Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2003, 21:24
dingokoning
dingokoning is offline
wie cs't er hier allemaal. zoja hoelang? wat vind je van het spel? welke veranderingen van het spel vind je goed/slecht (zoals bunnyhoppen uit) etc en w8 je echt op 1.6 of heb je liever dat het niet uitkomt
Oud 03-07-2003, 21:26
DeSSie
DeSSie is offline
ik speel cs speel het nu ongeveer 6 maanden a 8 ik ben er aan verslaafd hehe speel het 3 a 4 uur per dag als het niet meer is....

1.6 hmmz de beta is al uit die heb ik ook een paar keer gespeeld tis wel grappig maarja ik hou het nu nog bij 1.5
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 11:34
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Ik speel het nu weer en is wel fijn.
Alleen mijn muis gaat nu wat stroever dus speel ik effe niet meer anders kan je echt niet richten.
Oud 06-07-2003, 13:03
schietgeweer
schietgeweer is offline
Sinds eergisteren heb ik ADSL dus ben ik er maar weer eens mee begonnen, na een jaar niet o.i.d. Het is toch wel best weer leuk, verslavend vooral. Ik heb tot nu toe alleen op de XS4ALL servers gespeeld maar ik moet zeggen dat de sfeer me ook niks tegenvalt. Geen grote bekken gezien tot nu toe. Ik ben alleen niet erg goed op het moment, maar dat zal wel weer bijtrekken denk ik.

1.6 lijkt me wel aardig. Daar krijgen de CT's schilden of niet, lijkt me dikke pret.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 13:34
dingokoning
dingokoning is offline
en waten jullie dan het meest aan cs (dus lamers, cheaters, campers,wapens, nerdjes met grote bekken etc. )

en owja ik heb van veel mesnen gehoord dat die schilden kut zijn, maar 1.6 krijgt ook nieuwe wapens zoals FAMAS..

en deze

en het is in 1.6 dat als je de bom plant/defused er 3kills bij krijgt alle noeps zeker emteen planten, lijken ze meteen l33t..
Oud 06-07-2003, 14:38
Demiurge
Demiurge is offline
Ik speelde het vanaf het begin en ben er bij 1.5 mee gekapt

Ik mis de oude m4a1 met vaste geluidsdemper en zoomlens
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 17:30
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 06-07-2003 @ 14:34:
en waten jullie dan het meest aan cs (dus lamers, cheaters, campers,wapens, nerdjes met grote bekken etc. )
Ik ergerde me het meest aan de vijandigheid in het algemeen. Altijd mensen met een grote bek en zo arrogant als de pest. Tuurlijk, niet iedereen, maar meer dan bij andere spellen. Zelfs Mongolië zou te klein zijn voor hun ego. En dan dat eeuwige gejammer over cheaters. Altijd maar dat gezeik over wallhacks en aimbots. Je bent goed, dus je cheat. Bah wat heb ik een hekel aan dat wantrouwen en dat soort heksenjachten.
Ik ben bij de vele uren CS (en dat zijn er best veel, sinds beta 1) wlegeteld één keer een cheater tegengekomen waarvan ik zeker was dat hij cheatte. Dat was waar je HL ook van crashte. Ik zag het gebeuren en bam, crash. Verder heb ik nooit iets verdachts gezien.

