shade is offline
Citaat:
Victor schreef op 05-07-2003 @ 13:32:
Waar haal jij het recht vandaan om mijn antwoorden onzinnige zooi te noemen? Goede oordelen komen voort uit ervaringen en niet uit onwetendheid. Iedereen heeft recht op z'n eigen geloofsovertuiging -al wil ik mijn levenshouding niet zo noemen- en niemand verdient het om zo betiteld te worden, al helemaal niet argumentloos. 'Doe normaal'? Op dit forum? Vanzelfsprekend niet beledigend bedoeld, maar dit leek me juist de plek waar mensen die niet als 'normaal' worden gezien (wat is normaal? modaal? niet anders? dat terzijde) hun vragen en mening kwijt kunnen, zonder dat deze disrespectvol teniet wordt gedaan.
Excuses dat ik tegen je signature in ben gegaan en dat ik je heb geprobeerd de les te lezen.
1e recht: Zij is FB en jij niet

2e recht: Jij bent nieuw en doet meteen of je alles weet wat nergens op gebaseerd is en zonder enige argumenten.

3e recht: We hebben al zoveel mensen met weinig posts meegemaakt die alleen maar ff komen posten om zogenaamd interressant te zijn of iemand uit te lachen.

Dit forum is voor normale mensen. Mensen die speciaal zijn zijn verder ook normaal en normaal gedragen hoort daar ook bij.
Jij weet niet eens waar je het over hebt.....
Oud 05-07-2003, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Victor schreef op 05-07-2003 @ 13:32:
ik heb je al vaker zulke dingen zien posten die nergens op slaan en die komen echt niet uit je geloofsovertuiging! Ik heb al op het punt gestaan om je een waarschuwing te geven, maar toen hield je je stil. Bij deze dus wel gebeurd. Lees je eigen posts erop na. En als dat wel je overtuiging is, mag je me daar via pm van overtuigen.
Oud 05-07-2003, 20:00
Iqra
Iqra is offline
Misschien eens wat afstand nemen van dat gesatan...of je bril poetsen natuurlijk
Oud 07-07-2003, 22:46
Severus
Severus is offline
Ligt het nou aan mij of kunnen de meeste satanisten niet eens fatsoenlijk Nederlands schrijven?

Trouwens, de topic-startster komt wel een beetje kinderachtig op me over, voor een meid van 17... Misschien is 17 niet haar echte leeftijd?

*zucht* Wat een flauwekul is dit allemaal.

Ripper
Oud 08-07-2003, 11:28
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Iqra schreef op 05-07-2003 @ 21:00:
Misschien eens wat afstand nemen van dat gesatan...of je bril poetsen natuurlijk
Waarom mag iemand wel op deze onzinnige manier reageren zonder dat er iets van gezegd wordt, en mag Victor die in mijn ogen(misschien onterecht, dat weet ik niet) serieuzer post haar 'mening' niet kwijt?
Oud 08-07-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Bellenblaas schreef op 08-07-2003 @ 12:28:
Waarom mag iemand wel op deze onzinnige manier reageren zonder dat er iets van gezegd wordt, en mag Victor die in mijn ogen(misschien onterecht, dat weet ik niet) serieuzer post haar 'mening' niet kwijt?
Het is niet grof of beledigend en ik ben het nog maar 1 keer tegengekomen, dan neem ik de moeite niet om hierop te reageren, iedereen begaat wel eens een misstap. Als het vaker voorkomt, zal ik reageren, dat is dus ook in het geval van Victor. Ik heb nog geen pm van Victor gehad dat haar posts serieus bedoeld zijn, dus ze wil ze blijkbaar zelf niet verdedigen. Victor wordt al langer in de gaten gehouden om haar vreemde posts dus vandaar mijn commentaar.
Oud 10-07-2003, 21:02
Firefly182
Firefly182 is offline
deze post gaat eigenlijk niet eens meer over die wazige gezichten(kwam eigenlijk al helemaal niet voor....maar goed) of haar satanisch gedrag. Om het zo maar ff te zeggen. Dan toch wel weer een beetje jammer. Eigenlijk.... achteraf.....
Oud 14-07-2003, 14:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
miss_corleone0 schreef op 10-07-2003 @ 22:02:
deze post gaat eigenlijk niet eens meer over die wazige gezichten(kwam eigenlijk al helemaal niet voor....maar goed) of haar satanisch gedrag. Om het zo maar ff te zeggen. Dan toch wel weer een beetje jammer. Eigenlijk.... achteraf.....
Enigzins wel ja... maar ach, discussies krijgen uiteindelijk allemaal een andere wending... En zolang het in de buurt blijft bij het oorspronkelijke onderwerp heb ik daar geen problemen mee...
Oud 18-07-2003, 22:43
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ben r weer, sorry dat het lang heeft geduurd ik moest een paar dingen regelen. Nee ik ben niet kinderachtig en ja ik ben wel 17 jaar.

