Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
he je moet er juist over praten met andere
zoek mensen die kan vertrouwen hoeft niet in levende lijve maar gewoon iemand via icq of msn en wie jou zullen missen de mensen van dit forum misschien pleeg geen zelfmoord er komt ooit een eind aan de ellende hoelang het ook duurt blijf a.u.b door gaan suc6 Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 21:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (p.s; dit was Lucky Duck onder de naam van een vriend ![]()
||
![]() |
Citaat:
Jullie zullen wel denken wie ik ben. Nou ik ben nou haar 1e hartsvriendin. Of mocht ik me zo niet meer noemen van jullie. Misschien hadden jullie dat al veel eerder verwacht. maar jammer genoeg kom ik er net achter dat dit hier stond! ![]() Jullie begrijpen mij niet. Jullie weten niet hoe moeilijk ik het wel niet heb. Je moet maar eens een vriendin hebben die eerst een paar pogingen tot zelfmoord doet, die gelukkig mislukken. En dan dat je hier moet lezen dat ze met mij niet meer kan praten. Nou bull shit. Zo is het misschien wel gegaan. Maar ik bedoelde het op een andere manier. Maar ja, wie geloof mij. Nou niemand. Maar ik wil wel even zeggen dat ik haar altijd heb gesteund en dat doe ik nog. Ik heb zelfs gejankt op school. Een heel uur lang. Om haar! En zij liep lekker 'vrolijk' te doen. Iedereen vond dat ik het niet waard was, om zo in de put te zitten. Omdat zij zo 'vrolijk' was. Maar ik deed het wel en waarom. NOU IK HOU VAN HAAR! Ik sta altijd voor der klaar, welk tijdstip ook. Maar zij wardeert het dus niet. Zo te lezen dan. Nou dat niet. Maar ik laat haar NOOIT in de steek. NEVER!Ook al denk ze van wel. Ik heb haar ook gemaild en gezegd. Wat haar beslissing ook is. Ook al ben ik het er niet mee eens. Ik steun haar. Nu en voor altijd! En waarom ik dan er niet meer over wilde praten had zo zijn redenen. Ten eerste ik heb met iemand gepraat. Diegene kent het probleem van *mies* ook en weet een klein beetje hoe ze is! Hij vond dat dat de beste oplossing was en toen heb ik er heel diep over nagedacht en toen heb ik dat besluit genomen. Ik kan haar niet helpen. Was het maar zo'n feest. Dan zat ze nu niet in de problemen ![]() Ik sta gewoon machteloos, nu helemaal. Ze is namelijk op vakantie en daar gaat ze denken. Ik kan niks doen. Ze kan daar ook een eind aan haar leven maken. Ze heeft mij belooft dat ze dat niet doet. dat geloof ik wel maar ik leef wel in angst. Maar ja jullie zullen wel denken van: Het zal wel wat ze zegt. Ook best maar dat maakt mij nu echt ![]() Jullie zijn er niet voor haar. Jullie tiepen hier maar wat. Jullie kennen haar nog geneens. Ik wel, als geen ander. We zijn al 14 jaar maatjes. We kennen elkaar door en door. We weten dingen van elkaar, die misschien onze ouders nog niet eens weten. Dat is wel beter ook zo, maar ja. Ik snap haar niet echt dat ze zelfmoord wil plegen. Maar dat zal ik nooit begrijpen. Maar ik steun haar wel, ik laat haar niet in de steek! Nou ik stop! Maar als je dit zo leest, vinden jullie misschien wel dat ik de naam als HARTSVRIENDIN wel verdien. Ik hoop het! Sorry misschien dat sommige stukken zo bot overkomen. Ik bedoel het niet zo! xxxxxxxxxxxxxxxx-jes lein En mies even aan jou! WE ZIJN HARTSVRIENDINNEN 4-EVER AND ALWAYS, WAT ER OOK GEBEURD!!!!! ![]() I LOVE YOU! ![]() |
![]() |
|
![]() |
haha...nou ik wel hoor
(mah jah kep ook nix over jou gezegd he?) Kvin et wel lief wat je allemaal schrijft, maar ik kan me ook voorstellen dat er in deze situatie nogal wat misverstanden ontstaan..hoe kun je iemand het best helpen en hoe gaat diegene dat dan opvatten? en dat kan soms heel moeilijk zijn.
||
Citaat:
90% schrikt zich de plurus van dit soort informatie, ik vermoed dat jou vriendinnetje gewoon niet wat wat ze er mee aan moet. of het intresseert haar geen reet. naar dat is totaal niet intressant, zoek hulp anhders blijf je kutten zou toch zonde zijn als dat foutgaat.
|
euh.. http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=51 wil je dat eens rustig doorlezen? Daar staan enkele nuttige dingen in... Adressen, links, telefoonnrs die je misschien kunnen helpen...
|
![]() |
Ik zal er eens even kijken. Maar ik beloof jullie, ik geef me nog een maand. Om het nog aan te kijken. Ik ga in die maand doen waar ik zin in heb, misschien ben ik overdreven vrolijk en druk ik mijn gevoel weg, misschien uit ik mijn gevoel en jank ik en ben ik super sago. Ik zie wel, maar ik ben zo klote STOM, ik durf geen hulp te zoeken. Ik ben al zo trots dat ik al een poosje mail met een soort psycho.
||
Citaat:
Frida Frida_love10@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 08:48. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lief van je dat je me begrijpt. Jij heb niks gezegd en daar ben ik ![]() Het is zeker moeilijk en ik weet niet hoe ik het moet oplossen, ik kan dat immers niet! Bedankt voor alles! xxxxxxxxxx-jes lein |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
gisteravond klonk ik misschien hard, dat klopt, maar doet nog niks van mijn woordcen toen af, twee kinderen van 14 jaar lossen zelfmoordgedachtes niet op.. oftewel: je hebt hulp nodig
||
Citaat:
|
![]() |
oke, ik weet het, ik heb vertrouwen in mensen die ik niet ken, met chatten enzo, maar in echte mensen, die ik ken niet, ik zeg of niets over mijn problemen of ik verzwijg net als bij mijn mentor de helft. Ik vertrouw maar 1 persoon echt en dat is lein, maar soms twijfel ik ook wel daaraan. Ja, je word mij toch een keer zat. ben het gewend hoor, tegenslagen, f*cking live.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() geeft niet, iemand via het internet begrijpen is ook per defenitie veel moeilijker.
||
Citaat:
Nu ff ontopic, K had je trouwens gemaild.. al gelese?
|
![]() |
Wat is het leven van een 14 jarige toch moeilijk he?
Als je op de gedachte kan komen om je zogenaamde zelfmoordpoging een maand ervoor uitgebreid te gaan aankondigen, had je je tijd beter kunnen besteden aan een bezoekje bij het riagg, Maar dat weet je natuurlijk zelf net zo goed als ieder ander. Meid als je dood wil, ga je gang, het komt over alsof je leven niet meer te redden is, tenslotte begrijpt niemand je. Wat probeer je hier eigelijk met deze topic te bereiken? Dat mensen je overhalen om het niet te doen? Wat zou inhouden dat je toch niet zeker genoeg van je zaak bent! Zelfmoord is een keuze van jezelf, waarin je niet beinvloed moet/kan worden door andere. Kom op, kijk eens naar de positieve dingen in het leven in plaatst van te verdrinken in je eigen sores. Er zijn genoeg leuke dingen, genoeg mensen die je begrijpen, en nog een heel leven voor je. Je moet het alleen wel willen zien! Lukt je dat niet, en blijf je denken dat je het zieligste meisje op aarde bent ..Dan ga je je gang maar.
|
![]() |
he, ik heb verkering, 5 mei, 's avond om 11 uur/half 12. Ja, het gaat nu al wat beter met me, ik heb wat om voor te leven. Ik houd die maand nog steeds, oke, maar ja. Na regen komt zonneschijn. ik ben bewolkt. mijn vriend is zo sweet, hij begrijpt me en ik heb al gezegd dat ik er tegenop zie om naar school te gaan, hij gaat me beschermen voor de jongens. lief he? ik kan terugvallen, maar ja. ik heb weer iets en iemand om voor te leven! -xxx-
||
![]() |
Citaat:
maar, misschien kan k dit beter niet zeggen maar t is goed om te weten denk k, als je sterk serieus dacht om zelfmoord te plegen en je was ervan overtuigt... dan was je nu niet overgehaald door een jongen... dus zo sterk zat t niet in je... diep in je hard wist je ook wel dat je t niet zou durven/willen of doen... |
![]() |
|
![]() |
ik heb serieus een poging gedaan tot. Ik voel me kut, nu heb ik een vriend en ik hoop dat ik hem kan vertrouwen zodat ik weer iets heb om voor te leven. bij mijn vorige vriend maakte ik ook een poging, misschien nu weer, maar doe ik weer een poging? dan wel goed!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |