Advertentie | |
|
![]() |
|
Roken stinkt onwijs, maar als je bijna elke dag in rook staat gaat t wel wennen. Zelfs al rookt er 1 iemand een sigaret dan zitten je kleren al vol.
Tja en dan zijn er nog sigaren, maar dat valt niet onder roken. Dat is op zich wel lekker, maar dat moet je ook maar af en toe doen. Als ik er 30 op een jaar rook dan is het veel.
|
zolang je anderen er niet mee lastig valt,
geen probleem, als je het lekker vind (of denkt te vinden) probleem is een beetje dat rokers dat vaak niet door hebben dat anderen er last van hebben, en dat veel rokers zich dan meteen aangevallen voelen als je er wat van zegt, en meteen in de verdediging schieten ![]() ![]() vind het wel triest als je verslaafd bent eraan, getuigd in mijn ogen van niet echt sterk in je schoenen staan, want echt nut heeft roken niet, hoewel het wel lekker kan zijn (i know i know) maar ik rook niet!
|
Ik rook zelf, maar moet toch zeggen dat rokers zich af en toe asociaal gedragen. Gaan roken waar nog meer mensen zitten waarvan je niet weet of ze roken, sigaret opsteken terwijl iemand nog zit te eten enz. Zelf word ik niet goed van de walm die er in rokerscoupés hangt.
Dat roken dom is hoeft niemand een roker te vertellen hoewel ze soms denken van wel. Zolang niemand anders de last van heeft moet je er volgens mij ook niet teveel commentaar op geven. (over het last hebben van rokers in kroegen zou weer gediscussieerd kunnen worden) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Wat vinden jullie nou van de 18+ regel? RWAKK | 8 | 07-09-2014 13:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vind jij? skiksieee | 9 | 31-01-2012 12:17 | |
Drugs & Alcohol |