Laatst gewijzigd op 06-07-2003 om 17:32.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 18:02
dingokoning
dingokoning is offline
dan vraag ik me af welke servers jij gaat want bijna elke dag dat ik cs zie ik wel een cheater, en ik weet het wel zeker,door muren hs, stuk of 5, 6x acxhter elkaar, of mensen die met hun interp kloten maar vooral doe F***ing CAMPERS, zit je net lekker te rushen met je hele team wordt je neegemaaid door zon poepertje die achter een doos ofzo of in een donker hoekje iedereen zit neer te schieten dan word ik dus echt boos en ga ik awme, schiet ik iederen dood komen mensen zeuren dat ik awm lamer ben en zeggen ze dat ik awm cheat heb ik ben vaaaaak cheater , wallhacker genoemd..dit zijn nou redenn waarom mensen stoppen met cs..
Oud 06-07-2003, 19:07
schietgeweer
schietgeweer is offline
Precies, dat wantrouwen en die vijandigheid overal. Dat vond (of vind) ik zo vervelend.
Oud 06-07-2003, 22:19
Verwijderd
Citaat:
dingokoning schreef op 06-07-2003 @ 19:02:
maar vooral doe F***ing CAMPERS, zit je net lekker te rushen met je hele team wordt je neegemaaid door zon poepertje die achter een doos ofzo of in een donker hoekje iedereen zit neer te schieten dan word ik dus echt boos en ga ik awme,
Dan ben jij er zeker ook zo één die eerste de hele wereld bij elkaar vloekt en scheldt alvorens je awptje te kopen. Ja, het is irritant, als je alléén maar zit te campen. Maar een enkele keer eens een taktische plek innemen waar je een rush verwacht, daar is niks mis mee. (Al doe ik het zelf nooit aangezien ik het saai vind om stil te zitten). Maar het hoort bij het spel. Bij de echte newbies weet je ook wel direct waar ze kunnen zitten. Maar als jij pissig wordt op de zgn. 'campers' (ook een term die je VEEL te vaak hoort) moet je niet raar opkijken als anderen je een awp-lamer gaan noemen.

Ik speel het iig (met periodes van niet spelen) sinds de eerste beta versie. Ik was in die tijd echter 'die-hard' TFC-er in clanverband, dus ik liet cs links liggen. Daarna weer opgepikt, en nu speel ik het eigenlijk alleen maar uit verveling, af en toe even een kwartiertje.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:59
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Weer zo'n nerdje die gaat zeiken over interp.

Die haat ik het meest. Zit ik te AWP-en... maak ik wat kills gaan ze me uitschelden voor interp haxxor terwijl ik met dedault config speel. Soms ook interp als ik met andere wapens speel... al die nerdjes moeten oprotten en leren spelen in plaats van cheaten/zeiken/schelden/campen etcetcetc.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 00:04
CryptapiX
CryptapiX is offline
sinds beta3..
en alle veranderingen sinds beta 7.2 zijn KUT
bunnyhoppern eruit
lijken die niet meer blven liggen
ineens dommme ghiost bolletjes, die later weer weg zij gnehaald
allemaal domme klote newbs
teveel cheaters
colt minder kogels
colt geen zoom meer
er is zoooveeel klote veranderd..
Oud 07-07-2003, 00:17
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Beta 7.1 was de laatste

je hebt veel dingen opgenoemd ik kan er ook een boel opnoemen maar heb daar echt geen zin in...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 13:52
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Vaag mannetje
Weer zo'n nerdje die gaat zeiken over interp.

Die haat ik het meest. Zit ik te AWP-en... maak ik wat kills gaan ze me uitschelden voor interp haxxor terwijl ik met dedault config speel. Soms ook interp als ik met andere wapens speel... al die nerdjes moeten oprotten en leren spelen in plaats van cheaten/zeiken/schelden/campen etcetcetc.

Nerdje? zeiken over interp? ik zeik r niet over ik zeg dat r een paar bij zijn die met hun interp zate te kloten dat wil niet zeggen dat ik erover zeik, ik zeg er nooit wat van maar bij sommige is het gewoon duidelijk en niet bij awm, en als ik awm blijf ik niet op 1 plaats zitten zoals de meeste "n00bs"doen, ik loop er meestal mee, soms rush ik er zelfs mee...als je met die nerdjes die moeten oprotten en cs leren spelen mij bedoelt voel je je wel erg 1337 hé (ALS je mij dan ermee bedoelt).. btw op welke servers speel jij ik wil je wel een x zien spelen....
Oud 08-07-2003, 17:51
The Crash Bash
Citaat:
dingokoning schreef op 06-07-2003 @ 19:02:
dan vraag ik me af welke servers jij gaat want bijna elke dag dat ik cs zie ik wel een cheater, en ik weet het wel zeker,door muren hs, stuk of 5, 6x acxhter elkaar, of mensen die met hun interp kloten maar vooral doe F***ing CAMPERS, zit je net lekker te rushen met je hele team wordt je neegemaaid door zon poepertje die achter een doos ofzo of in een donker hoekje iedereen zit neer te schieten dan word ik dus echt boos en ga ik awme, schiet ik iederen dood komen mensen zeuren dat ik awm lamer ben en zeggen ze dat ik awm cheat heb ik ben vaaaaak cheater , wallhacker genoemd..dit zijn nou redenn waarom mensen stoppen met cs..
Ok begrijp ik maar als ik alleen van mijn team overblijf en ik weet dat er een stuk of 3 vijanden afkomen ga ik toch achter een doos schieten en als ze voorbij komen maak ik ze af.
Dat is normaal toch?
Oud 08-07-2003, 19:45
Obi Wan
Obi Wan is offline
Speel het al niet veel meer, speel sinds Beta 5.2 en vind het sinds retail 1.0 een stuk minder
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:21
dingokoning
dingokoning is offline
ja crash bash, dat is normaal maar je hebt ook van die smeerlappen die bij een gelijke teamsverhouding gewoon heel smerig campen, dus om de hoek van de deur (zoals bij dust, BSA) daar word je wel een beetje gek van..
Oud 08-07-2003, 22:22
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 08-07-2003 @ 22:21:
ja crash bash, dat is normaal maar je hebt ook van die smeerlappen die bij een gelijke teamsverhouding gewoon heel smerig campen, dus om de hoek van de deur (zoals bij dust, BSA) daar word je wel een beetje gek van..
ik word gek van mensen zoals jouw
die gaan zeiken als je campt..

als ik ct ben en ik zit te campen bij de bomb, die iemand heeft gedropt, dan zie ik daarvan het probleem echt niet.. campen kan een deel van je strategie zijn..
en als ik eimand aan hoor komen stampen, ga ik inderdaad lekker om hoekje campen..
tgis alleen lame als bijv je als enigste overheb, en je gaat ipv bomb planten of hossies halen campen..

en over exinterp..
moet je gewoon van afblijven.. trieste setting.. cs word met de beta, release slechter
Oud 08-07-2003, 23:24
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
dan word je maar gek

maar dat bedoel ik niet, ik snap ook wel dat als de bom daar is dat je dan gaat 'bewaken'maar als r geen bom is zijn r alsnog van die smeerlappen die gaan campen, dat zijn gewoon n00bs, en als je het over campen in het algemeen hebt dat het goed is vind ik jou gewoon en übern00b, campen mag in bepaalde gevallen; als je als laatste over bent VS meerdere vijanden
als je de bom wilt bewaken

als je bijv ff gaat realoden en om het hoekje zitten ofzo dat kan ook maar niet hele tijd achter een gaat box blijven tot iemand langskomt en je m paar kogels door zn kop kan schieten.. tsja dan ben je gewoon een n00b..
Oud 09-07-2003, 11:29
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 09-07-2003 @ 00:24:
als je het over campen in het algemeen hebt dat het goed is vind ik jou gewoon en übern00b,
Oei, dan ben ik een übernoob.

Citaat:
als je bijv ff gaat realoden en om het hoekje zitten ofzo dat kan ook maar niet hele tijd achter een gaat box blijven tot iemand langskomt en je m paar kogels door zn kop kan schieten.. tsja dan ben je gewoon een n00b..
Maar waarom dan? Dit is CS, niet Quake 3.
Oud 09-07-2003, 11:42
The Crash Bash
Nu effe iets anders. Kent er iemand de map de_rock?
heb ik gisteren gespeeld is echt kei leuk maar wel heel groot.
Het is een map naar de film The rock gemaakt, die film waar een generaal mensen gijzeld in alcatraz en als hij zijn eisen niet voldaan krijgt schiet hij raketten met een zwaar gas op San franciso af.
Die map is net zoals de film gemaakt en je moet een bom plaatsen bij zo'n rakket.
De map is wel echt heel groot maar wel leuk.
Oud 09-07-2003, 11:51
The Crash Bash
Weet er iemand een goede link naar de beta versie van cs 1.6 want met google sites gaat hij meestal naar de dingen waar je je moet inschrijven enzo.
Bij fileplanet kon je alleen via subscribe downloaden.
Oud 09-07-2003, 12:46
dingokoning
dingokoning is offline
http://www.tweakzone.nl/downloads/bekijk/1602

In Steam 2.0 BETA zit ook een BETA versie van Counter-Strike 1.6. De nieuwe Counter-Strike versie bevat 3 nieuwe wapens en 1 nieuwe map. Verder zijn er wat gameplay veranderingen en is een flink aantal bugs de laan uit gestuurd.

ik denk dat je dan die steam 2.0 moet downloaden en dan via dat 1.6 Beta d/l
Oud 09-07-2003, 18:53
Bosserini
Bosserini is offline
Ik speel CS nu sinds augustus 2002.

