Advertentie | |
|
![]() |
|
dan vraag ik me af welke servers jij gaat want bijna elke dag dat ik cs zie ik wel een cheater, en ik weet het wel zeker,door muren hs, stuk of 5, 6x acxhter elkaar, of mensen die met hun interp kloten maar vooral doe F***ing CAMPERS, zit je net lekker te rushen met je hele team wordt je neegemaaid door zon poepertje die achter een doos ofzo of in een donker hoekje iedereen zit neer te schieten dan word ik dus echt boos en ga ik awme, schiet ik iederen dood komen mensen zeuren dat ik awm lamer ben en zeggen ze dat ik awm cheat heb
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik speel het iig (met periodes van niet spelen) sinds de eerste beta versie. Ik was in die tijd echter 'die-hard' TFC-er in clanverband, dus ik liet cs links liggen. Daarna weer opgepikt, en nu speel ik het eigenlijk alleen maar uit verveling, af en toe even een kwartiertje. |
![]() |
|
![]() |
Weer zo'n nerdje die gaat zeiken over interp.
![]() Die haat ik het meest. Zit ik te AWP-en... maak ik wat kills gaan ze me uitschelden voor interp haxxor terwijl ik met dedault config speel. Soms ook interp als ik met andere wapens speel... al die nerdjes moeten oprotten en leren spelen in plaats van cheaten/zeiken/schelden/campen etcetcetc. |
![]() |
|
sinds beta3..
en alle veranderingen sinds beta 7.2 zijn KUT bunnyhoppern eruit ![]() lijken die niet meer blven liggen ![]() ineens dommme ghiost bolletjes, die later weer weg zij gnehaald ![]() allemaal domme klote newbs ![]() teveel cheaters ![]() colt minder kogels ![]() colt geen zoom meer ![]() er is zoooveeel klote veranderd..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat is normaal toch?
||
Citaat:
die gaan zeiken als je campt.. als ik ct ben en ik zit te campen bij de bomb, die iemand heeft gedropt, dan zie ik daarvan het probleem echt niet.. campen kan een deel van je strategie zijn.. en als ik eimand aan hoor komen stampen, ga ik inderdaad lekker om hoekje campen.. tgis alleen lame als bijv je als enigste overheb, en je gaat ipv bomb planten of hossies halen campen.. en over exinterp.. moet je gewoon van afblijven.. trieste setting.. cs word met de beta, release slechter
||
Citaat:
![]() maar dat bedoel ik niet, ik snap ook wel dat als de bom daar is dat je dan gaat 'bewaken'maar als r geen bom is zijn r alsnog van die smeerlappen die gaan campen, dat zijn gewoon n00bs, en als je het over campen in het algemeen hebt dat het goed is vind ik jou gewoon en übern00b, campen mag in bepaalde gevallen; als je als laatste over bent VS meerdere vijanden als je de bom wilt bewaken als je bijv ff gaat realoden en om het hoekje zitten ofzo dat kan ook maar niet hele tijd achter een gaat box blijven tot iemand langskomt en je m paar kogels door zn kop kan schieten.. tsja dan ben je gewoon een n00b..
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Nu effe iets anders. Kent er iemand de map de_rock?
heb ik gisteren gespeeld is echt kei leuk maar wel heel groot. Het is een map naar de film The rock gemaakt, die film waar een generaal mensen gijzeld in alcatraz en als hij zijn eisen niet voldaan krijgt schiet hij raketten met een zwaar gas op San franciso af. Die map is net zoals de film gemaakt en je moet een bom plaatsen bij zo'n rakket. De map is wel echt heel groot maar wel leuk. ![]() ![]()
|
Weet er iemand een goede link naar de beta versie van cs 1.6 want met google sites gaat hij meestal naar de dingen waar je je moet inschrijven enzo.
Bij fileplanet kon je alleen via subscribe downloaden.
|
http://www.tweakzone.nl/downloads/bekijk/1602
In Steam 2.0 BETA zit ook een BETA versie van Counter-Strike 1.6. De nieuwe Counter-Strike versie bevat 3 nieuwe wapens en 1 nieuwe map. Verder zijn er wat gameplay veranderingen en is een flink aantal bugs de laan uit gestuurd. ik denk dat je dan die steam 2.0 moet downloaden en dan via dat 1.6 Beta d/l ![]()
|
Ik speel CS nu sinds augustus 2002.
Ik zit in Clan #Team-ReSet.nl www.team-reset.nl `t Is daar gezellig ![]() |
![]() |
|
Op de website http://www.fileplanet.com/ is steam 2.0 te downloaden. Op http://www.planethalflife.com/
dus gratis half life downloaden en cs 1.6 alleen jammer dat het *zoals altijd* voor die stomme subscribers is ![]() Heb steam 2.0 nou alleen hoe kan je eigenlijk half life downloaden of cs 1.6 snap niks van dat steam 2.0 ![]()
Laatst gewijzigd op 09-07-2003 om 19:16. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() anyway.. ik camp ook als ik iemand aan hoor komen stampen hoor.. en als ik op een public een team tegen me heb wa HELE tijd zelfde route loopt.. ga ik daar ook campen. .doh maar je hebt idd van die mensen die gaan bij voorbaat campen, dan blijft ie alleen over.. niemand kan hem vinde en kan jij (als je dood ben) lekker lang w88.. dat haat ik idd ook ![]()
||
Citaat:
Als je rushen alles vind ga je toch lekker Q3A FFA spelen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ach ja, je hebt van die newb's he...
