Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Return To Castle Wolvenstein Enemy Territory *RTCW ET*
Gratis - Multiplayer over LAN/WAN/Ethernet/Internet - Zeer goed spel. http://enemy-territory.4players.com ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beetje zoals met HL, toen je op die rare planeet kwam vond ik er ook geen bal meer an. System Shock 2 is gratis te downloaden op http://www.sshock2.com. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
check: http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=3924 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je had er een punt achter gezet, die mee werd genomen in de link.. http://www.sshock2.com/
||
Verwijderd
|
Citaat:
So........ |
![]() |
||
Citaat:
@Exo: Ah, ok. Maar je had wel een punt teveel erbij gezet, waardoor die link het niet wou doen. (big fucking deal eigenlijk, maarja, je moet wat op donderdagochtend)
|
SSX 3 [ Ngc, Xbox, GBA, Ps2 ] - EA SPORTS BIG! Kan online op Ps2, Xbox en NGC gespeeld worden. Genre: Sports
Boh boh, wat een cool spel. Ik heb hem hier even bij de Intertoys gespeeld en was na 5 minuten al verslaafd. Grafisch fantastisch en een besturing.. ![]() Amped 2 [ Xbox ] - Microsoft - met Xbox Live! kan hij online gespeeld worden. Genre: Sports Van Microsoft dus ze laten het, wellicht begrijpelijk, alleen op de Xbox uitkomen. Jammer, want een slecht spel is het zeker niet. Toch kan hij - imo - niet tippen aan SSX 3. AFC Ajax 2004 - Codemasters [ waar die allemaal op kan ben ik even vergeten.. ![]() Hij is grafisch fantastisch en heeft songs .. brr.. alleen de gameplay is baggere shit. Het duurt 1 seconde voor je overgeschakelt van bv. Litmanen naar Van der Vaart voordat je dan met vd Vaart kan rennen. Jammer. Fifa 2004 - Ea Sports - [ Xbox, NGC, GBA, PC, Ps2 ] kan op alles online gespeeld worden. Ook met de GBA, als je die aansluit op je NGC. Genre: Sports. Grafisch mooi spel met leuke Off The Ball control. Zelf heb ik genoeg van dit spel, het is gewoon meer van hetzelfde, stiekempjes. Maar ik kan begrijpen voor de echte fans van Fifa dat ze al verknocht geworden zijn aan hun console/pc. Soul Calibur II [ Xbox, Ps2, NGC ] EA Games & Namco. Kan Online op alle drie de consoles. Genre: Fighting Beste game in dit genre; fighting. Ik heb hem zelf op de Xbox gespeeld bij de makro; een demotje maar. Maar wat een spel zeg. Puike graphics, besturing op de miljoensteseconde nauwkeurig. Need For Speed: Underground [ Xbox, Ps2, Gamecube, PC ] Ea Games. Kan op Xbox, Ps2, NGC en Pc online gespeeld worden. Genre: Racing We kunnen toch wel concluderen dat EA goede zaken doet. NFS:U, Soul Calibur II, SSX 3, Fifa 2004 + al die andere sporten. Puik werk EA! ![]() Pirates of the Caribbean [ Xbox, PC ] Ubi Soft, Disney. Kan niet online. Genre: Adventure Helaas. Disney is er niet op tijd mee begonnen, althans ze hadden er niet aan gedacht. Feit is, dat veel gamers nu een mooie titel krijgen, maar eigenlijk is het gewoon een kutspel. Sea Dogs II was alweer een tijdje aan het opbouwen. Maar PotC was er nog niet. "Verdraaid, laten we de ontwikkelaars van Sea Dogs II een zak goud geven en dan dopen we het om tot PotC, geen haan die er naar kraait." Desondanks zijn de graphics om te juichen. Het ziet er puik uit maar de besturing is een verschrikking. Wees verstandig en laat deze "game" maar gewoon in de winkel liggen. Colin McRae 4.0 [ Xbox, PlayStation 2 ] - CodeMasters. Kan niet online gespeeld woorden. Genre: Racing. Gewoon wat we gewent waren, fantastisch spel. Laat ik er dan ook maar geen woorden aan toevoegen, alleen #!@&*()!& die multiplayer, helaas. Gegroet, iej...? PS. Jaaaa, ik had niks te doen, ik had de PU van Oktober gepakt en had lekker zitten reviewen hier, je moet ook wat doen. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wat is jouw leugen? Verwijderd | 51 | 07-11-2006 18:14 | |
Games |
Soulcalibur 2 Eye of Sauron | 355 | 26-12-2003 22:54 | |