Oud 27-07-2003, 09:34
lune
lune is offline
Ik heb allemala bobbeltjes op mijn boven armen en het wil niet weg, het hete volgens mij hoornverstopping en ik heb gemerkt dat veel meer mensen het hebben, maar ik vroeg me af of je er ooi van af kan komen en dan hoe? en wie hier dat allemaal nog meer hebben?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:09
faith666
faith666 is offline
Sommige mensen hebben het idd alleen op hun bovenarnmen........bij mij zit het op mijn hele armen en benen.
Je hebt dan een extra hoornlaag waardoor je haarzakjes verstopt raken en gaan ontsteken........
Echt iets kan je er niet tegen doen, ik heb er een hele tijd echt vele last van gehad en toen heb ik candalid (?) creme gehad via een dermatoloog maar daar werd het alleen maar erger van.
Verder zijn wisselbaden (eerst warm, dan ijskoud, warm enzo) heel goed voor de doorbloeding van je huid, ik heb een soort van rieten scrubhandschoen die de bobbeltjes wat minder maakt en veel in de zon helpt ook.
Daarbij wordt het naar mate je ouder wordt ook steeds minder, bij mijn broer is het bijna weg en bij mijn vader helemaal.
Ook biju mij is het inmiddels een stuk minder........maar als je zorgt dat je huid lekker bruin wordt valt het ook een stuk minder op........
Ow en je moet je huid laten luchten dus zo veel mogelijk korte kleding aan!
Nou dat was het alweer.......hoop dat je er wat aan hebt en ik zou me als ik jou was er niet te veel van aantrekken......ik zoe het bij mezelf best goed en ben daar best onzeker over geweest....deed dan geen rokjes aan enzo, echt alleen lange broeken ook al was het 35 graden......maar ik merk nu dat er heel veel mensen zijn die ik al lang ken die het nog nietw eten, of die af en toe een opmerking maken dat ik kippevel heb, zo schijnt het er een beetje uit te zijn.......bij mij is het alleen op me bovenbenen nog maar rood........
Maar goed.........succes ermee
xxx
Oud 28-07-2003, 20:14
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
lune schreef op 27-07-2003 @ 10:34:
Ik heb allemala bobbeltjes op mijn boven armen en het wil niet weg, het hete volgens mij hoornverstopping en ik heb gemerkt dat veel meer mensen het hebben, maar ik vroeg me af of je er ooi van af kan komen en dan hoe? en wie hier dat allemaal nog meer hebben?
ik had het een paar jaar geleden ook
heel lang aan zitten frutten omdat ik dacht dat het gewoon puistjes waren ofzo
maar bij mij is het vanzelf over gegaan
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:03
Verwijderd
Ik heb dat zelf ook. Eerst stoorde ik me er heel erg aan, dus ben ik naar een Reformwinkel geweest waar ze mij een hele fijne (als in; niet grof qua korreltjes) scrub hebben gegeven die erg goed hielp.
Dus de oplossing is idd scrubben, maar de scrub die je gebruikt moet niet te grof zijn (dus gezichtsscrub is op zich wel geschikt)
Na het scrubben kun je je wel insmeren met bodylotion als je dat prettig vindt, maar deze mag dan niet te vet zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 13:01
faith666
faith666 is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 29-07-2003 @ 23:03:
Na het scrubben kun je je wel insmeren met bodylotion als je dat prettig vindt, maar deze mag dan niet te vet zijn.
Bij mij wordt het door bodylotion enzo juist erger....dan worden de bultjes rood en iets groter en raken ze soms ontstoken....
dus pas daar wel mee op
Oud 30-07-2003, 13:39
runningwild
runningwild is offline
hmm ik heb het ook, maar ik heb gemerkt dat als ik echt lang in de zon ben zoals in de zomer dat het dan weggaat?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 20:45
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Kaya schreef op 30-07-2003 @ 14:39:
hmm ik heb het ook, maar ik heb gemerkt dat als ik echt lang in de zon ben zoals in de zomer dat het dan weggaat?
ja bij mij ook ik had het trouwens zowiezo paar jaar geleden veel erger kan me nog herinneren dat iemand me daar vastpakte en dacht dat ik weet ik veel wat had

door de zon is het nu echt bijna helemaal weg
ik heb het zowiezo in de zomer veel minder erg als winter
Oud 30-08-2003, 15:03
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 31-07-2003 @ 21:45:

ik heb het zowiezo in de zomer veel minder erg als winter
raar, ik heb het ook maar dan juist in de zomer en in de winter heb ik er bijna geen last van Ik wist trouwens ook niet dat er zoveel anderen mensen last van hadden.

Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 15:06.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten