![]() |
|
De nacht zit er weer op, vandaag is het 11 september, de dag waarop Steam 1.0 uit zou moeten komen. Vandaar even deze post over de stand van zaken.
Officieel zou Steam 1.0 gisteren worden gereleased, maar door communicatie problemen is dit niet gelukt, en is de release verschoven naar vandaag. Vandaag is er weer wat meer nieuws bekend gemaakt: Steam HLDS is uit, dit hebben beheerders van dedicated servers nodig om zo hun server klaar te maken voor 1.6 Je kan HLDS hier downloaden. De Steam Client versie, die spelers nodig hebben, word vanavond gereleased. Steam 1.0 zal Counter-Strike 1.6 bevatten. De beta is dus afgelopen en vanavond kunnen we dus 1.6 final spelen. De WON servers zullen over 2 weken down gaan, dat wil zeggen dat na die 2 weken Counter-Strike 1.5 NIET meer te spelen is over internet. **UPDATE** Ik heb nog even gesporken met wat mensen van Steam, dit ben ik te weten gekomen: Eswip:Is it possible that 1.5 will be playable with Steam? SupraLePoser: No, you may still play 1.5 after steam is released for about two weeks until WON dies! Eswip:will 1.6 overwrite you 1.5? SupraLePoser: No but it may use some files from it[/b] Eswip:and how about buy scripts and stuff from 1.5, are they usefull for 1.6 to? SupraLePoser: Yes, although they might have to be written differently. bron:www.counter-strike.nl ============================================ Wat vinden jullie hiervan? nog maar 2 weken cs 1.5 ? Er komen shields, nieuwe wapens,gameplay die veranderd is? zijn jullie voor of tegen 1.6??
|
![]() |
|
hij is nog niet op www.counter-strike.net te dl-en. Vandaag was de release toch?
![]()
||
Citaat:
![]()
|
- 1.5 stopt over 2 weken, dan gaat WON down en kan je 1.5 niet meer online spelen.
- Als je nog geen CS 1.5 hebt geinstalleerd, zal de file tussen de 300 en 700 MB zijn, mensen met 1.5 moeten zo'n 50 MB downloaden. - Je kan nog NIET CS 1.6 over een LAN netwerk spelen. - Je kan CS 1.6 NIET zonder Steam. - VAC bans worden NIET overgezet naar Steam, iedereen krijgt dus een nieuwe kans. Worden dus weer lekker veel cheaters die weer gaan cheaten. En owja voor de mensen die nog niet weten wat Steam inhoudt; een tyfus lag/hangt-vast-als-die-laad programma wat je moet hebben om CS te spelen. Daar gaat mij o-zo-geliefde spel naar de knoppen. Goed bezig valve! ![]() |
![]() |
|
Jezus wat een veranderingen...
Maar is HL/CS dan nog het enige wat van WON gebruik maakt? Toen ik er wel eens kwam waren er ook nog dingen voor andere spellen.. (maargoed, da's minstens een jaar geleden).
||
Citaat:
2. http://cstrike.gamewarriors.com/down...install_cs.exe 3. http://212.203.28.113/dl/SteamInstall_CS.exe |
![]() |
|
Steam is gigantisch buggy. Als ik wil inloggen ben ik minsten 20 min bezig...
ten eerste is hij onmenselijk traag. Als je wil inloggen mag ik eerst 5 minuten wachten, en dan geeft hij een foutmelding: Account bestaat niet(Doet hij wel!) Of: Je hebt geen internet (Sure ![]() Of: Het steam netwerk is ff down Na 4 pogingen(en dus ook 4x 5 minuten hebben gewacht) ben je dan eindelijk binnen en doen de helft van de servers het niet omdat je ticket verlopen is ![]() Bovendien wil hij nu telkens CS downloaden, terwijl die allang gedownload is ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 19:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
verwend zeg ik je ! |
![]() |
|
omg, matig dat schild bij cs!!
![]() wat een slappe kak zeg ![]() ![]() nou is er bij cbble niet veel veranderd (paar kissies meer en een stroomdraadje waar je niet eens op kan staan, ik heb het geprobeerd ![]() bovendien zit er boven in de toren bij cbble een enorme spleet waar je niet eens in kan zitten, prob een foutje ofzo ![]() ik vind de nieuwe wapens en het mesje erg relax ![]() cs_airstrip is trouwens een boutmap ![]() ![]()
||
Citaat:
Er staat R.I.D. ipv R.I.P. ![]() ![]() Btw 1.6 is cool en steam moet nog ff op stoom komen (omg ik ben wakker vandaag)! Allee dat schild is wel erg CAMPER-VRIENDELIJK ![]()
|
R.I.D betekent Rest In Disc
![]() en steam geeft bij mij alleen de melding dat of mn internetverbinding niet goed is (nou nee niet dus) of dat steam netwerk down is.. probeer het al sinds zondag maar niets helpt ![]() mja en dat gezeur met ping 500 en Quake enso slaat nergens op als jij er niet tegen kan dat we lagere ping willen dan 50 ga je maar huilen ofso want quake zuigt en cs 0wnt.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
LUL! lees eerst ff de hele topic! En wat zie je dan? 3 LINKS NAAR DE DOWNLOAD! Sjonge jonge, je mag dan wel klein zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat je ook de domme sukkel uit mag hangen...
||
Citaat:
Om je mond te spoelen ![]()
|
Mijn mening over 1.6:
- Steam is het slechtste wat de computer wereld ons geschonken heeft op windows ME na. - De nieuwe namen van wapens slaan nergens op en de nieuwe rangschikking is kut. - Sommige mappen zijn positief veranderd (aztec) anderen negatief (piranesi) - Het shield is leuk zolang niet iedereen er mee rondloopt - de nieuwe rifles zijn wijs, alleen kan je meestal beter gewoon een semirifle nemen. - de m4a1, de glock en nog wat dingetjes zijn sterker geworden volgens mij en da's bad eignelijk. Maar verder bevalt ie me wel. Hij's een stukje sneller bij mij dan 1.5 (1.5: 45fps, 1.6 55fps) |
![]() |
||
Citaat:
tot ziens en slaap zacht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hoe klein kan iets zijn om je over op te winden.
![]() en dan woorden te gebruiken als tyfus en tering is al helemaal belachelijk. Jullie maken jezelf belachelijk met je ontwetendheid over ziektes. triest hoar.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Parsing Game Info? [CS 1.6] Choke | 3 | 23-04-2007 18:21 | |
Games |
Netgamez Iveauh | 13 | 02-03-2006 23:05 | |