Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 17:34
Mindfields
Mindfields is offline
Volgens mij vinden ze het tegenwoordig wel best.
Oud 10-09-2003, 18:07
Verwijderd
Ze zouden niets willen veranderen. Misschien een wat minder zelfingenomen houding, maar zolang die houding nog met recht wordt volgehouden mag ik 'm hebben
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:12
Verwijderd
Citaat:
konflict schreef op 10-09-2003 @ 00:41:
ze zeggen altijd dat ik hunkier was toen ik nog kort haar had
no way.

ontopic : mijn moeder vindt t wel best, ze zou mijn broeken wat minder wijd willen, maar ja.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:55
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ze hadden graag gewild dat ik wat spontaner, vrolijker, socialer was, meer vriendinnen en vrienden had, meer zou durven, veel zou uitgaan, zou durven dragen wat ik wil, ik had wat meer hippie mogen zijn van ze, mijn vader zou wel willen dat ik net als hij van bluesmuziek zou houden, dat ik mn haren uit het doucheputje zou halen en dat soort dingen, dat ik wat meer zelfdiscipline had...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 08:55
Outrageous
Outrageous is offline
M'n ouders hebben het aller aller liefste dat ik me precies zo kleed als ik wil. En gelukkig doe ik dat ook
Oud 11-09-2003, 09:56
jasmijn84
jasmijn84 is offline
mijn ouders vinden me prima zo!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:38
Sade
Sade is offline
Ha, dit topic komt weer als geroepen, heb gister nog een discussie met m'n moeder gehad over het feit dat ik m'n leven echt niet naar haar regeltjes ga leven.
Mijn ouders zijn redelijk relaxed in hoe ik ben en wat ik doe, maar ze hebben dagen dat ze het nodig vinden om me allemaal verplichtingen op te leggen.
Soms heb ik wel eens het idee dat ze me het liefst zagen als een meisje dat met gemak vwo haalt, elke zondag mee gaat naar de kerk, al het huishoudelijk werk op zich neemt en ondertussen ook nog even Mozart speelt en kanker geneest...

Ze proberen me dus nog wel eens in hun hoekje te duwen... maar dat lukt al een tijdje niet meer. Ik ben gewoon wie ik wil zijn, no matter what zij daarvan denken.
Oud 11-09-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2003 @ 19:07:
Ze zouden niets willen veranderen. Misschien een wat minder zelfingenomen houding, maar zolang die houding nog met recht wordt volgehouden mag ik 'm hebben
Hahaha, m'n zus verwijt me altijd een arrogante houding. Maar zij is van het type LPF-plebs.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 14:58
Verwijderd
mja dat ik eens wat meer als een volwassene ga kleden. kom op zeg ik ben godverdomme 18 jaar oud,.... ik heb nog een heel leven voor me.

voor de verderrest is het oude koek. Gewoon lekker doen wat ik zelf wil en soms (heel soms) zeggen ze er iets van maar dan is het huis ook maar gelijk te klein. (dan loop je een rondje, rook je een sigarettje, gaat weer naar binnen en dan is alles weer goed)

ze laten me opzich wel met rust. dus ik denk niet dat ik te klagen heb. Hoewel ik wel om de kleinste dingen ruzie kan krijgen. maar dat zullen er wel mee hebben.

Jaap
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:05
ssjpan
ssjpan is offline
M'n moeder vind het wel goed zo geloof ik. Mijn vader vind dat ik war vrolijker/socialer moet zijn, maar zo ben ik nu eenmaal niet altijd.
Oud 11-09-2003, 15:33
Eaglewing
Eaglewing is offline
Mijn vader zou graag zien dat ik wat meer ging sparen
Qua kleding vinden ze t
Verder hoor ik ze weinig klagen dus het zit wel goed denk ik.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 16:04
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
mn ouders zijn tevreden/ blij met hoe ik er bij loop.
maar ik denk dat me moeder me ook wel graag had gezien met een pony in mn haar ( dan zit dat haar niet zo voor je ogen.. )
Verder ook geen merkkleding, en het liefst met bergschoenen.
Mn vader daarintegen houdt wel weer erg van merkkleding..
achja, smaken verschillen
Oud 11-09-2003, 16:45
Infaustus
Infaustus is offline
m'n ouders zouden wel willen dat ik eens een opleiding afmaakte...
Oud 11-09-2003, 16:55
Verwijderd
Mn moeder vindt altijd dat ik er heel leuk uitzie, ik schijn kleding te dragen die zij ook droeg op mijn leeftijd.