Deze topic wordt gesloten...

sweetkrissy
Oud 19-07-2003, 02:25
Verwijderd
Citaat:
sweetkrissy schreef op 18-07-2003 @ 23:43:
Ben r weer, sorry dat het lang heeft geduurd ik moest een paar dingen regelen. Nee ik ben niet kinderachtig en ja ik ben wel 17 jaar.

Deze topic wordt gesloten...

sweetkrissy
dat zou je beleefd aan ons kunnen vragen??? We zijn geen hondjes in dienst van jullie? Je zou het ook zelf kunnen doen dan.
Oud 19-07-2003, 21:54
egatobas
egatobas is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 16-06-2003 @ 15:44:
HElpp....wat is er aan de hand met me!!!??? ik heb vandaag heel erg druk gehad, en ik wil weten waarom ik dan enge dingen zie....
en nog steeds eigenlijk....
Ik was bij een vriendin van mij... wij zijn beide super satanistisch... maar ik wil ermee kappen..want ik moet elke keer gewoon flauwvallen als ik bijvoorbeeld een spreuk heb gedaan...
help...hoe moet het nu...ik wil stoppen maar het gaat gewoon niet....

Mutiara
hier heb je de oplossing:
- 7 x bidden per dag
- geld verspillen aan de kerk
- iedere zondag, en als het kan vaker, naar de kerk
- je laten overhalen door een jehova getuige.
- ga naar de winkel en haal een rol met 24 stuks hosties (ze zijn nu in de bonus bij de appie hein
- geen sex voor het huwelijk
- haal bij de praxis jezus behang
- haal bij de ikea een doe het zelf jezus afstrafing paket
- ruil je auto in voor een pausmobiel
- haal niet de niewe ola ijsjes in huis(ola 7 sense)
- geen godverdommen zeggen

mischien dat dit wel werkt.....
Oud 20-07-2003, 12:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
egatobas schreef op 19-07-2003 @ 22:54:
hier heb je de oplossing:
- 7 x bidden per dag
- geld verspillen aan de kerk
- iedere zondag, en als het kan vaker, naar de kerk
- je laten overhalen door een jehova getuige.
- ga naar de winkel en haal een rol met 24 stuks hosties (ze zijn nu in de bonus bij de appie hein
- geen sex voor het huwelijk
- haal bij de praxis jezus behang
- haal bij de ikea een doe het zelf jezus afstrafing paket
- ruil je auto in voor een pausmobiel
- haal niet de niewe ola ijsjes in huis(ola 7 sense)
- geen godverdommen zeggen

mischien dat dit wel werkt.....
En anders doe je even normaal....
Oud 20-07-2003, 19:58
Firefly182
Firefly182 is offline
joh... hij probeert alleen grappig over te komen, tis enkel een beetje sarcastisch. Maar goed, echt serieus is het niet nee.
Oud 21-07-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat mensen er jeuk van krijgen. Ik ben zelf Christen en ik weet dat Jezus het beste wapen is tegen de duivel. Er is geen andere weg weet ik. Ik wil niks opdringen ofzow. Maar als je er echt vanaf wil dan moet je Jezus aanroepen. Gaan bidden tot Jezus. In het begin zal dat moeilijk zijn maar God belooft je. Als jij gered wil worden. Dan zal hij je redden.
Mazzel
een satanist die de duivel aanbid moet ook geloven dat god bestaat, dus jezus aanroepen is dan een stuk makkelijker
Oud 24-07-2003, 19:07
lady of the dark
lady of the dark is offline
Citaat:
suicidal eendje schreef op 21-07-2003 @ 16:15:
een satanist die de duivel aanbid moet ook geloven dat god bestaat, dus jezus aanroepen is dan een stuk makkelijker
Volgens mij hoeft dat niet hoor, het kan volgens mij best dat je niet gelooft in dingen als goed en kwaad. Stel nou dat er geen goed bestaat, okay, dan is er ook geen kwaad, want kwaad zou dan normaal zijn. Stel nou dat het er in de wereld niet om gaat om aardig te zijn en mekaar te helpen, maar dat het er om gaat om het zelf zo goed mogelijk te hebben. Stel nou dat er in de vroege oudheid het idee "God" is gecrëerd, door een groep mensen die op die manier macht over die anderen te krijgen. Of stel nou dat God (die in dit voorbeeld dus even niet bestaat) een uitvinding is van de duivel om ons onder de duim te houden.
Okay, dit is een slechte redenering, maar ik ben dan ook helemaal geen satanist, sataan of hoe die lui dan ook maar heten. Maar volgens mij zijn die mensen (waar van ik dus niet precies weet hoe ze heten en wat ze nou precies geloven) wel in staat om zoiets te geloven.

Je moet me trouwens echt alles uitleggen over je sig, ben je een viespeuk of had je gewoon te veel op toen je je sig bedacht?
Oud 25-07-2003, 00:48
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Citaat:
Victor schreef op 04-07-2003 @ 23:00:
Ik denk persoonlijk dat hij gelijk heeft.
Satan heeft al een behoorlijke invloed op haar gemaakt, en
laat dus haar leven vervagen. De enige wereld voor satan is de hell. Daar wil hij jou heen vervagen, vervagen naar de duisternis.
Ikzelf ben ook christelijk, maar luister bijvoorbeeld wel metallica.
Ook een band dat niet echt christelijk is.
voorbeeld " the devil will take ya"
Als ik dan metallica luister, zeg ik in mezelf wel tegen god dat ik van hem hou, en t gewoon mooie muziek vindt.
Ik speel zelf ook gitaar, en t is echt mooie muziek om te spelen.

Maar ik zou echt stoppen met mensen spreuken opzeggen,
satan vindt je nu misschien cool, maar zal je straffen in de hell.

Het is echt het beste om te stoppen met je zo erg te laten beinvloeden door satan.

Je zegt het zelf al, "misschien dat ik later met me gezin in god geloof"

Het is dus een teken dat jij gewoon niet weet wat je wil, je vindt satan cool.
En ik maak ook op dat jij zeer depressief is.
Iemand die geen problemen heeft zou dit niet doen.

Niels
Oud 29-07-2003, 22:09
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Hoe moet ik dit ook alweer sluiten? deze topic dan? Bedankt voor jullie reacties, maar dit is al meer dan genoeg...

Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 22:13.
Oud 29-07-2003, 22:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 29-07-2003 @ 23:09:
hoe moet ik dit ook alweer sluiten? deze topic dan?
niet, dat doe ik voor je als je dat graag wilt.
Je hebt verde rniets meer te zeggen over hoe alles afgelopen is en wat je nu gaat doen enzow?
je houdt ons wel in spanning meis...Mag het ook wel in pm sturen als je het toch kwijt wilt maar niet aan het hele forum....

Laatst gewijzigd op 29-07-2003 om 22:17.
Oud 04-08-2003, 21:25
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Heel erg bedankt voor jullie reacties, maar door het lezen van sommige reacties heb ik besloten dat ik gewoon ermee stop. Dat is met de dingen wat ik gedaan heb. Ik wil er niet meer aan denken en ik begin met een nieuwe lei...

sweetkrissy_X
Oud 04-08-2003, 21:28
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 04-08-2003 @ 22:25:
Heel erg bedankt voor jullie reacties, maar door het lezen van sommige reacties heb ik besloten dat ik gewoon ermee stop. Dat is met de dingen wat ik gedaan heb. Ik wil er niet meer aan denken en ik begin met een nieuwe lei...

sweetkrissy_X
Oke. Dan zal ik em nu voor je sluiten. Blij dat je toch nog ff wat van je liet horen.

Regels voor berichten