Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hier kan je de info ook vinden: http://www.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/176.html Maar goed, dat het lichamelijk geen pijn doet betekent niet dat ze helemaal geen steun nodig heeft. Veel vrouwen voelen zich ontzettend schuldig of hebben spijt van de abortus. De eerste maanden zal ze echt veel steun nodig heben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb ik van die ene site die hierboven ergens staat http://www.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/176.html ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het schijnt idd nogal pijn te kunnen doen. |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, ik denk dat abortussen (abortii ?) net zo vaag zijn als anonieme soa-testen.. je moet een adres opgeven, dat je eventueel ook mag verzinnen. Het zal ook wel erg afhangen van de lokatie. (de nederlandse zorg is best vreemd)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
In een land als Duitsland worden abortussen nog erg laat in de zwangerschap gedaan. En dan is zuigcurretage niet meer goed mogelijk. Dan pakken ze een schaar en knippen ze het vruchtje in stukjes, armjes eraf enzo. Lekker luguber. En als het vruchtje, (of vruchtenpurreetje) dan klein genoeg is, zuigen ze het weer op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
de ex vriendin van een vriend van mij heeft een abortus gehad.. wat de geestelijke invloed hiervanop haar isgeweest kan ik niet met zekerheid zeggen, dat meisje was sowiezo al niet helemaal goed bij dr hoofd. Lichamelijk heeft het in ieder geval geen pijn gedaan, zoals hier ergens ook al staat wordt je namelijk verdoofd. Na de abortus ben je wel iets van een week (of langer?) ongesteld
en verder is er qua geld geloof ik niets aan de hand zolang je maar verzekerd bent
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
2 maanden ongesteld na abortus en mirena spiraal diesel81 | 6 | 11-09-2011 14:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger roosje 1994 | 13 | 04-04-2009 22:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peiling: Vlaams Blok populairste partij Mr.Hypert€xt | 162 | 05-11-2004 09:13 | |
Vlaams Blok grote winnaar! Apomes | 166 | 23-06-2004 18:34 | |
Pil en 1x perjaar tandartscontrole uit ziekenfondspakket? Gatara | 292 | 29-09-2003 19:56 |