Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 20:45
*mies*
*mies* is offline
ik zou nadenken
ik weet het niet meer, ik kan met niemand over mijn emoties praten, ja met mijn 1e hartsvriendin, maar die zegt, praat er niet meer over. Jezus, ik heb niemand, ze komen wel over me heen.
Mijn einde is nabij. Ik droom ervan, ik verlang ernaar, om te slapen en niet meer wakker te worden. Sorry, misschien willen jullie ook niet meer dat ik erover praat. Ik, ik ben degene die stom is. Ik ja, wie zal mij missen?
Oud 25-04-2002, 20:49
Mond_1
Mond_1 is offline
Waarom zou je er met niemand over pratuh?! het is juist goed om te pratuh!!En als je met niemand kan pratuh.. misschien moet je et dan gewoon voor jezelf opschrijvuh ofzow... werkt bij mij ook!En wrom zouw niemand je missen!?????
je ouders..
kweenie of je broers of zussen heb...
je familie..
en als die vriendin echt je hartsvriendin is zou ze JUIST naar je moeten luisteren!!!
heel veel suc6!

* dikke knuf *
Oud 25-04-2002, 21:54
Verwijderd
Natuurlijk zullen ze je wel missen!! Hehe, ookal denk je dat je niet met ze kan praten (als je het nou es probeert?), ze houden nog wel van je...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 09:01
Verwijderd
Citaat:
*mies* schreef:
ik zou nadenken over dood of leven
Niet doen Er zijn vast wel leukere dingen waar je over kunt nadenken
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 09:38
dystopia
dystopia is offline
Er zijn meer mensen die je zullen missen, dan je je voor kunt stellen...
Oud 26-04-2002, 18:21
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
*mies* schreef:
Jezus, ik heb niemand, ze komen wel over me heen.
Hmmm... geloof je me als ik zeg dat dat niet zo is? Iedereen heeft mensen die om hem/haar geven... en dat zijn er meestal meer dan je denkt...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 19:10
silvershadow
silvershadow is offline
als je voor de dood kiest doe je meer mensen pijn dan je denkt. inclusief jezelf. je bent veertien, nog een heel leven voor de boeg! het zou zonde om dat zomaar op te geven. ik vind het onwijs rot voor je dat je t idee hebt dat dr niemand wil luisteren, en die hartsvriendin is de naam 'vriendin' niet waard als ze zegt dat je er niet meer over moet praten. misschien kun je aan iets nieuws beginnen, een sport ofzo, of op toneel, en zo nieuwe mensen leren kennen die wel met je willen praten?
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 12:18
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Sorry hoor.. maar als er 'iets' in je leven is gebeurd roepen mensen al gelijk dat ze dood willen.
Ik kan daar dus echt niet tegen ik snap niet hoe iemand dat van 14 jaar dat kan zeggen.. terwijl hij/zij nog een heel leven voor zich heeft.
Sommigen mensen zullen 't hier roepen om aandacht te krijgen maar sommigen zullen het ook echt menen.
Denk om de mensen die je achterlaat denk daar is overna:
Die zullen zo'n pijn hebben en je missen.
Het kan erbij mij dus echt NIET in!
Ik ben m'n vader pas kwijtgeraakt en dan roepen mensen hier dat ze dood willen.. dat ze er zelf voor kunnen kiezen ; namelijk zelfmoord???!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:03
Maximuts
Maximuts is offline
Heb je iemand in je omgeving gehad die zelfmoord heeft gepleegd? Als dat zo is weet je ook hoe veel pijn diegeen jou heeft gedaan! Het schuldgevoel, de eeuwige vraag of je er iets aan had kunnen doen. Je bent 14, hebt dus nog zo'n 60 jaar voor de boeg om mensen te vinden die wel met je willen praten, die wel willen luisteren, die je wel gelukkig kunnen maken. Zelfdoding is alleen de makkelijkste manier kiezen en de rest van je omgeving voor altijd verdriet, pijn en angst bezorgen. En al zie je het nu even niet meer zitten, denk ns aan alle mooie, leuke en fijne momenten die je hebt gehad met de mensen om je heen. Het kan moeilijk zijn en je zult je best ervoor moeten doen, maar je kunt veel meer van dat soort momenten krijgen, met de mensen die nu dicht bij je staan en de mensen die je nog zal gaan ontmoeten in de komende jaren! Probeer altijd de leuke, mooie en goede dingen te zien, hoe moeilijk het ook lijkt! Doe jezelf en je omgeving dit niet aan! Het is het echt niet waard.

