Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus tekenen en schilderen doe ik dan meestal s'avonds in het weekend...
||
Citaat:
¤ Dichten; ¤ Abstract schilderen; ¤ Sporadisch doe ik een poging tot het schrijven van een songtekst (in het engels) ¤ Met m'n haar en make-up tracht ik zo creatief mogelijk te zijn..
|
Euhm, vooral schilderen en tekenen en alles daartussenin en omheen. Maar ik schrijf ook wel gedichten en gewone stukjes.
Ik ben alleen totaal niet muzikaal, dat vind ik wel jammer...
|
Ik heb af en toe wel van die creatieve buien maar het word helaas nooit zoals ik wil dat het is.
Muziek maken kan ik niet, dus ter compensatie priegel ik weleens tekeningetjes in een kladblok. meestal midden in de nacht en bijna altijd iets dat te maken heeft met mensen en muziek. En ik zet af en toe wat rare kleren of accesoires in elkaar.
|
ik speel basgitaar, akoestische gitaar
ik maak van alles, armbandjes, ik doe SPW> activiteitenbegeleiding.. loop stage en daar verzin ik elke dag bijna iets leuks om te doen (gehandicapten) zo heb ik gister en vandaag de ramen met ze samen beschildert, we maken vlaggetjes, kaarten, dingen voor het lokaal, echt van alles, ik knap soms oude dingen op, ik knutsel thuis ook best veel. en op mn stage schilder ik veel met ze... vind ik leuk en ik krijg vaak te horen dat ik creatief denk > heb ook nogal een grote fantasie en bedenk de raarste dingen, maar andere komen er vaak niet op en schijnen toch wel goed te zijn.
|
Verwijderd
|
Dit 'creatief zijn' is slecht één betekenis van het woord.
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben met tekenen en denken heel creatief. Ik kan je wel een voorbeeld geven van Kwiebus. Dat is mijn zelfverzonnen maatje, die ik teken als ik me klote voel.
deze is wat onduidelijk, want de scanner deed het niet en keb m maar op de foto gezet met de cam. Deze is niet heel mooi, maar jah, keb wel mn gevoel dr in verwerkt:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met denken ben ik ook wel creatief, dat is iig wat anderen vaak zeggen. ![]() Ik vind die laatste lekker wèl mooi! ![]() En Kwiebus is niet te herkennen. ![]() |
![]() |
|
ik ben denk ik wel creatief in het invullen van personages... das ook mijn passie: toneel/acteren. ik ben trouwens 's nachts op mn creatiefst, dan ga ik teksten schrijven etc, dan voel ik me blijkbaar het meest op mn gemak. ik ben denk ik vooral creatief in waar ik over denk, niet echt in wat ik doe, buiten toneel dan.
|
![]() |
|
Ik speel zo'n 10 jaar dwarsfluit en doe dat met veel plezier. Verder schrijf ik al mijn hele leven vrij veel. Fictieve verhalen, maar ook gewoon verhalen om dingen van mezelf af te schrijven. Gedichten heb ik ook veel geschreven. Ik wil niet zeggen dat het van hoogstaande kwaliteit is, maar het was fijn om te doen. Dat vind ik ook het belangrijkste.
Verder schilder ik weleens. Abstract, want tekenen kan ik niet zo goed. En soms doe ik weleens andere dingen die je creatief kunt noemen. Dingen voor school dus. Projecten en diversen. Ik vind dat je daar ook behoorlijk creatief voor moet zijn. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik schilder en teken, maar schrijf vooral. heb ook wat dichtwedstrijden gewonnen. ik kan ook erg creatief denken, problemen oplossen en vervelen doe ik eigenlijk nooit. creativiteit kan je natuurlijk ook in allerlei andere dingen zien, huiswerk, vriendschap, etc.
|
Ik ben niet zo creatief, nooit geweest ook. Tekenen kan ik echt niet, ben ik echt een ramp voor, had ik bijna onvoldoendes voor in de eerste, tweede en derde. Gelukkig heb ik dat nu niet meer.
Wel maak ik graag kaarten met theezakjes alleen neem ik er nu niet echt de tijd meer voor. Ik knutsel op zich wel graag maar ik heb niet veel materiaal en ik neem de tijd niet om eerst alles te pakken, dan aan de slag te gaan en daarna alles weer op te ruimen. Ik vind het wel heel leuk om te doen. Bij mn tante heb ik glazen gegraveerd, kraanvogels gevouwen en 3d-kaarten gemaakt en dat vond ik heel leuk. Zang, dans en toneel is niet zo aan mij besteed. Daar ben ik te gesloten en te verlegen voor. Ik durf mezelf dan gewoon niet te laten gaan. Ik zing op zich wel graag maar dat is dan meer meebleren met een liedje, dat mag geen zingen heten. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk lesgeven basisschool PWS-Nicole | 11 | 22-12-2009 10:43 | |
Algemene schoolzaken |
Kunstacademie Info (VRAAG MAAR RAAK) aquafemme | 67 | 13-02-2007 06:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iederwijs Jochem12 | 102 | 14-04-2005 11:31 | |
Psychologie |
Creatieve therapie Bren- | 39 | 22-12-2004 20:18 | |
De Kantine |
Als jij nu kinderen had, hoe zou jij deze opvoeden? Gatara | 113 | 07-05-2004 23:02 | |
Psychologie |
[Pesten] Mijn broertje gaat hieraan onderdoor Tuinkabouter !! | 55 | 13-10-2003 15:53 |