| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ik had cradle of filth-candid and heavy left handed gezien.
Live materiaal en 2 clips. Maar ik vond die video niet zo goed,gelukkig had ik m van een vriend geleend en niet zelf gekocht.
|
|
||
|
Citaat:
![]() laatste gezien: interview with the vampire, superfilm, maar ik had 'm al 20 keer gezien ofzo...
|
|
|
|
Gisteren en vandaag de TTT. Het was weer net als het eerste deel schitterend om naar te kijken. Ik vond alleen bij deze dvd het geluid iets beter als bij de eerste dvd. Maar dat zal wel weer aan mijn hebben gelegen. Kijk zkers uit naar return of the king.
|
|
||
|
Citaat:
t is ook vanaaf voor de 2e keer johnny nacht vanmiddag Blow: oeh..zeer gave film maar je krijgt er wel een sterke drang naar een joint ofzo bij en dan straks Sleepy Hollow..we blijven het maar uitstellen
|
||
|
|
|
|
Pirates of the Caribbean. Wel een vermakelijke film, maar ik had toch iets serieuzers verwacht. Wat meer actie en bloed, wat minder "grappige" dingen. Wel leuk was Jack (Captain Jack!) Sparrow (wel een beetje gay) en dat je kon zien dat het op de Disney attractie gebaseerd was.
|
|
|
|
Laatste film die ik gezien heb is Notting Hill. Die kijk ik trouwens wel vaker, heb 'm nu al minstens 12 keer gekeken. Blijft een geweldige film en soms ben ik gewoon ik zo'n humeur dat ik die film móet kijken
De film daarvoor is Pirates of the Carribean. Die was wel leuk, maar niet geweldig ofzo: mijn verwachtingen waren echt té hoog dus eigenlijk viel hij tegen
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 08:25 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 02:03 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 19:33 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 16:19 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 14-01-2004 00:03 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 6 | 16-10-2003 21:03 | |