M'n vader vind het af en toe wel iets té, omdat hij het zelf nooit aan zou durven trekken, maar bij mij vindt ie het dan wel passen.

Over mn laatste aankopen waren ze beiden heel enthousiast
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:43
Ninnoc
Ninnoc is offline
geloof dat ze t wel okay vinden, iets netter zouden ze ook wel op prijs stellen maar echte kak vinden ze ook niet cool
Oud 11-09-2003, 18:00
Verwijderd
Ik heb nog altijd om mun kleren ruzie, maar vanaf me 14e tot begin 16e was het wel heel erg. Mun moeder is een onwijze kakker en heel erg into netjes erbij lopen en "ik moet goed voor de dag komen, want stel dat ik die en die zie".
Maarja ik loop er nog geen eens zo heel apart bij, misschien paar keer int jaar ff extreem, maar das expres.
Ze had me dus liever ook als een kakkertje gezien en kan commentaar gewoon niet voor zich houden, waardoor ik elke keer weer sjago word van haar geshit. Me vader boeit ut niet hoe ik erbij loop, zolang ut nog maar beetje schoon is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:03
Otis
Otis is offline
Mijn vader haalt wel eens een hand door mijn haar en zegt dan : Meer volume , Carmen, meer volume..
Mijn vader ziet mij dus liever met getoupeerd haar ofzo
Over mijn kleding is hij wel tevreden , ik ben erg hip volgens mijn ouders .. En dankzij mij heeft m'n moeder de H&M ontdekt dus daar is ze me ook wel dankbaar voor.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:05
cyber ian
cyber ian is offline
me moeder zou vooral willen dat ik harder zou leren op school
me vader zou dat ook wel willen maar hij zou vooral willen dat ik met een vriendin thuis kwam

ik heb nie echt een levenstyle aangenomen en daar zijn ze nog blij mee

alleen me moeder vind vaak dat ik te veel gel gebruik

Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 18:13.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:14
chaostar
chaostar is offline
Volgens mij zijn m'n ouders wel tevreden met wie ik ben, om het uiterlijk geven ze weinig geloof ik. Zolang ik maar geen rare dingen ga doen en nog enigzins serieus studeer zijn ze wel tevreden.

Ik weet wel dat ze sommige kleding niet erg mooi vinden, maar zoals ze zelf zeggen, zij zijn niet het persoon om daar over te oordelen. Ik weet dat m'n moeder lak niet mooi vindt en dat m'n ouders m'n schoenen nou ook niet echt geweldig vinden qua uiterlijk. Daarintegen zijn ze er wel blij mee dat ik ze gekocht heb omdat ze van een goede kwaliteit zijn en gezond zijn voor m'n voeten. Ik heb ook een tijdje m'n haar donker geverfd en dat vonden ze ook niet mooi.

Als ik vraag of ze liever iets anders qua kleding/uiterlijk hadden gehad krijg ik meestal alleen "ik vond je haar toen het heel erg kort was zo leuk(= ongeveer Pink-kapsel in d'r eerste clip) " te horen.
Oud 11-09-2003, 18:32
Firefly
Firefly is offline
Ach mn mams was vroeger überhippie, dus die vind het wel best

eigenlijk heb ik ze er nog nooit over gehoord
Oud 12-09-2003, 21:05
Exhumed
Exhumed is offline
Uhm. Dat ik niet zo *brutaal* deed
Dat ik het woord "gekleurde medelander" vaker zou gebruiken
Dat ik geen god dethroned t-shirts droeg, maar iets met iets leuks erop.. enzo
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 21:14
Verwijderd
Citaat:
freakyGMC schreef op 11-09-2003 @ 19:03:
Mijn vader haalt wel eens een hand door mijn haar en zegt dan : Meer volume , Carmen, meer volume..
Is ie kapper of zo?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 11-09-2003 @ 15:21:
Hahaha, m'n zus verwijt me altijd een arrogante houding. Maar zij is van het type LPF-plebs.
Mijn vader is een ongelooflijke geitenwollensokkendragende GL-hippie, mijn ma is wat realistischer. In de familie zit ook wel LPF-tuig. Houdt elkaar mooi in evenwicht
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 01:03
Cæles
Cæles is offline
Mijn vader zou willen dat ik wat dunner was, mn haar niet zwart had geverfd en dat ik geen wenkbrauw en tragus piercing had laten zetten. Over m'n kleding zeggen ze niet zoveel...
Oud 13-09-2003, 09:34
Exhumed
Exhumed is offline
Citaat:
Cæles schreef op 13-09-2003 @ 02:03:
Mijn vader zou willen dat ik wat dunner was, mn haar niet zwart had geverfd en dat ik geen wenkbrauw en tragus piercing had laten zetten. Over m'n kleding zeggen ze niet zoveel...
Doet me denken aan mn zus
Ze zat toen net op kamers, kwam ze een keer thuis, zegt mn vader tijdens het eten
"Nou, jij word er ook niet dunner op"
Mn zus in tranen, ik lachen, zus boos op mij, dikke pret
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 09:41
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 10-09-2003 @ 19:12:

ontopic : mijn moeder vindt t wel best, ze zou mijn broeken wat minder wijd willen, maar ja.
Mijn moeder wil mijn broeken altijd minder lang.
Oud 14-09-2003, 13:44
Nebuchadnezzar
Nebuchadnezzar is offline
met mn ouders geen probleem,
heb wel een hele lieve oma die niet snapt dat
scheuren in een spijkerbroek ook een stijl element kunen zijn
Oud 14-09-2003, 13:50
Otis
Otis is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 12-09-2003 @ 22:14:
Is ie kapper of zo?
Haha , moest er ook nog eens bijkomen , nee mn vader is erg Kapselgericht
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 13:53
lana
lana is offline
mijn vader kan het echt helemaal niet schelen wat ik draag, mijn moeder vindt het geweldig dat ik de kleding die ze vroeger had, nu ook draag.

alleen waren ze minder blij toen ik m'n lange lokken verruilde voor een kort kapsel.
Oud 14-09-2003, 13:55
Silver rain
Silver rain is offline
Ze vinden het wel best hoe ik me kleed. Hoewel ze denk ik zouden willen dat ik iets normalere kleding droeg (niet zulke wijde broeken, wat fellere kleuren). En m'n moeder wil dat ik weer een pony heb.

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 14:02.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 14:01
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ach, ze vinden t wel best.
mn pa vind t niet echt leuk.
maar mn ouders vinden t wel leuk dat ik creatief ben en dingetjes zelf maak. mn mams gaat vaak mee winkelen &meestal vind ze wat ik koop wel leuk, alleen af en toe vind ze sommige dingen wat ouderwets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 14:11
Fog
Fog is offline
ze zouden willen dat ik meer mn eigen kleren maakte en minder geld aan kleding uitgaf...

verder vinden ze mn stijl wel leuk geloof ik...
Oud 14-09-2003, 14:59
Black Sugar
Black Sugar is offline
Mijn ouders vinden het helemaal prima zoals ik er uit zie.
Oud 14-09-2003, 17:24
El Kim
El Kim is offline
Mn ouders zijn er wel tevreden mee... moeten ze ook wel trouwens, ik draag wat ik zelf mooi vind
Oud 14-09-2003, 17:45
Toddek
Toddek is offline
als ze het persee anders hadden gewilt dan hadden ze het wel laten merken.... maar ik heb nog nooit wat van ze gehoort dus. denk niet dat ze er problemen mee hebben.
Oud 14-09-2003, 18:14
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mn vader vindt het wel best allemaal.

mn moeder heeft me soms liever burgerlijk, en mn haar lang en blond..
ieeehieee

maar het andere moment steelt ze weer bepaalde kleding stukken, en ze vindt mn rokjes nooit te kort terwijl ik op mn oude school menig klasgenoot choquerde(?)..
maar dan noem je ook een school..

maar goed. eigenlijk doet het er dus toch niet zoveel toe
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:37
Graph
Graph is offline
mn moeder zit er nog steeds op te zeiken dat ik 'strakke' broeken moet dragen...al draag ik ze het liefst zo wijd mogelijk...

Ik heb 3 broeken die strak zitten en als al mn leukste (wijde skaterskleding) broeken in de was zitten wil mn moeder dat ik die dus ga dragen
Is niet echt leuk maar ik zorg er gewoon voor dat altijd mn kleding op tijd is gewassen

Over een tijdje is het weer Kermis en dan ga'k 'zwarte' nagelak vragen...Toen we bij de hema stonden had ik da gevraagd maar dat mag dus niet
Best wel jammer maar ik koop nogsteeds mn kleding bij de Yankeedump en de Brittain... Love that store
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 12:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn ouders zijn zelf ook nogal 'apart'. Vooral m'n moeder. De ene dag loopt ze met een mantelpakje, de andere dag met een panterprint legging. Het interesseert 'r echt niet of ze voor lul loopt. En daarom maakt het ze echt niet uit wat ik draag. Tenzij het heel erg bloot en sletterig zou zijn, maar dat is mijn stijl toch niet.
Oud 15-09-2003, 19:39
Verwijderd
Mn ouders zijn nogal heeeel erg netjes, en mn hele famillie trouwens... Mn ouders hadden me dus liever gezien in ralph lauren polo's enzo en bootschoenen Ze vinden mn broeken te wijd, mn haar onverzorgd, mn schoenen afgeragd etc. Mja...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:09
Paris
Paris is offline
Citaat:
Outrageous schreef op 11-09-2003 @ 09:55:
M'n ouders hebben het aller aller liefste dat ik me precies zo kleed als ik wil. En gelukkig doe ik dat ook
klopt ook voor mij
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 20:29
Hooligirl
Hooligirl is offline
Mn ouders hebben moeite met hoe ik eruit zie omdat de media er nogal veel over te zeiken heeft. Ze hadden denk ik liever dat ik een kakker was, zoals mijn broer
Oud 15-09-2003, 20:35
GoddeS
GoddeS is offline
MiJn MoEdEr NoEmDe Me EeRdEr AlTiJd EeN ClOwN.
MaAr BeN ZoW VerAndeRd. VaN PrInCeSs PuNk NaAr MiSs TrEnDdIeJ MiEp.
WeEt NiEt HoE HeT KaN MaAr WaS WeEr ToE AaN VeRaNdErIng.

MiJn MoEdEr WaS DeR BlIj MeEj.

Ze NoEmT Me NoU ZeLfS PrInCeSsJe TeRwIjL Ze DaT Al
BiJnA 5 JaAr NiEt MeEr GeDaAn HaD..

KuWs
Oud 16-09-2003, 20:27
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
GoddeS schreef op 15-09-2003 @ 21:35:

KuWs
Puhleez!

Mijn moeder vind het wel leuk hoe ik me kleed enzo, soms sportief, soms netjes...

Eerder met uitgaan was het wel kort (ze vond me beetje del toen denk ik) maar nu doe ik dat niet meer...

Ik heb nu ook een jaar kort haar en dat vond ze altijd al leuk als ik dat zou doen (niet voor haar gedaan hoor, werd gek van dat lange haar!)

Van mijn vader helemaal geen last gelukkig, want m'n ouders zijn uitelkaar...
Oud 16-09-2003, 20:30
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
McLaren schreef op 09-09-2003 @ 12:06:
Je bent wie je bent, en daar kan niemand wat aan doen (uitzonderingen daargelaten).
De ene draagt een gothicjurk, een ander een kakkerbroek of misschien wel een altoketting.

Maar, wat hadden je ouders liever gehad?
Zoals je nu bent, of liever iets anders of zoals hun...
Om heel eerlijk te zijn, ben ik de ideale dochter.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 09:07
Scatterheart
Scatterheart is offline
M'n moeder is mijn grootste fan en mijn vader zal het een worst wezen wat ik aanheb. Mocht ik me transformeren tot iets extreems zal ik wel te horen krijgen dat ik er niet uitzie, maar ach.
Oud 17-09-2003, 11:27
Verwijderd
Ik draag ongeveer wel wat mijn ouders ook leuk vinden .
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 11:34
Mick&Liz
Mick&Liz is offline
Mijn ouders zijn heeeel trots oo me maar weet je, als ouder moet je je kind accepteren zoals ie is. Iedereen z'n eigen keuzes. Soms moet je ingrijpen, maar zo lang je niet aan de harddrugs zit en in de prostitutie zit (zoals wij ) dan is alles okeeeee!!! ciao ciao Mick&Liz
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 11:53
Verwijderd
Mijn moeder wil wel eens dat ik wat meer de mode volg of er minder opvallend uit zie (en ik zie er geeneens opvallend uit), maakt zich dan druk over 'wat mensen van me moeten denken'. Maar ik geloof niet dat ze 't echt belangrijk vindt. Mijn vader let er nooit op .
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:23
Mjoez
Mjoez is offline
Mijn moeder zegt er niets van, maar ik weet dat ze liever 'normalere' broeken en zo zou zien dan de wijde oversizede (of zo) broeken uit de jongensrekken. Maar het boeit haar niet zo, geloof ik. Ze vindt het wel prima.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:41
Verwijderd
Mijn kleding vinden ze momenteel niet zo erg. Ik probeer er soms echter een beetje een studentenleven op na te houden; tot diep in de nacht achter de pc, lang uitslapen, tot 2 uur muziek luisteren elke dag, geen huiswerk maken, enz. Daar ergeren ze zich dood aan .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten