Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mja dat ik eens wat meer als een volwassene ga kleden. kom op zeg ik ben godverdomme 18 jaar oud,.... ik heb nog een heel leven voor me.
voor de verderrest is het oude koek. Gewoon lekker doen wat ik zelf wil en soms (heel soms) zeggen ze er iets van maar dan is het huis ook maar gelijk te klein. (dan loop je een rondje, rook je een sigarettje, gaat weer naar binnen en dan is alles weer goed) ze laten me opzich wel met rust. dus ik denk niet dat ik te klagen heb. Hoewel ik wel om de kleinste dingen ruzie kan krijgen. maar dat zullen er wel mee hebben. Jaap |
![]() |
|
mn ouders zijn tevreden/ blij met hoe ik er bij loop.
maar ik denk dat me moeder me ook wel graag had gezien met een pony in mn haar ( dan zit dat haar niet zo voor je ogen.. ![]() Verder ook geen merkkleding, en het liefst met bergschoenen. Mn vader daarintegen houdt wel weer erg van merkkleding.. achja, smaken verschillen ![]()
|
Verwijderd
|
Mn moeder vindt altijd dat ik er heel leuk uitzie, ik schijn kleding te dragen die zij ook droeg op mijn leeftijd.
M'n vader vind het af en toe wel iets té, omdat hij het zelf nooit aan zou durven trekken, maar bij mij vindt ie het dan wel passen. Over mn laatste aankopen waren ze beiden heel enthousiast ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog altijd om mun kleren ruzie, maar vanaf me 14e tot begin 16e was het wel heel erg. Mun moeder is een onwijze kakker en heel erg into netjes erbij lopen en "ik moet goed voor de dag komen, want stel dat ik die en die zie".
Maarja ik loop er nog geen eens zo heel apart bij, misschien paar keer int jaar ff extreem, maar das expres. Ze had me dus liever ook als een kakkertje gezien en kan commentaar gewoon niet voor zich houden, waardoor ik elke keer weer sjago word van haar geshit. Me vader boeit ut niet hoe ik erbij loop, zolang ut nog maar beetje schoon is. |
![]() |
|
Mijn vader haalt wel eens een hand door mijn haar en zegt dan : Meer volume , Carmen, meer volume..
Mijn vader ziet mij dus liever met getoupeerd haar ofzo ![]() Over mijn kleding is hij wel tevreden , ik ben erg hip volgens mijn ouders .. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
me moeder zou vooral willen dat ik harder zou leren op school
me vader zou dat ook wel willen maar hij zou vooral willen dat ik met een vriendin thuis kwam ![]() ik heb nie echt een levenstyle aangenomen en daar zijn ze nog blij mee alleen me moeder vind vaak dat ik te veel gel gebruik
Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 18:13. |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij zijn m'n ouders wel tevreden met wie ik ben, om het uiterlijk geven ze weinig geloof ik. Zolang ik maar geen rare dingen ga doen en nog enigzins serieus studeer zijn ze wel tevreden.
Ik weet wel dat ze sommige kleding niet erg mooi vinden, maar zoals ze zelf zeggen, zij zijn niet het persoon om daar over te oordelen. Ik weet dat m'n moeder lak niet mooi vindt en dat m'n ouders m'n schoenen nou ook niet echt geweldig vinden qua uiterlijk. Daarintegen zijn ze er wel blij mee dat ik ze gekocht heb omdat ze van een goede kwaliteit zijn en gezond zijn voor m'n voeten. Ik heb ook een tijdje m'n haar donker geverfd en dat vonden ze ook niet mooi. Als ik vraag of ze liever iets anders qua kleding/uiterlijk hadden gehad krijg ik meestal alleen "ik vond je haar toen het heel erg kort was zo leuk(= ongeveer Pink-kapsel in d'r eerste clip) " te horen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze zat toen net op kamers, kwam ze een keer thuis, zegt mn vader tijdens het eten "Nou, jij word er ook niet dunner op" Mn zus in tranen, ik lachen, zus boos op mij, dikke pret ![]() |
![]() |
|
mijn vader kan het echt helemaal niet schelen wat ik draag, mijn moeder vindt het geweldig dat ik de kleding die ze vroeger had, nu ook draag.