Sterkte
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 13:20
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Maximuts - - - ->

Zelfdoding is alleen de makkelijkste manier kiezen en de rest van je omgeving voor altijd verdriet, pijn en angst bezorgen. En al zie je het nu even niet meer zitten, denk ns aan alle mooie, leuke en fijne momenten die je hebt gehad met de mensen om je heen. Het kan moeilijk zijn en je zult je best ervoor moeten doen, maar je kunt veel meer van dat soort momenten krijgen, met de mensen die nu dicht bij je staan en de mensen die je nog zal gaan ontmoeten in de komende jaren! Probeer altijd de leuke, mooie en goede dingen te zien, hoe moeilijk het ook lijkt! Doe jezelf en je omgeving dit niet aan! Het is het echt niet waard.

vind ik ook
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 14:29
Esthertje
Esthertje is offline
Er zijn altijd mensen die van je houden dat weet ik zeker!!! Een vriend van mij zit op dit moment ook zo in de put dat hij ook liever dood is (zie mijn topic), maar mijn vrienden en ik steunen hem en proberen zo om ervoor te zorgen dat hij niet doet wat ie eigenlijk wel zou willen doen. Ik kan je 1 tip geven praat erover... Want als je alles op gaat kroppen dan word het op een gegeven moment te veel en dan is het te laat.... Een paar weken geleden heeft iemand hiet uit het dorp er ook een einde aangemaakt en hij was pas 17... Ik weet wel dat heel veel mensen er heel veel verdriet om hebben gehad en nog steeds hebben. Dat doe je je vrienden ouders en familie toch niet aan of wel?
Ik denk dat praten en huilen heel erg goed werkt... (tenminste bij die vriend van mij wel)

Ik zou zeggen heel veel sterkte ermee en denk eraan....ER ZIJN ALTIJD MENSEN DIE VAN JE HOUDEN!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2002, 15:56
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Nogal argumentloze reactie, maar doe 't niet.... Je doet er mensen veel meer pijn mee dan je zou willen.... en ik kan t weten
Oud 29-04-2002, 19:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Sorry hoor.. maar als er 'iets' in je leven is gebeurd roepen mensen al gelijk dat ze dood willen.
Ik kan daar dus echt niet tegen ik snap niet hoe iemand dat van 14 jaar dat kan zeggen.. terwijl hij/zij nog een heel leven voor zich heeft.
Sommigen mensen zullen 't hier roepen om aandacht te krijgen maar sommigen zullen het ook echt menen.
Ik ben m'n vader pas kwijtgeraakt en dan roepen mensen hier dat ze dood willen.. dat ze er zelf voor kunnen kiezen ; namelijk zelfmoord???!!!!
I agree!!!!!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:05
smilegirl
smilegirl is offline
he je moet er juist over praten met andere
zoek mensen die kan vertrouwen hoeft niet in levende lijve maar gewoon iemand via icq of msn
en wie jou zullen missen de mensen van dit forum misschien pleeg geen zelfmoord er komt ooit een eind aan de ellende hoelang het ook duurt blijf a.u.b door gaan suc6

Laatst gewijzigd op 29-04-2002 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 21:05
Quintus
Quintus is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Nou is het natuurlijk wel zo dat je op je veertiende al meer meegemaakt kan hebben dan veel anderen nog niet eens in een leven halen.... Als ik bijvoorbeeld naar mezelf kijk, dan hoop ik echt dat niemand in een heel leven van zo'n 75 jaar meemaakt wat ik in deze vijfiten jaar heb meegemaakt... Na een tijdje wordt het gewoon teveel allemaal, en dan kan ik heel goed begrijpen dat mensen het gewoon niet meer zien zitten; dan weegt het verdriet van iedereen die je achterlaat (als je nog het geluk hebt dat je dat soort mensen nog hebt) niet op tegen je eigen ellende... Maar veel mensen zullen dat hopelijk nooit hoeven te begrijpen

