Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
tja, hij laat zn afwas weeeeeeken staan en in die paar weken heeft t lekker de tijd om te gaan schimmelen enzo. Maargoed, dat schijnt bij het studentenleven te horen
![]() Verder is ie redelijk schoon, ik ben viezer dan hij geloof ik. K knijp zn pukkels uit en zit aan zn haar(dreads) te frutten, daar komt ook n hoop viezigheid uit. Tja, neuspeuteren enzo vind ik niet zo heel vies iedereen doet dat(als je daar nou iest dwars zit?!), als ie t maar niet in zn mond stopt, bah!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mn ex peuterde in zn neus en gooide al zn 'stukjes' (zijn woord) op de grond, dat vind ik een stuk ranziger :/ |
![]() |
|
Hm... wat ben ik toch opeens trots op mijn vriendje
![]() Het enige wat ie doet is nagelbijten...
||
Citaat:
Onvoorstelbaar ook hoeveel mensen dit 'gewoon' lijken te vinden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
hij kan af en toe verschrikkelijk boeren, en dat vind ik niet zo erg als we met zn tweeen zijn, want dan doe ik evenhard mee. Maar we waren bij Maanmeiske17 en haar vriend en hij liep echt verschrikkelijk te boeren...
hij heeft ook wel eens de nare eigenschap om semi in zn neus te pulken. Niet echt dus maar wel je vinger een beetje in je neus, en dan proberen hem ook nog eens bij mij in mn neus te steken... Ik moet zeggen da tik dat dus niet echt smakelijk vind. Als ik zo even bedenk is het eigenlijk een smerig mannetje, want hij wil ook altijd met zn vinger in mn oor, en onder mn oksel. En als ie in een echt goede bui is wil ie ff aan mn oksel ruiken en dan het liefst nog ff likken ook... HEEL SMERIG ALLEMAAL... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik stoor me niet zo snel aan vieze dingen, hmm ja onverzorgdheid en idd je scheren en niet de wasbak afspoelen ofzo. maar ik ben zelf ook niet erg netjes (kamer is altijd teringzooi, was 1X in de week af, laat boeren, bijt op mijn nagel en peuter in mijn neus, als ik dit zo lees zo ik mezelf echt niet willen kennen bah wat ben ik smerig mens)
|
Mijn vriend snuit zijn neus in de douche in zijn handen. Errug vies vind ik dat! "Maar ik spoel het toch schoon?" zegt ie dan..."Jah, en ik sta in het water waarin jij je snot laat glijden, ieuw!"
Maar verder issie wel lief hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Vieze smaak na verwijderen verstandskies duivelaartje | 6 | 28-08-2007 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Sprookje: Erik en zijn vieze haren Tovenaar | 7 | 28-01-2005 19:02 | |
De Kantine |
Vieze vuile honden! Kleintjeyakult | 109 | 16-05-2003 20:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vieze toiletten en plasangst anja | 21 | 13-12-2002 08:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
vieze lucht?? sweetbitch | 5 | 05-08-2002 21:10 |