Advertentie | |
|
![]() |
|
Odd Couple
Als Walther Mattau's telefoon gaat en hij hem oppakt, en vervolgens een gesprek gaat houden alsof het zijn vriendin is aan de telefoon heeft, en dan de telefoon aan zijn vriend overhandigd "here it's you're wife". Ferris Bueller's Day Off Als Ferris in die parade Twist And Shout gaat zingen op een praalwagen. Uncle Buck Als John Candy & Macauley Culkin heel snel over en weer vragen stellen. Dumb & Dumber de befaamde chilli-on-burger scene.
|
![]() |
en bij uncle buck die scene dat ie wegrijd met die auto.. met zon heel gemeen lachje van hehehahahahaaaa kweetni et hoe ik m moet typen mja zoo vaak teruggespoeld
![]() en die nieuwslezer in Bruce Allmighty ![]() ![]()
|
als lestat ineens uit de achterbak opduikt in interview with the vampire
jerry maguire die bij z'n onstslag zijn vissen meeneeemt! hmm ben aan het denken voor meer
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder zijn het nog wel een heleboel scenes uit bijvoorbeeld American Pie, maar die weet ik zo ff niet meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik zag een maandje geleden ofsow...een film op tv...office space....dat ging over een kantoor waar allemaal mensen werkte..en daar gingen ze kijken wie er allemaal goed bezig waren, en anders werden ze ontslagen ofsow...en er was een man...met van die jampotglazen en van dat vette haar in een scheiding en van die pukkeltjes... die had altijd pech...en als iemand wat tegen hem zij...ging hij er niet op in..maar mompelde hij er heel zacht doorheen...DIE GOZER SPEELDE ZOO GOED! egt ik ben adem tekort gekomen
![]()
||
Citaat:
|
Een filmpje genaamd "D.E.B.S" (duurt maar 7 minuten). Die was echt humor
![]() Er wordt trouwens een echte film van gemaakt ![]() ![]() Zie hier ![]()
Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 10:44. |
![]() |
|
Pulp Fiction:
*'Ow fuck, I shot Marvin in the face dude!' *De scene waar Bruce die neger omverrijdt, en als ze dan beiden ontwaken en beiden gewond elkaar achterna lopen.
|
De scene uit 'Bruce Almighty', wanneer de nieuwslezer allemaal wartaal uitslaat
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() vooral het stukje waar ze op de catwalk tegen elkaar gaan strijden. In Lock, Stock, & Two Smoking Barrels , het einde als hij de pistolen weg probeert te gooien.
||
Citaat:
![]() Kent iemand de film Project-A met Jackie Chan? Ge-ni-aal! Vooral de scene waar die op een fiets springt zonder zadel erop ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
In Jerry Maguire, als hij aan de telefoon schreeuwt: Show me the money!!
Nja, misschien niet 't grappigst, maar dit kwam even in me op (aangezien ik 'm gister gezien heb.) Verder dat stukje uit Bruce Almighty inderdaad en uit Dude, where's my car: And then? ![]() Maar die film is gewoon suf. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dan hoort ze ineens haar zoontje roepen "HI JERRY" omdat die op de gang stond mee te luisteren. Muhahaha. |
![]() |
|
![]() |
In Robin Hoods - Men in Tights de scene waarin die blinde man uit de boomhut valt, weer kan zien en vervolgens frontaal tegen een boom loopt... waardoor hij weer blind word... het is ZO lauw!
![]() Trouwens de gehele Men in Tights-film is uberflauw...
|
In Ace Ventura dat stukje waarin Jim Carrey op het balkon gaat staan, hard gaat schreeuwen en dan steeds die balkon dueren open en dicht doet. (geweldige uitleg.
![]() ![]() Verder een film die ik al heel lang niet meer gezien heb, maar het gaat in ieder geval over een meisje dat een denkbeeldig vriendje heeft (een groene vent volgens mij..?) en in 1 scene zitten ze in een cafe en pakt hij de hele tijd haar arm en wiebelt daarmee... Vond ik toen echt grappig.. ![]()
||
Citaat:
ik heb id nog nooit zo hard gelachen!!!!!
||
Citaat:
idd. ![]() er zijn er ook nog n helezooi meer..uit die film, waar ik me dood om heb gelachen. ![]()
||
Citaat:
![]() Waar ik erg om moest lachen was een scene uit Blue Velvet. Dan doet een man heel loos the chicken walk voor, opeens uit het niets.. Ace Ventura heeft ook veel lachwekkende scenes. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me. Verwijderd | 500 | 11-02-2013 11:28 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de allerslechtste film die je ooit hebt gezien? *oma* | 52 | 14-07-2012 19:12 | |
Films, TV & Radio |
S.com at Teh mvoies: welke film? Dinalfos | 500 | 24-03-2009 17:03 | |
Games |
Carmageddon Verwijderd | 21 | 21-06-2007 19:36 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 17 Dinalfos | 500 | 09-11-2005 11:53 | |
Films, TV & Radio |
Je favoriete soort horror film Donny must die | 96 | 07-02-2005 11:16 |