(p.s; dit was Lucky Duck onder de naam van een vriend )
Oud 01-05-2002, 20:44
*leintje*
*leintje* is offline
Citaat:
silvershadow schreef:
ik vind het onwijs rot voor je dat je t idee hebt dat dr niemand wil luisteren, en die hartsvriendin is de naam 'vriendin' niet waard als ze zegt dat je er niet meer over moet praten.
hoi

Jullie zullen wel denken wie ik ben. Nou ik ben nou haar 1e hartsvriendin. Of mocht ik me zo niet meer noemen van jullie.
Misschien hadden jullie dat al veel eerder verwacht. maar jammer genoeg kom ik er net achter dat dit hier stond!
Jullie begrijpen mij niet. Jullie weten niet hoe moeilijk ik het wel niet heb.
Je moet maar eens een vriendin hebben die eerst een paar pogingen tot zelfmoord doet, die gelukkig mislukken. En dan dat je hier moet lezen dat ze met mij niet meer kan praten. Nou bull shit. Zo is het misschien wel gegaan. Maar ik bedoelde het op een andere manier. Maar ja, wie geloof mij. Nou niemand. Maar ik wil wel even zeggen dat ik haar altijd heb gesteund en dat doe ik nog. Ik heb zelfs gejankt op school. Een heel uur lang. Om haar! En zij liep lekker 'vrolijk' te doen. Iedereen vond dat ik het niet waard was, om zo in de put te zitten. Omdat zij zo 'vrolijk' was. Maar ik deed het wel en waarom. NOU IK HOU VAN HAAR! Ik sta altijd voor der klaar, welk tijdstip ook. Maar zij wardeert het dus niet. Zo te lezen dan. Nou dat niet. Maar ik laat haar NOOIT in de steek. NEVER!Ook al denk ze van wel.
Ik heb haar ook gemaild en gezegd. Wat haar beslissing ook is. Ook al ben ik het er niet mee eens. Ik steun haar. Nu en voor altijd!
En waarom ik dan er niet meer over wilde praten had zo zijn redenen. Ten eerste ik heb met iemand gepraat. Diegene kent het probleem van *mies* ook en weet een klein beetje hoe ze is!
Hij vond dat dat de beste oplossing was en toen heb ik er heel diep over nagedacht en toen heb ik dat besluit genomen. Ik kan haar niet helpen. Was het maar zo'n feest. Dan zat ze nu niet in de problemen .
Ik sta gewoon machteloos, nu helemaal. Ze is namelijk op vakantie en daar gaat ze denken. Ik kan niks doen. Ze kan daar ook een eind aan haar leven maken. Ze heeft mij belooft dat ze dat niet doet. dat geloof ik wel maar ik leef wel in angst. Maar ja jullie zullen wel denken van: Het zal wel wat ze zegt. Ook best maar dat maakt mij nu echt .
Jullie zijn er niet voor haar. Jullie tiepen hier maar wat. Jullie kennen haar nog geneens. Ik wel, als geen ander. We zijn al 14 jaar maatjes. We kennen elkaar door en door. We weten dingen van elkaar, die misschien onze ouders nog niet eens weten. Dat is wel beter ook zo, maar ja. Ik snap haar niet echt dat ze zelfmoord wil plegen. Maar dat zal ik nooit begrijpen. Maar ik steun haar wel, ik laat haar niet in de steek! Nou ik stop!
Maar als je dit zo leest, vinden jullie misschien wel dat ik de naam als HARTSVRIENDIN wel verdien. Ik hoop het!

Sorry misschien dat sommige stukken zo bot overkomen. Ik bedoel het niet zo!

xxxxxxxxxxxxxxxx-jes lein

En mies even aan jou!
WE ZIJN HARTSVRIENDINNEN 4-EVER AND ALWAYS, WAT ER OOK GEBEURD!!!!!
I LOVE YOU!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:51
*leintje*
*leintje* is offline
Nu durven jullie ook zeker niet te antwoorden!!
Je mag het gerust zeggen hoor! Ik bijt niet!

later lein
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 20:43
kleine wicca
kleine wicca is offline
haha...nou ik wel hoor
(mah jah kep ook nix over jou gezegd he?)
Kvin et wel lief wat je allemaal schrijft, maar ik kan me ook voorstellen dat er in deze situatie nogal wat misverstanden ontstaan..hoe kun je iemand het best helpen en hoe gaat diegene dat dan opvatten? en dat kan soms heel moeilijk zijn.
Oud 04-05-2002, 21:35
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
*mies* schreef:
ik zou nadenken
ik weet het niet meer, ik kan met niemand over mijn emoties praten, ja met mijn 1e hartsvriendin, maar die zegt, praat er niet meer over. Jezus, ik heb niemand, ze komen wel over me heen.
Mijn einde is nabij. Ik droom ervan, ik verlang ernaar, om te slapen en niet meer wakker te worden. Sorry, misschien willen jullie ook niet meer dat ik erover praat. Ik, ik ben degene die stom is. Ik ja, wie zal mij missen?

90% schrikt zich de plurus van dit soort informatie, ik vermoed dat jou vriendinnetje gewoon niet wat wat ze er mee aan moet.
of het intresseert haar geen reet.

naar dat is totaal niet intressant,

zoek hulp

anhders blijf je kutten zou toch zonde zijn als dat foutgaat.
Oud 04-05-2002, 21:52
Tofke_H
Tofke_H is offline
euh.. http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=51 wil je dat eens rustig doorlezen? Daar staan enkele nuttige dingen in... Adressen, links, telefoonnrs die je misschien kunnen helpen...
Oud 05-05-2002, 08:23
*mies*
*mies* is offline
Ik zal er eens even kijken. Maar ik beloof jullie, ik geef me nog een maand. Om het nog aan te kijken. Ik ga in die maand doen waar ik zin in heb, misschien ben ik overdreven vrolijk en druk ik mijn gevoel weg, misschien uit ik mijn gevoel en jank ik en ben ik super sago. Ik zie wel, maar ik ben zo klote STOM, ik durf geen hulp te zoeken. Ik ben al zo trots dat ik al een poosje mail met een soort psycho.
Oud 05-05-2002, 08:44
Frida
Frida is offline
Citaat:
*mies* schreef:
Ik zal er eens even kijken. Maar ik beloof jullie, ik geef me nog een maand. Om het nog aan te kijken. Ik ga in die maand doen waar ik zin in heb, misschien ben ik overdreven vrolijk en druk ik mijn gevoel weg, misschien uit ik mijn gevoel en jank ik en ben ik super sago. Ik zie wel, maar ik ben zo klote STOM, ik durf geen hulp te zoeken. Ik ben al zo trots dat ik al een poosje mail met een soort psycho.
3-4 maanden geleden heb ik ook met het mens in handen gestaan, Kheb mijn 'hartsvriendin' verloren--> zelfmoord.Ze was 14; ik was 14 en we zouden het samen doen. Jah van mijn 14de denk ik er al overna... En nu pas... tot 3-4 maanden geleden kan ik zeggen dat die gedachte volledig vergaan is uit mijn hoofd. Dus wat kan ik zeggen.... Euhmz.. laat demoed niet zakken, misschien is die maand niet genoeg. Als de maand om is en het gaat je niet goed, Mail dan even plzz... Je kan gerust ook eerder mailen

Frida
Frida_love10@hotmail.com

Laatst gewijzigd op 05-05-2002 om 08:48.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:32
*leintje*
*leintje* is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
haha...nou ik wel hoor
(mah jah kep ook nix over jou gezegd he?)
Kvin et wel lief wat je allemaal schrijft, maar ik kan me ook voorstellen dat er in deze situatie nogal wat misverstanden ontstaan..hoe kun je iemand het best helpen en hoe gaat diegene dat dan opvatten? en dat kan soms heel moeilijk zijn.
Hey

Lief van je dat je me begrijpt.
Jij heb niks gezegd en daar ben ik om!
Het is zeker moeilijk en ik weet niet hoe ik het moet oplossen, ik kan dat immers niet!
Bedankt voor alles!

xxxxxxxxxx-jes lein
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:35
*leintje*
*leintje* is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:
90% schrikt zich de plurus van dit soort informatie, ik vermoed dat jou vriendinnetje gewoon niet wat wat ze er mee aan moet.
of het intresseert haar geen reet. naar dat is totaal niet intressant, zoek hulp anhders blijf je kutten zou toch zonde zijn als dat foutgaat.
Ik wil niet zeuren of zo. Maar ik weet zeker niet wat ik er mee aan moet. EN HET INTERESSEERT ME WEL!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:59
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmm.....klootzak heeft in elk geval een toepasselijke naam he? ik begin me af te vragen wat hij hier doet, we proberen elkaar beetje te helpen, komp hij dr tussen...
WAT IS JE DOEL KLOTZAK???!!!
Oud 05-05-2002, 17:32
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
*leintje* schreef:

Ik wil niet zeuren of zo. Maar ik weet zeker niet wat ik er mee aan moet.

dat zei ik

EN HET INTERESSEERT ME WEL!!!!

is bekend, zie boven

ik vind het ook weel zeer optimistisch om dit met zijn tween op te gaan lossen, succes..

gisteravond klonk ik misschien hard,
dat klopt,
maar doet nog niks van mijn woordcen toen af, twee kinderen van 14 jaar lossen zelfmoordgedachtes niet op..

oftewel: je hebt hulp nodig
Oud 05-05-2002, 17:34
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
hmm.....klootzak heeft in elk geval een toepasselijke naam he?
-->> is dat jou mening, of jou oppervlakige idee ?
ik begin me af te vragen wat hij hier doet, we proberen elkaar beetje te helpen, komp hij dr tussen...
-->> tis toch wat

WAT IS JE DOEL KLOTZAK???!!!

-->> Doel ? hetzelfde als jou, andere manier van communiceren

Oud 05-05-2002, 20:52
*mies*
*mies* is offline
oke, ik weet het, ik heb vertrouwen in mensen die ik niet ken, met chatten enzo, maar in echte mensen, die ik ken niet, ik zeg of niets over mijn problemen of ik verzwijg net als bij mijn mentor de helft. Ik vertrouw maar 1 persoon echt en dat is lein, maar soms twijfel ik ook wel daaraan. Ja, je word mij toch een keer zat. ben het gewend hoor, tegenslagen, f*cking live.
Oud 05-05-2002, 23:08
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
*mies* schreef:
oke, ik weet het, ik heb vertrouwen in mensen die ik niet ken, met chatten enzo
-->> is dus alvast iets.

, maar in echte mensen, die ik ken niet, ik zeg of niets over mijn problemen of ik verzwijg net als bij mijn mentor de helft.
-->> jij samen met een heel groot gedeelte van de mensheid, ik bedoel dat is logisch.(hoogstens verlegen)

Ik vertrouw maar 1 persoon echt en dat is lein, maar soms twijfel ik ook wel daaraan.
-->> aan haar of aan jezelf ?

Ja, je word mij toch een keer zat. ben het gewend hoor, tegenslagen, f*cking live.
-->> waarom zouden ze jou zat moeten worden ?

Oud 06-05-2002, 17:18
kleine wicca
kleine wicca is offline
Okeej Klootzak, sorry, ook ik oordeel af en toen (vaak?) te hard, ik zie ok wel in dat je niet probeert te verpesten voor deze mensen, maar ik wist ff niet zo goej wak met jouw manier van communiceren moest zo goed?

kleine wicca
Oud 06-05-2002, 20:17
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
Okeej Klootzak, sorry, ook ik oordeel af en toen (vaak?) te hard, ik zie ok wel in dat je niet probeert te verpesten voor deze mensen, maar ik wist ff niet zo goej wak met jouw manier van communiceren moest zo goed?

kleine wicca
als je daar nou de enige in was

geeft niet, iemand via het internet begrijpen is ook per defenitie veel moeilijker.
Oud 06-05-2002, 22:53
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:

als je daar nou de enige in was

geeft niet, iemand via het internet begrijpen is ook per defenitie veel moeilijker.
*komt zich ook ff excuseren voor eerder gemaakte vage opmerkingen*

Nu ff ontopic,

K had je trouwens gemaild.. al gelese?
Oud 07-05-2002, 14:30
sXe
sXe is offline
Wat is het leven van een 14 jarige toch moeilijk he?

