Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je moet je wel aanpassen aan de gelegenheid. |
![]() |
|
Hmm ik denk dat ik dit jaar met kerst (wij hebben altijd een diner) ook maar 's een jurkje ga kopen. Ik wil graag een simpel jurkje, iets boven de knie met zwarte pailletjes. En eventueel onderaan de jurk iets doorschijnstof. Met mooie open schoenen met hak. Heeft iemand dit ergens gezien?
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vrouwen mogen dus ook niet pak, dat ziet er gewoon niet uit |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik dus al gezegd heb, ik heb een lange jurk, tot op de grond bijna...dus zie je mn schoenen toch niet. Dan ga ik toch geen 'open' schoenen kopen waar ik ten eerste niet op kan lopen en ten tweede geen geld voor heb. Over geld verspillen gesproken ![]() En tis voor op een diner...dus mn benen zitten toch voornamelijk onder tafel... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen! (ben nu wel heel benieuwd wat jij draagt... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een korte jurk en dan laarzen eronder, dát zou pas echt niet kunnen! (om maar even autoritair te doen) Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 17:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() owjah voor missy1234567890 (...) freakyGMC heeft al eerder in dit topic een foto van mij gepost..misschien over het hoofd gezien? maakt niet uit hoor .. maar hey hou er idd maar over op ![]() bij deze verklaar ik je onee
Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 17:55. |
![]() |
|
![]() |
Ik doe een een goud/koperachtige jurk aan, pas vanmorgen gekocht. Gemaakt van een zijde/glansstof, kan 't niet zo goed zeggen. Hij heeft heel dunne bandjes, loopt best wijd uit, echt zo'n prinsessenjurk. Is ook heel mooi getailleerd, en m'n sleutelbenen komen goed uit. Heb er ook meteen een stola bij gekocht, een paar tinten donkerder dan de jurk zelf en helemaal bewerkt met een soort strass/diamantjes, heel tof. Ook voor het eerst dat ik een galajurk vond die meteen goed pastte, ben er heel blij mee.
![]() Wat ik met m'n haar ga doen weet ik nog niet, misschien steek ik het op en dan een lok achter m'n oor, vind ik wel heel sjiek staan met wat mooie glimspeldjes erin oid. Schoentjes, tasje, sieraden moet ik nog.. waar ik dat vandaan ga plukken weet ik nog niet. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
*ik wed dat er hier allemaal van die anorexia leidende schoolmeisjes rondlopen*
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb waarschijnlijk toch geen gala dit jaar , maar ik heb wel een geweldige jurk .
![]() Van mijn oma geweest . Heeft ze gedragen toen ze zwanger was van mijn moeder . Het is lichtblauw zwart gestreept . En het loopt gewoon heeeeel mooi . Maargoed , of ik dat ding draag , ik weet het niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind gala geweldig. heb dit jaar met kerst een kerstbal en een eindexamengala en ben vandaag in nijmegen wezen zoeken. heb twee heeeele mooie van mexx gevonden. werd helemaal beworderd door de rest van de winkel
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|