Ik zit in Clan #Team-ReSet.nl

www.team-reset.nl

`t Is daar gezellig
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 18:57
Hellracer
Hellracer is offline
Op de website http://www.fileplanet.com/ is steam 2.0 te downloaden. Op http://www.planethalflife.com/
dus gratis half life downloaden en cs 1.6 alleen jammer dat het *zoals altijd* voor die stomme subscribers is

Heb steam 2.0 nou alleen hoe kan je eigenlijk half life downloaden of cs 1.6 snap niks van dat steam 2.0

Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 19:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2003, 19:51
KnakWurst
KnakWurst is offline
Citaat:
Hellracer schreef op 09-07-2003 @ 19:57:
Op de website http://www.fileplanet.com/ is steam 2.0 te downloaden. Op http://www.planethalflife.com/
dus gratis half life downloaden en cs 1.6 alleen jammer dat het *zoals altijd* voor die stomme subscribers is

Heb steam 2.0 nou alleen hoe kan je eigenlijk half life downloaden of cs 1.6 snap niks van dat steam 2.0
3 tis wel leuk allemaal maar je moet ook een online serial hebben
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:07
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 09-07-2003 @ 00:24:
dan word je maar gek

maar dat bedoel ik niet, ik snap ook wel dat als de bom daar is dat je dan gaat 'bewaken'maar als r geen bom is zijn r alsnog van die smeerlappen die gaan campen, dat zijn gewoon n00bs, en als je het over campen in het algemeen hebt dat het goed is vind ik jou gewoon en übern00b, campen mag in bepaalde gevallen; als je als laatste over bent VS meerdere vijanden
als je de bom wilt bewaken

whoei.. ubernoobs die al sinds beta3 csen zeker? lol

anyway..
ik camp ook als ik iemand aan hoor komen stampen hoor..
en als ik op een public een team tegen me heb wa HELE tijd zelfde route loopt.. ga ik daar ook campen. .doh

maar je hebt idd van die mensen die gaan bij voorbaat campen, dan blijft ie alleen over.. niemand kan hem vinde en kan jij (als je dood ben) lekker lang w88.. dat haat ik idd ook
Oud 09-07-2003, 20:08
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 08-07-2003 @ 23:22:
Inderdaad. Het is de bedoeling om mensen te killen. Als je strategisch achter een doos of whatever gaat zitten en op die manier meer mensen killed dan je zou doen als je zou rushen, ben je goed bezig. Moet je tegenstander maar niet zo dom zijn zonder na te denken een kamer binnen te stormen.

Als je rushen alles vind ga je toch lekker Q3A FFA spelen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 20:08
Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
KnakWurst schreef op 09-07-2003 @ 20:51:
3 tis wel leuk allemaal maar je moet ook een online serial hebben
Hoezo serial nou snap er al helemaal niks meer van. Hoe moet je uberhaupt beginnen dan
Oud 10-07-2003, 10:00
Bosserini
Bosserini is offline
Ach ja, je hebt van die newb's he...
Als ik in de buurt van een box zit en iemand komt lekker aan galopperen, ga ik achter die box zitten, crosshair op hoofdhoogte, hij komt voorbij, 1 kogel (ik houd m`n acc. hoog ) en HS! Gelijk cheater/camper/lamer...

Mja... ik camp eigenlijk nooit, behalve als ik ze hoor. BTW ik speel altijd op P!ZZaHuT !
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:03
dingokoning
dingokoning is offline
OMG ik zeg tog dat niet erg is als je bom protect, iemand hoort aankomen en dan "even" gaat campen maar je hebt ook van die gasten die vanaf het begin van de ronde meteen achter een box gaan zitten kruipen..

En als iedereen ging campen dan zou CS nog wel een leuk spel zijn hé, lekker veel actie. iedreeen wacht achter elkaar op , lekker veel spanning en veel kills ... kijken of je dan nog gaat cs'en..
Oud 10-07-2003, 12:18
ajaccio
ajaccio is offline
ik speel cs nu.. ongeveer 7 maanden...
speel ongeveer 6 uur per dag ... i now no lifer

heb de beta 1.6 al paar x gespeeld...
en zit er op te w8ten !!!! totdat de hele versie uitkomt...
zit ook te w8ten op hl2... en miss. dn wel cs2 maja dat duurt nog jaren..

over campers.. je doet er niets aan.. wallhack erop zettuh en je hebt geen last .. (btw. cheaten sux.. doe k nie aan)

owja.. ik speel vaak op dutchwar.nl... en op dutchcentral..

ip: dutchwar.nl:27015 (dutchwar #1)
dutchwar.nl:27025 (dutchwar #2)

games1.dutchcentral.nl (dutchcentral #1)
games2.dutchcentral.nl (dutchcentral #2)

ik zit in [*PaTatJe*] clan en dat bevalt me goed.. (mn nickname(s) zijn: curry, freestyler)

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 12:23.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:19
Obi Wan
Obi Wan is offline
De term "camper" wordt al gebruikt wanneer iemand opmerkt dat hij neer werd geschoten door een tegenstander die even stil heeft gezeten..

Zowel door old- als newbee

Ik vind "camper" en "newbie" geen betekenis meer in CS, omdat ze sinds (vooral de retail versie) een paar versies terug steeds meer werden gebruikt en het spel tegenwoordig zo is dat de grootste newbie bijna net zoveel kans maakt op een kill als een oldbee..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 12:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 10-07-2003 @ 13:03:

En als iedereen ging campen dan zou CS nog wel een leuk spel zijn hé, lekker veel actie. iedreeen wacht achter elkaar op , lekker veel spanning en veel kills ... kijken of je dan nog gaat cs'en..
Dat is natuurlijk onzin, er zou nooit een situatie ontstaan waarbij iedereen zou 'campen'. Maar als iemand wil campen, laat 'em, als je d'r in trapt ben jij degene die de fout maakt, niet hij.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:22
dingokoning
dingokoning is offline
ik zeg tog ALS
Oud 10-07-2003, 13:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 10-07-2003 @ 14:22:
ik zeg tog ALS
ALS de maand vierkant is ben ik multimiljonair. Net zo onzinnig.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:49
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
zijn jullie nog steeds bezig met hevig discussieren?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 13:53
dingokoning
dingokoning is offline
ok ok maar als steeds meer mensen heel erg gaan campen (dus niet de bom protecten of je hoort iemand) dan wordt het spel steeds saaier en irritanter voor een grote groep mensen die ermee gaan stoppen waardoor het spel een saai imago krijgt en steeds minder mensen gaan cs'en..

Citaat:
ALS de maand vierkant is ben ik multimiljonair. Net zo onzinnig.
je bedoelt zeker maan, maar de kans dat het gbeurt is er..alhoewel ik zelf ook wel weet dat het niet zal gebeuren net zo min als dat jij multimiljonair gaat worden..net zo onzinnig
Oud 11-07-2003, 06:31
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 10-07-2003 @ 15:27:
CS zuigt, iedereen kan het spelen. Niet voor nix dat alle 13 jarigen toevallig CS doen, ipv UT, Q2/Q3, Mohaa, etc etc... De community wordt er ook niet beter op met die peuters. CS is gewoon geen diehard spel, klaar.
lol,
cs is juist wel diehard, maar goed die discussie hebben we al vaker gehad..
ik ben oko niet blij met al die fackin newbies die na beta .. 7 ofzo zijn gekomen.. word je gek van
bovendien kan ook elke fackin randdebiel ut en quake3 spele.. teminste.. ik heb alleen maar gecst en speelde q3 op hoogste lvl zo uit.. online kan ik nie want heb geen serial..

en: als je cs af wil gaan zeiken.. tyfes aub een heel groot eind op want die discussie hebben we hier alzovaak gehad.. dan ga je maar lekker search gebruiken ofzow
Oud 11-07-2003, 08:56
Ogthala
Ogthala is offline
Vroeger wel.