Als ik in de buurt van een box zit en iemand komt lekker aan galopperen, ga ik achter die box zitten, crosshair op hoofdhoogte, hij komt voorbij, 1 kogel (ik houd m`n acc. hoog ![]() Mja... ik camp eigenlijk nooit, behalve als ik ze hoor. BTW ik speel altijd op P!ZZaHuT ! |
![]() |
|
OMG ik zeg tog dat niet erg is als je bom protect, iemand hoort aankomen en dan "even" gaat campen maar je hebt ook van die gasten die vanaf het begin van de ronde meteen achter een box gaan zitten kruipen..
En als iedereen ging campen dan zou CS nog wel een leuk spel zijn hé, lekker veel actie. iedreeen wacht achter elkaar op , lekker veel spanning en veel kills ... kijken of je dan nog gaat cs'en.. ![]()
|
ik speel cs nu.. ongeveer 7 maanden...
speel ongeveer 6 uur per dag ![]() ![]() heb de beta 1.6 al paar x gespeeld... en zit er op te w8ten !!!! totdat de hele versie uitkomt... zit ook te w8ten op hl2... en miss. dn wel cs2 maja dat duurt nog jaren.. over campers.. je doet er niets aan.. wallhack erop zettuh en je hebt geen last ![]() owja.. ik speel vaak op dutchwar.nl... en op dutchcentral.. ip: dutchwar.nl:27015 (dutchwar #1) dutchwar.nl:27025 (dutchwar #2) games1.dutchcentral.nl (dutchcentral #1) games2.dutchcentral.nl (dutchcentral #2) ik zit in [*PaTatJe*] clan en dat bevalt me goed.. (mn nickname(s) zijn: curry, freestyler)
Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 12:23. |
![]() |
|
De term "camper" wordt al gebruikt wanneer iemand opmerkt dat hij neer werd geschoten door een tegenstander die even stil heeft gezeten..
Zowel door old- als newbee Ik vind "camper" en "newbie" geen betekenis meer in CS, omdat ze sinds (vooral de retail versie) een paar versies terug steeds meer werden gebruikt en het spel tegenwoordig zo is dat de grootste newbie bijna net zoveel kans maakt op een kill als een oldbee.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
ok ok maar als steeds meer mensen heel erg gaan campen (dus niet de bom protecten of je hoort iemand) dan wordt het spel steeds saaier en irritanter voor een grote groep mensen die ermee gaan stoppen waardoor het spel een saai imago krijgt en steeds minder mensen gaan cs'en..
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
cs is juist wel diehard, maar goed die discussie hebben we al vaker gehad.. ik ben oko niet blij met al die fackin newbies die na beta .. 7 ofzo zijn gekomen.. word je gek van bovendien kan ook elke fackin randdebiel ut en quake3 spele.. teminste.. ik heb alleen maar gecst en speelde q3 op hoogste lvl zo uit.. online kan ik nie want heb geen serial.. en: als je cs af wil gaan zeiken.. tyfes aub een heel groot eind op want die discussie hebben we hier alzovaak gehad.. dan ga je maar lekker search gebruiken ofzow
||
Citaat:
![]() Bovendien, jij speelt Q3A op de hoogste stand niet zo maar uit, op de hoogste stand cheat Xaero zo ongeveer, no way dat je daar dan geen problemen mee hebt. |
![]() |
|
Ik had zo'n vraagje.
Van wanneer vinden jullie iemand een echte newbie op cs? ![]() Want dat verschilt van persoon tot persoon.
Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 21:43. |
![]() |
||
Citaat:
als ik bij heel zachtjes loop omdat ik niet gehoord wil worden en er komt een teammate me voorbij stampen.. dan is dat een newb of iemand die op zn eigen team ziet omdat ie niet op tijd ziet welk team je bent (als je allebei om hoek komt is da anders ![]() of mensen die domme guns kopen ![]() mensen die gaan zeike als je ze door een krat molt enz ![]()
||
Citaat:
![]() maar gewoon vaak doen.. na lange tijd lukt ie vanzelf
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
quake is kwestie van VEEL spelen, end an kan je die bots na tjidje wel verslaan hoor online is het wel heeeeel anders, daar zijn spelers veel beter [en wa is maw?]
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
CounterStrike Mr. Jerriël | 8 | 26-11-2012 19:35 | |
Games |
[Steam] Counterstrike Maradinus | 25 | 02-01-2005 20:43 | |
Software & Hardware |
[Geluid] Het spelen van CounterStrike resulteerd in verrot geluid Preaper | 2 | 04-05-2004 05:54 | |
Games |
[Stelling] Succes Counterstrike door lage systeemeisen? Hussler | 78 | 31-12-2003 17:24 | |
Games |
Counterstrike probleempje Upior | 22 | 05-09-2002 20:47 | |
Games |
Counterstrike probleem Verwijderd | 11 | 11-11-2001 17:34 |