Als je op de gedachte kan komen om je zogenaamde zelfmoordpoging een maand ervoor uitgebreid te gaan aankondigen, had je je tijd beter kunnen besteden aan een bezoekje bij het riagg, Maar dat weet je natuurlijk zelf net zo goed als ieder ander.
Meid als je dood wil, ga je gang, het komt over alsof je leven niet meer te redden is, tenslotte begrijpt niemand je. Wat probeer je hier eigelijk met deze topic te bereiken? Dat mensen je overhalen om het niet te doen? Wat zou inhouden dat je toch niet zeker genoeg van je zaak bent! Zelfmoord is een keuze van jezelf, waarin je niet beinvloed moet/kan worden door andere.

Kom op, kijk eens naar de positieve dingen in het leven in plaatst van te verdrinken in je eigen sores. Er zijn genoeg leuke dingen, genoeg mensen die je begrijpen, en nog een heel leven voor je. Je moet het alleen wel willen zien!
Lukt je dat niet, en blijf je denken dat je het zieligste meisje op aarde bent ..Dan ga je je gang maar.
Oud 08-05-2002, 21:09
*mies*
*mies* is offline
he, ik heb verkering, 5 mei, 's avond om 11 uur/half 12. Ja, het gaat nu al wat beter met me, ik heb wat om voor te leven. Ik houd die maand nog steeds, oke, maar ja. Na regen komt zonneschijn. ik ben bewolkt. mijn vriend is zo sweet, hij begrijpt me en ik heb al gezegd dat ik er tegenop zie om naar school te gaan, hij gaat me beschermen voor de jongens. lief he? ik kan terugvallen, maar ja. ik heb weer iets en iemand om voor te leven! -xxx-
Oud 10-05-2002, 19:17
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
*mies* schreef:
he, ik heb verkering, 5 mei, 's avond om 11 uur/half 12. Ja, het gaat nu al wat beter met me, ik heb wat om voor te leven. Ik houd die maand nog steeds, oke, maar ja. Na regen komt zonneschijn. ik ben bewolkt. mijn vriend is zo sweet, hij begrijpt me en ik heb al gezegd dat ik er tegenop zie om naar school te gaan, hij gaat me beschermen voor de jongens. lief he? ik kan terugvallen, maar ja. ik heb weer iets en iemand om voor te leven! -xxx-
goed zo!!

maar, misschien kan k dit beter niet zeggen maar t is goed om te weten denk k, als je sterk serieus dacht om zelfmoord te plegen en je was ervan overtuigt... dan was je nu niet overgehaald door een jongen... dus zo sterk zat t niet in je... diep in je hard wist je ook wel dat je t niet zou durven/willen of doen...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 20:10
cltcl
cltcl is offline
moet je een dagboek nemen of het op het forum zetten dan helpen de andere forrumers je met je problemen.
Oud 11-05-2002, 15:06
*mies*
*mies* is offline
ik heb serieus een poging gedaan tot. Ik voel me kut, nu heb ik een vriend en ik hoop dat ik hem kan vertrouwen zodat ik weer iets heb om voor te leven. bij mijn vorige vriend maakte ik ook een poging, misschien nu weer, maar doe ik weer een poging? dan wel goed!
Oud 11-05-2002, 20:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
scorpio1989 schreef:
moet je een dagboek nemen of het op het forum zetten dan helpen de andere forrumers je met je problemen.
ja inderdaad, van je afschrijven helpt bij veel mensen... k heb er nooit tijd of zin voor dus dat heeft niet veel nut, maar misschien bij jou wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten