![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vind grotere borsten ook mooi mijne zijn ook maar klein maarjaaah het leven zuigt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zocht eigenlijk full-body pics (MET KLEREN AAN, JA), waar het op te zien zou zijn, maar de enige die ik had waren of te klein, of een foute houding... ik ga te weinig op de foto. D'oh, eigenlijk, magoe... |
![]() |
||
Citaat:
![]() En anders, als je aan de pil gaat ofzow, dan groeien die dingen ook zwaar veel!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Uh ja.. Mijn borsten zijn nogal een obsessie voor mij! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2013 om 10:21. Reden: Naam verwijderd. |
![]() |
|
![]() |
ik vind dat er een groot verschil is met groot-mooi en klein-mooi etc... misschien kan k dat duidelijk maken met wat foto's..
wel mooi (vind ik) ook al zijn ze niet groot ![]() mooi , ![]() en deze vind ik dus echt ielh... ![]() Chanel
Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 20:22. |
![]() |
|
![]() |
ik zou t echt niet weten eiglek...
mjah ik heb cup 70D en ben pas 15... me vriend zegt dat t niet opvalt dat je het op C zou schatten en dat t wel klopt in verhoudingen....maar ik hoop niet dat t verder doorgroeit want ik heb nu al een btje pijn in me rug.....mjah...ik ben gelukkig niet heel dik ofzow want dat vind ik niet mooi bij een meisje van mij leeftijd...zo heel dik en van die grote borsten....
|
![]() |
raar genoeg lét ik daar echt niet zo veel op als van meeste mannen wordt gedacht...
uiteraard kijk ik wel naar borsten, maar ik heb niet echt een vereiste bij meiden ofzow... en of ik ze daarop a afkeuren... neej ook niet... denk wel dat het bij ieder persoonlijk ligt, ik hoor van mijn vriendin dat ze echt niet tevreden is met dat uithangbord van der... terwijl piccola ze alleennogmaar groter wil... en ze heeft dezelfde maat als mijn vriendin... ik zou ze dan echt niet meer met 2 handen kunnen omvatten ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nep vind ik sowieso niet mooi trouwens.... of het zou supernatuurlijk eruit moeten zien en niet heel erg vergroot, maar of dat bestaat weet ik niet, geen verstand van ![]() Borsten die natuurlijk groot zijn vind ik nog het mooiste. Maar dan moeten ze wel weer bij het figuur passen... |
![]() |
|
Je kan er zelf toch nix aan doen hoe groot je borsten zijn?
Mijn borsten zijn groot in verhouding met mijn lichaam maar heb er alleen nog maar complimentjes over gehad Ik ben 1.73 weeg 60 kilo en heb cup D Ik vind grote borsten wel mooier en wel heeeeel onhandig
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geil van sportkleding en gladde jassen thecurefan | 33 | 22-04-2018 07:47 | |
Seksualiteit |
billen of borstenman? Verwijderd | 32 | 10-04-2015 19:16 | |
Seksualiteit |
Billen en borsten intiem? stressballetje | 22 | 26-05-2014 00:07 | |
Seksualiteit |
Billen of Borsten? [vraag voor de mannen] Verwijderd | 77 | 24-01-2008 10:06 | |
Seksualiteit |
billen of borsten?: Briseïs | 208 | 23-01-2008 23:15 | |
Liefde & Relatie |
Ik zit weer met een probleem --> )Vampje( | 19 | 30-01-2003 17:06 |