Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar wanneer dan je arm weer vol bloed stroomt en je aders bijna uit hun voegen knappen is het weer wat minder. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en eigenlijk rijmt het helemaal niet. schrijfwijze (en dus hoe goed jij wel niet kan lezen) heeft weinig te maken met of iets rijmt, als de betreffende tekst in het engels is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik werd een keer midden in de nacht wakker en toen moest ik met mijn rechter hand mijn linker arm achter mijn hoofd weg halen en hem ergens anders neer leggen. Ik maak me nooit zo druk om dat prikkelende gevoel. Ik vind het juist wel interessant (en ergens ook wel een opluchting ![]() |
![]() |
|
ik heb zoiets nooit meegemaakt, kan me altijd wel normaal bewegen enzo...
maar damn die kramp als je een tijdje minder bloed door je arm ofzo hebt gehad, ik kan daar echt niet tegen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
2) bedoel je dat Wawl zelf de uitspraak 'Wauwel' aan zijn nick toekent? dan lijkt me dat de correcte wijze, en is hierbij mijn gelijk bewezen. of zoals de romeinen zeiden, quam eras demonstratibus (private joke, never mind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het afschuwelijk, ik word er half panisch van als iets aan mij slaapt. Het meest irritante vind ik nog altijd als dat mijn voet is, maargoed een hand of been komt ook dicht in de buurt
![]()
|
net had ik een sneeuwballengevecht gehad met blote handen. Na een tijdje beginnen je handen weer warm te worden en gaan je bloedvaten in je vingers openstaan. Dit geeft een tintelende sensatie die erg aangenaam is...
maar spierverkramping vind ik ab-so-luut geen pretje
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
slaapproblemen Sinqi | 27 | 17-06-2004 00:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Slapende ledematen als je slaapt koelkastje | 10 | 22-10-2003 13:51 | |
ARTistiek |
Vurhaaltjes voor het slapen gaan | 5 | 20-07-2001 01:30 |