Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn haar was ook niet bepaald dik (zeker niet na het uitkammen van de eerste keer dreads) en toch zien deze er best ok uit.
||
Citaat:
Als je met dun haar toch dreads neemt, kan je er beter wat neppe bij steken, om het een mooiere bos te maken. Ik had nogal dun haar, en ik heb tussen m'n echte wat neppe dreads gestoken: |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien stomme vraag, maar is het moelijk voor iemand als ik, die dus niets van dreads afweet, om het bij te houden?
En hoe komt je haar eruit te zien als je het na een jaar / 1,5 eruit haalt (hoe dan ook.. ik weet niet of je het dan eruit kan kammen of dat je haar dan echt kort moet). Of heeft dit te maken met je haar'soort'? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar bij veel mensen overleeft het haar het wel goed, hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ligt eraan, als je het er gewoon af knipt dan is het ongeveer (bij mij dan) 2 cm lang
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom denk ik er ook nog lang niet aan om mijn draden af te knippen... ![]() |
![]() |
|
Je kunt ze ook een stukje laten uitgroeien, dan een stuk afknippen (zodat er nog wel stukken dread inzitten) en die stukken dread dan uitkammen, dan heb je toch niet zulk kort haar.
Dan moet je alleen niet je dreads geknoopt hebben, want dat krijg je er echt niet uitgekamd denk ik. Volgens mij krijg ik mijne nu al niet meer uitgekamd door al die knopen (en ik heb ze pas een maand). Vorige keer had ik ze 3 maanden en kreeg ze er vrij makkelijk uitgekamd, mja, die waren ook niet goed geklit. Na een jaar/1.5 jaar krijg je ze er (zelfs als je niet geknoopt hebt) niet meer uitgekamd denk ik en anders hou je echt geen haar meer over. Maar dat moet je maar aan Firefly vragen, die had ze er geloof ik na een jaar toch uitgekamd.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Bijhouden is niet moeilijk of wat dan ook. Het vergt echter wel tijd. In den beginne moet je het regelmatig waxen en indraaien enz. Maar naarmate de tijd vordert hoef je het minder te waxen, je moet het alleen wel bijhouden bij de uitgroei maar dat is allemaal te doen. Zeer goede site met tips:
dreadhead snottie |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en aan dreadkraaltje; er viel wel veel haar uit, maar alles waar geen permanentvloeistof had ingezeten, was na een week of 2 weer helemaal opgeleefd zeg maar, wel met vele haarkuren en cremespoeling. het is namelijk de eerste rijd erna nogal dof en broos je haar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is wel een gedoe hoor. nu heb ik ze weer een maand of 5 en nu laat ik ze mooi eerst helemaal lang groeien en dan knip ik er een stuk vanaf dat ik ze niet meer zoveel hoef uit te kammen, 3 keer is wel erg veel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had bij twee dreads ook de elastiekjes heel strak gedaan na het uitgroei bijwerken omdat ik dat mooier vond staan, toen deed het ook erg pijn en zaten er bij die dreads allemaal rode bultjes op mn hoofdhuid. Nu ik die elastiekjes weer losser heb gedaan zijn die bultjes langzaam aan het verdwijnen en doet het geen pijn meer.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jup, in Deventer zit een afro-shop
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Krijg je net 20 elastiekjes voor 1.50 Das niet goedkoop.. Die paardenelastiekjes zijn te groot :/ |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Weet iemand iets tegen de jeuk (een of ander spul ofzo)? Ik heb mn dreads nu langer dan 5 weken en was ze elke week maar zelfs op de dag dat ik ze gewassen heb jeukt mn hoofdhuid nog
![]()
||
Citaat:
Gewoon rustiger aan doen met t wassen, en als je echt niet meer tegen de jeuk kunt dan kan je lets dread spray gebruiken, en dan dan alleen op je hoofdhuid spuiten, hielp bij mij en het ruikt lekker. succes
||
Citaat:
Maar ik zal die lets dread spray wel eens proberen ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|