Nu, tegenwoordig, hedentendage, ben ik van de Wolfenstein generatie.
Oud 11-07-2003, 09:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 11-07-2003 @ 07:31:
lol,
cs is juist wel diehard, maar goed die discussie hebben we al vaker gehad..
ik ben oko niet blij met al die fackin newbies die na beta .. 7 ofzo zijn gekomen.. word je gek van
bovendien kan ook elke fackin randdebiel ut en quake3 spele.. teminste.. ik heb alleen maar gecst en speelde q3 op hoogste lvl zo uit.. online kan ik nie want heb geen serial..
Nee, dat is ook echt te vergelijken

Bovendien, jij speelt Q3A op de hoogste stand niet zo maar uit, op de hoogste stand cheat Xaero zo ongeveer, no way dat je daar dan geen problemen mee hebt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 20:32
The Crash Bash
Ik had zo'n vraagje.
Van wanneer vinden jullie iemand een echte newbie op cs?
Want dat verschilt van persoon tot persoon.

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 13:59
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 11-07-2003 @ 21:32:
Ik had zo'n vraagje.
voor mij is newb gewoon dom gedragen
als ik bij heel zachtjes loop omdat ik niet gehoord wil worden en er komt een teammate me voorbij stampen.. dan is dat een newb
of iemand die op zn eigen team ziet omdat ie niet op tijd ziet welk team je bent (als je allebei om hoek komt is da anders )
of mensen die domme guns kopen
mensen die gaan zeike als je ze door een krat molt
enz
Oud 12-07-2003, 13:59
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Chimera schreef op 11-07-2003 @ 10:39:
Nee, dat is ook echt te vergelijken

Bovendien, jij speelt Q3A op de hoogste stand niet zo maar uit, op de hoogste stand cheat Xaero zo ongeveer, no way dat je daar dan geen problemen mee hebt.
had er wel problemen mee
maar gewoon vaak doen.. na lange tijd lukt ie vanzelf
Oud 12-07-2003, 14:25
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 11-07-2003 @ 21:32:
Ik had zo'n vraagje.
Mensen die het heel kort spelen en waaraan het dan ook te merken is. Ze staren je eerst een minuut aan voordat op je gaan schieten, of ze knallen je overhoop al ben je hun teammate. Verder heb je nog de grapjassen die als ze dood zijn opgewonden vertellen waar de anderen zitten. Had ik laatst, zat zo'n kereltje van 13 opgewonden over de microfoon te jammeren over de locatie van de laatste T: 'Hij is dichtbij nu, ja ja ja naar rechts!', later noemde hij ons nog noobs ook.
Oud 12-07-2003, 21:02
The Crash Bash
Wat zijn jullie nicknames eigenlijk op cs?

Laatst gewijzigd op 13-07-2003 om 18:49.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 19:54
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 13-07-2003 @ 18:59:
Zwetsnek.
kom maar kijken
heb alles uitgespeeld op hoogste niveau hoor
met die vieze railgunner op einde ben ik wel weken bezig geweest..
Oud 13-07-2003, 21:36
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 12-07-2003 @ 14:59:
had er wel problemen mee
maar gewoon vaak doen.. na lange tijd lukt ie vanzelf
"ik heb alleen maar gecst en speelde q3 op hoogste lvl zo uit.. "

M.a.w. je zit te zwetsen...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:50
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-07-2003 @ 22:36:
"ik heb alleen maar gecst en speelde q3 op hoogste lvl zo uit.. "

M.a.w. je zit te zwetsen...
bij wijze van
quake is kwestie van VEEL spelen, end an kan je die bots na tjidje wel verslaan hoor
online is het wel heeeeel anders, daar zijn spelers veel beter

[en wa is maw?]
Oud 13-07-2003, 22:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
CryptapiX schreef op 13-07-2003 @ 22:50:

[en wa is maw?]
www.woordenboek.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren