Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
minstens 2 dagen in de week, maar meestal toch wel een dag of 5/6 in de week. Mijn vriend werkt in ploegendienst, dus het hangt er een beetje vanaf wanneer hij moet werken die week of we veel of weinig kunnen afspreken. We kunnen er allebei niet zo heel erg goed tegen als we elkaar 3 dagen niet zien.
Het zal waarschijnlijk iets minder worden, of 2 dagen in de week worden als we nog niet samenwonen wanneer ik volgend jaar weer een studie op ga pakken, maar ja...dat zien we dan wel weer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat terwijl ik me al alleen voel met 2 dagen in de week. ![]() ![]()
||
Citaat:
als we dan bij elkaar zijn is het wel gelijk minstens 3 dagen en in de vakanties zijn we de hele tijd bij elkaar als ze bij mij is moet ik op zaterdag ook nog eens 5 uur weg, maar dan slaapt ze gewoon door. Daardoor kan ik in het weekend niet naar haar, ze moet altijd bij mij komen en in de vakanties ga ik daarheen
|
Ik denk gemiddeld zo'n 3 keer per week en ik vind het wel ok zo...we vinden het allebei namelijk belangrijk er ook een eigen leven met je eigen dingen op na te houden
![]()
|
wij zien elkaar in de vakantie gemiddeld drie dagen per week...maar als de school weer begint eerders, dan denk ik 1 a 2 dagen in de week...ik wil in ieder geval altijd een dag doordeweeks komen en ook in de weekenden....maar het zal dan van zaterdagavond tot zondag zijn...omdat we allebei op zaterdag scouting/ werk hebben..... en 70 km van mekaar vandaan wonen.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie mijn vriendin zeer regelmatig. Tuurlijk zie ik haar in de vakantie zo ongeveer elke dag, maar dat wordt straks - als we allebei weer naar school moeten - toch iets minder. Als ik een gok zou moeten maken dan zou ik zeggen dat we elkaar 4 dagen in de week zien. Maar dat is natuurlijk niet de gehele dag, maar een aantal uurtjes.
![]() |
![]() |
|
Het liefst zie ik em natuurlijk echt elke dag maar dan gaat de lol er idd snel van af....Toch lukt het me te presteren dat ik em 5 keer in de week zie. Maar de dagen dat ik hem niet zie mis ik hem wel
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak vind jij dat je je vriend(in) moet zien ? Verwijderd | 12 | 08-04-2011 21:14 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak zie je elkaar in een relatie? Fixion XXL | 79 | 09-03-2005 16:25 | |
Liefde & Relatie |
contact met je vriend / vriendin Loesje | 28 | 26-07-2004 09:28 | |
Liefde & Relatie |
Elke dag bij elkaar komen of...? Spray rebel | 49 | 16-05-2004 12:47 | |
Liefde & Relatie |
Hoevaak zie je je vriend(in) _Moby_ | 51 | 06-04-2004 07:53 |