alleen waren ze minder blij toen ik m'n lange lokken verruilde voor een kort kapsel.
|
Ze vinden het wel best hoe ik me kleed. Hoewel ze denk ik zouden willen dat ik iets normalere kleding droeg (niet zulke wijde broeken, wat fellere kleuren). En m'n moeder wil dat ik weer een pony heb.
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 14:02. |
![]() |
|
![]() |
mn vader vindt het wel best allemaal.
mn moeder heeft me soms liever burgerlijk, en mn haar lang en blond.. ieeehieee ![]() maar het andere moment steelt ze weer bepaalde kleding stukken, en ze vindt mn rokjes nooit te kort terwijl ik op mn oude school menig klasgenoot choquerde(?).. maar dan noem je ook een school.. maar goed. eigenlijk doet het er dus toch niet zoveel toe ![]() |
![]() |
|
mn moeder zit er nog steeds op te zeiken dat ik 'strakke' broeken moet dragen...al draag ik ze het liefst zo wijd mogelijk...
Ik heb 3 broeken die strak zitten en als al mn leukste (wijde skaterskleding) broeken in de was zitten wil mn moeder dat ik die dus ga dragen ![]() ![]() Is niet echt leuk maar ik zorg er gewoon voor dat altijd mn kleding op tijd is gewassen ![]() Over een tijdje is het weer Kermis en dan ga'k 'zwarte' nagelak vragen...Toen we bij de hema stonden had ik da gevraagd maar dat mag dus niet ![]() Best wel jammer maar ik koop nogsteeds mn kleding bij de Yankeedump en de Brittain... ![]() |
![]() |
|
Mijn ouders zijn zelf ook nogal 'apart'. Vooral m'n moeder. De ene dag loopt ze met een mantelpakje, de andere dag met een panterprint legging. Het interesseert 'r echt niet of ze voor lul loopt. En daarom maakt het ze echt niet uit wat ik draag. Tenzij het heel erg bloot en sletterig zou zijn, maar dat is mijn stijl toch niet.
|
MiJn MoEdEr NoEmDe Me EeRdEr AlTiJd EeN ClOwN.
MaAr BeN ZoW VerAndeRd. VaN PrInCeSs PuNk NaAr MiSs TrEnDdIeJ MiEp. WeEt NiEt HoE HeT KaN MaAr WaS WeEr ToE AaN VeRaNdErIng. MiJn MoEdEr WaS DeR BlIj MeEj. Ze NoEmT Me NoU ZeLfS PrInCeSsJe TeRwIjL Ze DaT Al BiJnA 5 JaAr NiEt MeEr GeDaAn HaD.. KuWs
||
Citaat:
![]() Mijn moeder vind het wel leuk hoe ik me kleed enzo, soms sportief, soms netjes... Eerder met uitgaan was het wel kort (ze vond me beetje del toen denk ik) maar nu doe ik dat niet meer... Ik heb nu ook een jaar kort haar en dat vond ze altijd al leuk als ik dat zou doen (niet voor haar gedaan hoor, werd gek van dat lange haar!) Van mijn vader helemaal geen last gelukkig, want m'n ouders zijn uitelkaar...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn kleding vinden ze momenteel niet zo erg. Ik probeer er soms echter een beetje een studentenleven op na te houden; tot diep in de nacht achter de pc, lang uitslapen, tot 2 uur muziek luisteren elke dag, geen huiswerk maken, enz. Daar ergeren ze zich dood aan
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat zouden jullie doen? yannin | 49 | 24-09-2011 00:04 | |