Advertentie | |
|
![]() |
|
het is de eerste keer dat ik deze post helemaal lees en ik vind dat het zeker niet de fout is van dat meisje van 12 (!) jaar. sommige mensen zeggen hier dat ze gewoon weg moet gaan bij die gast maar als het waar is dat die gast haar heroïne geeft dan is dat niet zo eenvoudig. ik kan me al inbeelden dat dat meisje verslaafd is en nu dus helemaal afhankelijk is van die gast die het haar bezorgd. en ze schrik heeft voor de reactie van haar ouders en dus niks durft zeggen. ik heb al verschillende meisjes gekend die een relatie begonnen met een heroïneverslaafde en zo zelf verslaafd geraakten en bij hun vriend bleven omdat ze zelf niet de contacten hadden om eraan te geraken. (maar het wel nodig hadden) je moet dus niet denken dat ze zomaar van de ene op de andere dag weg kan gaan. als ze wilt stoppen zal ze haar ouders moeten inlichten en naar de dokter gaan voor methadon of zich laten opnemen. ik typ dit nu wel in de veronderstelling dat die gast haar heroïne geeft (zoals black~light zegt) en dat ze al lichamelijk verslaafd is. ik heb het wel nog nooit meegemaakt dat een meisje van 12 jaar heroïne spuit. het jongste meisje dat ik gekend heb die dat deed was 16 jaar. maar het kan wel, kijk maar naar christiane f. die 13 jaar was.
zo dit moest ik even kwijt.
|
als jouw vriendin gedwongen werd door haar vriendje, zijn er 2 dingen die je kunt doen:
-je overtuigt je vriendin dat ze bij hem weg moet gaan, chanteert haar eventueel ( ![]() -je gaat naar het politiebureau, geeft die jongen aan, raakt je vriendin kwijt en iedereen die er iets over hoort dat jij die jongen "verraden" hebt. klinkt heel lullig, want natuurlijk zou je die jongen natuurlijk aan moeten geven, maar helaas werkt het zo niet in deze wereld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat nouj weer met je een of ander woonwagenkamp niet iedereen die er vandaan komt zit in die shit hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kuch vinkenslag kuch
||
Citaat:
vooral niet als mijn stiefvader vertelt dat het bij een vriend van hem ook een keer is gebeurd.
||
Citaat:
en dan generaliseer ik dus echt niet!!!
||
Citaat:
|
![]() |
Jezus man....wat moet ieder1 toch altijd zeiken over kamplui
Ik kan je zeggen dat IK dat veel relaxtere lui vind dan het 'normale volk' Leer ze gewoon kennen en dan zul je echt wel zien dat t allemaal meevalt. Tuurlijk zijn er 'slechte' bij, maar das in iedere 'groep'
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Drugs & Alcohol |
Een vriend JanGaasbeek | 27 | 05-09-2005 21:47 | |
Drugs & Alcohol |
Stoppen met drugs.. Sweet-Suzy | 63 | 02-11-2004 22:20 | |
Drugs & Alcohol |
waarom ben je gestopt met drugs/zou je stoppen? zeehond23 | 77 | 05-12-2003 20:41 | |
Drugs & Alcohol |
vraag aan de ervaren coke=gebruikers i'mstronger | 24 | 03-12-2003 18:23 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs in een relatie? Ruben | 13 | 08-02-2002 21:52 |