Oud 09-10-2003, 13:24
KKKees
KKKees is offline
Moet het spreiding beleid doorgevoert worden? Moeten dan de Nederlandse mensen hun huis uitr omdat er dan allochtonen op hun plekken mogen gaan wonen om de integratie te versnellen?
Ik ben bang dat dit niet de juiste manier is! Allochtonen houden zich toch wel vast aan hun principes en intregreren... ho maar!!!
Advertentie
Oud 09-10-2003, 13:25
Escapism
Escapism is offline
die nick voorspelde al niet veel goeds natuurlijk...
Oud 09-10-2003, 13:29
Verwijderd
men kan mensen niet zomaar hun huis uitzetten, dat is kant en klare onzin, en dat allochtonen niet willen integreren is ook onzin.

Damn, weer zo'n kansloos geval.
Oud 09-10-2003, 13:48
metallica
metallica is offline
Er zullen zeker genoeg allochtonen zijn die willen integreren. Ik denk wel dat het makkelijker zal zijn als alles een beetje gemengd is. Als je in een buurt woont waar iedereen jouw taal spreekt, zal je minder snel nederlands willen leren, omdat er genoeg mensen zijn die jouw eigen taal spreken, maar dat kan ik me wel voorstellen. Maar het zorgt wel niet voor een goede integratie. Ik denk eigenlijk niet dat daar nu nog veel aan gedaan kan worden. De regering heeft in het verleden fouten gemaakt, die nu pas ingezien worden. Maar als je jaren alles maar zijn gang laat gaan, kom je later voor de problemen te staan.

Ik denk dat ze daar beter opmoeten letten als ze mensen binnen laten, ze moeten zorgen dat er genoeg mogelijkheden zijn om de mensen ook te laten integreren.

En kan je wel spreken van een multi culturele samenleving als de groepen toch geschieden van elkaar leven.

Er zal wel geen barst van kloppen, maar ik kijk er zo tegenaan. Ik vind wel dat spreiding goed is, ik denk alleen niet dat het nog echt mogelijk is
Oud 09-10-2003, 13:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-10-2003 @ 14:29:
en dat allochtonen niet willen integreren is ook onzin.
Jij scheert nu alle allo's over één kam. Goed bezig.
Oud 09-10-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 09-10-2003 @ 14:29:
men kan mensen niet zomaar hun huis uitzetten, dat is kant en klare onzin (...)
Wel eens van de Onteigeningswet gehoord
Oud 09-10-2003, 17:02
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
KKKees schreef op 09-10-2003 @ 14:24:
Moet het spreiding beleid doorgevoert worden? Moeten dan de Nederlandse mensen hun huis uitr omdat er dan allochtonen op hun plekken mogen gaan wonen om de integratie te versnellen?
Ik ben bang dat dit niet de juiste manier is! Allochtonen houden zich toch wel vast aan hun principes en intregreren... ho maar!!!
Zelfs ik ben niet zo dom als jij
Oud 09-10-2003, 17:04
Zaina
Zaina is offline
KKK ees. Hmm
Oud 09-10-2003, 17:05
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Zaina schreef op 09-10-2003 @ 18:04:
KKK ees. Hmm
Kneuzige
Klote
Koppen
Oud 09-10-2003, 17:05
ems
ems is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 09-10-2003 @ 14:58:
Jij scheert nu alle allo's over één kam. Goed bezig.
is dat net als alto's??

Inderdaad, met zon nick moet je wel oerstom zijn. Ga eens nadenken, en dan echt nadenken. Probeer dat eens! Succes
Oud 09-10-2003, 17:10
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Als die wet wordt doorgevoerd zijn het waarschijnlijk de allochtonen die zomaar uit hun huis worden gehaald en ergens anders neergezet. Belachelijk.
Oud 09-10-2003, 17:16
Verwijderd
Ik denk dat dat nog wel een beetje los zal lopen. Je kunt niet mensen zomaar uit hun huis zetten, daar zijn zo ongelooflijk veel waarborgen en procedurenormen voor dat het een in de praktijk niet hanteerbaar middel is.

Ik denk eerder aan een systeem van premies en subsidies, dus een autochtoon die in een allochtone achterstandswijk gaat wonen krijgt een subsidie en een autochtoon die verhuist uit een zwarte wijk en gaat wonen in een blanke wijk, moet een premie of procentuele heffing betalen.

Ik denk dat het met het uit huis zetten van mensen zo'n vaart niet zal lopen. De soep wordt nooit zo heet gegeten als zij wordt opgediend, om zo'n regeling breed geaccepteerd te krijgen en niet geval na geval voor de rechter te hoeven afdwingen, moet hij wel een beetje aanvaardbaar zijn en dus een beetje afgezwak.t
Oud 09-10-2003, 17:21
Isa
Isa is offline
Citaat:
KKKees schreef op 09-10-2003 @ 14:24:
ben jij diezelfde kees als die ik op de eerste 3 dagen van de week tussen 9 en 6 zie en die zoveel racistische christelijke vrienden heeft? en die een zekere allochtone turk jihad kent?
die op lingewal heeft gezeten?
Oud 09-10-2003, 17:21
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 09-10-2003 @ 18:05:
Kneuzige
Klote
Koppen
je discussieert tenminste

hulde

zinloos geflame = slot