Oud 03-12-2003, 22:03
elfiecity
elfiecity is offline
Citaat:
Another Way schreef op 03-12-2003 @ 22:19:
Kan er ook niets aan doen dat ze dat vinden. Zeg zeggen altijd dat ik het zelf maar moet oplossen, het is niet hun probleem zeggen ze dan.
Wat een kut ouders!
Oud 04-12-2003, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 03-12-2003 @ 22:11:
Mag niet van mn ouders, die vinden dat je als echte man jezelf niet zover moet 'verlagen', en bovendien intereseert mijn situatie hun niets.
Wat interesseerd je nou meer: jijzelf of wat je ouders vinden? Wat ik al eerder zei: heb schijt aan je ouders, zeker als je het niet met ze eens bent op een belangrijk punt. Desnoods zoek je hulp waarvan zij het bestaan niet af hoeven te weten. (Hoe oud je bent heb je nog steeds niet gezegd, maar volgens mij iig ouder dan 16.)

Je kiest er zelf voor om geen hulp te zoeken, dat is niet de schuld van je ouders. Neem nou eindelijk eens je leven in eigen handen, neem de verantwoording voor je eigen leven. Alleen JIJ kan er iets aan veranderen, anderen niet, stop dus met je ouders van alles de schuld te geven. Zij zijn misschien gedeeltelijk verantwoordelijk voor het ontstaan, maar jij bent verantwoordelijk voor de oplossing van het probleem. Als je wilt dat het op houdt, dan zul je er dus wat aan moeten doen.
Oud 04-12-2003, 08:31
Verwijderd
Citaat:
elfiecity schreef op 03-12-2003 @ 23:03:
Wat een kut ouders!
Je weet niet eens hoe oud hij is. Als hij 17/18 is, wat hij volgens mij is, dan vind ik ook dat hij het zelf op moet lossen. Tuurlijk blijft het lullig van z'n ouders, maar dat is dan helaas niet anders. Moet hij hierin blijven hangen omdat hij zulke ouders heeft? Nee, hij is zelf mede-verantwoordelijk voor zijn situatie en volledig verantwoordelijk voor het er uit komen. En als dit iemand niet zint: sorry, maar dit is hoe ik het zie.
Oud 04-12-2003, 10:39
elfiecity
elfiecity is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-12-2003 @ 09:29:
Wat interesseerd je nou meer: jijzelf of wat je ouders vinden? Wat ik al eerder zei: heb schijt aan je ouders, zeker als je het niet met ze eens bent op een belangrijk punt. Desnoods zoek je hulp waarvan zij het bestaan niet af hoeven te weten. (Hoe oud je bent heb je nog steeds niet gezegd, maar volgens mij iig ouder dan 16.)

Je kiest er zelf voor om geen hulp te zoeken, dat is niet de schuld van je ouders. Neem nou eindelijk eens je leven in eigen handen, neem de verantwoording voor je eigen leven. Alleen JIJ kan er iets aan veranderen, anderen niet, stop dus met je ouders van alles de schuld te geven. Zij zijn misschien gedeeltelijk verantwoordelijk voor het ontstaan, maar jij bent verantwoordelijk voor de oplossing van het probleem. Als je wilt dat het op houdt, dan zul je er dus wat aan moeten doen.
Hulp is helemaal niet zo geweldig, ik heb het 1,5 jaar, 1 keer per week, en ik ben nog steeds de grootste loser allertijden, daarnaast slik ik ook nog pillen om je beter te voelen, maar echt superver kom ik er niet mee.
Maar ik denk dat het bij mij anders ligt, ik heb een IQ van 85 en heb daarbij ook nog eens een gedragsstoornis.
De enige rede waarom ik hier nog ben is omdat ik mijn ouders hele leven zou moeten vernietigen.
Dus ik leef voor andere en niet voor mijzelf.
Me school gaat ongelooflijk fuck up .
Sociale contacten gaan slecht.
En voor sport kan ik niet opletten.
Oud 04-12-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
elfiecity schreef op 04-12-2003 @ 11:39:
Hulp is helemaal niet zo geweldig, ik heb het 1,5 jaar, 1 keer per week, en ik ben nog steeds de grootste loser allertijden, daarnaast slik ik ook nog pillen om je beter te voelen, maar echt superver kom ik er niet mee.
Maar ik denk dat het bij mij anders ligt, ik heb een IQ van 85 en heb daarbij ook nog eens een gedragsstoornis.
De enige rede waarom ik hier nog ben is omdat ik mijn ouders hele leven zou moeten vernietigen.
Dus ik leef voor andere en niet voor mijzelf.
Me school gaat ongelooflijk fuck up .
Sociale contacten gaan slecht.
En voor sport kan ik niet opletten.
Hoor je mij zeggen dat het geweldig is? En of je pillen gaat slikken, dat is je eigen keus, je kunt ook zeggen dat je dat niet wilt.

Mijn reactie was ook niet voor jou bedoeld, maar voor de topicstarter. Tuurlijk kan er van alles aan de hand zijn, ook bij de topicstarter, maar zonder hulp kom je ook daar niet achter.
Oud 04-12-2003, 10:49
elfiecity
elfiecity is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-12-2003 @ 11:42:
Hoor je mij zeggen dat het geweldig is? En of je pillen gaat slikken, dat is je eigen keus, je kunt ook zeggen dat je dat niet wilt.

Mijn reactie was ook niet voor jou bedoeld, maar voor de topicstarter. Tuurlijk kan er van alles aan de hand zijn, ook bij de topicstarter, maar zonder hulp kom je ook daar niet achter.
Sorry, maar ik en de topicstarter hebben veel gemeen, en aangezien het feit dat ik me ook zo voel, dacht ik dat ik wel hier mocht reageren.
Of is het de bedoeling dat ik mijn eigen moet gaan openen.
Maar pillen was het advies van de hulpverlener, en ik wel best wel vrolijk zijn in het leven, alleen gaat het niet aangezien alles fuck up gaat, zie mijn opsomming.
Moet ik een eigen topic openen dan?
Oud 04-12-2003, 14:18
Verwijderd
Citaat:
elfiecity schreef op 04-12-2003 @ 11:49:
Sorry, maar ik en de topicstarter hebben veel gemeen, en aangezien het feit dat ik me ook zo voel, dacht ik dat ik wel hier mocht reageren.
Of is het de bedoeling dat ik mijn eigen moet gaan openen.
Maar pillen was het advies van de hulpverlener, en ik wel best wel vrolijk zijn in het leven, alleen gaat het niet aangezien alles fuck up gaat, zie mijn opsomming.
Moet ik een eigen topic openen dan?
Tuurlijk mag je reageren in deze topic, mijn reply was alleen niet 'voor jou' geschreven en dus kan het dat het ook totaal niet op jou slaat, ook niet echt heel raar dan. Dat wilde ik er mee zeggen.

Maakt het uit dat pillen een advies zijn van een hulpverlener? Als jij geen pillen wilt zeg je toch gewoon nee? Ik krijg ook wel eens adviesen van hulpverleners/artsen die ik niet opvolg. Je moet je alleen wel realiseren wat de gevolgen er van kunnen zijn. Met pillen voel je je misschien rot, zonder pillen voel je je misschien heel rot.
Oud 04-12-2003, 16:03
Verwijderd
Daarrr gaan we weer...

Jouw probleem is gewoon dat je niks wil aannemen wat iemand zegt. Je bent helemaal niet van plan wat te veranderen, het enige wat je doet is een beetje schoppen en mekken over zielig je wel niet bent. Ik weet wel waarom mensen niet met je omgaan, en dat is niet je uiterlijk. Ik ga zelf ook niet graag om met negatieve aandachtvragers, dus waarom zouden zij dat wel doen? Het is je uitstraling, je innerlijk. Je balans, je rust. Jij bent alleen maar een hoopje chaos dat schreeuwt en zorgt dat er nog meer chaos ontstaat door dat negatieve gedoe.

En dingen als "Ik ben lelijk en daarmee uit!" zijn gewoon nutteloos. Ten eerste is die uitspraak op niks gebaseerd: Ik heb geen idee van hoe je er uit ziet. Ten tweede zijn dat soort uitspraken juist de reden waarom je nog steeds zo'n fucked up zelfvertrouwen hebt. Omdat je er simpelweg geen fuck aan doet om het op te krikken. Als je nou al alleen es al die negatieve opmerkingen zou weglaten, dan zou het al een kleine verdienste zijn. En daarbij: Uiterlijk is subjectief, of jij het nou politiek correct gelul vindt of niet. Er is geen standaard 'mooi' of standaard 'lelijk' uiterlijk.

Ik vraag me inderdaad af waarom je deze topic hebt gepost, sinds je niet één woord ook echt tot je laat doordringen en als raad aanneemt. Jongen, waarom denk je dat ik mijn tijd en moeite aan je verspil? Omdat ik ooit was waar jij nu bent en omdat ik de keerzijde heb gezien. Omdat ik inzag dat ik verantwoordelijk ben, en niet een ander. Het zou makkelijk zijn om anderen de schuld te geven van mijn problemen. Das inderdaad de makkelijkste weg.

Inderdaad, het ligt aan je wilskracht. Het ligt aan het feit dat je dit veel fijner vindt, want zo krijg je tenminste aandacht. En wie geeft je nog (negatieve) aandacht als je niet meer zo in elkaar steekt? Geef nou maar toe dat dat (al dan onbewust) meespeelt... Ik heb genoeg gezien om te weten dat dat zo zit. Laat ik je dit zeggen: Respect, dat heb ik voor mensen die vechten en die op die manier wat voor elkaar weten te krijgen. Mensen die no matter hoe moeilijk het allemaal is, toch durven te strijden voor hun geluk. DAAR heb ik respect voor. Een stuk minder voor mensen die met hun handen over elkaar, nog voor één slag geleverd te hebben, al huilen dat het ze nooit zal lukken.

Alles gaat met vallen en opstaan, maar als je gelukkig wilt worden, neem dan in ieder geval het risico. Je zal nog wel tien keer vallen, misschien zelfs wel twintig keer, maar op een keer zal je op je beentjes blijven staan waar je vroeger bij was omgevallen. En dan ben je trots op jezelf.. Dan weet je dat je er door bent en dat je je helemaal vanuit het donkerste dal dat er bestaat omhoog hebt gevochten naar het licht.

Laatst gewijzigd op 04-12-2003 om 16:05.
Oud 04-12-2003, 17:48
floortje bloem
floortje bloem is offline
xia, wederom (want je vorige antwoord was ook ) sluit ik me hier voledig bij aan.
Oud 05-12-2003, 18:29
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Xia schreef op 04-12-2003 @ 17:03:
Daarrr gaan we weer...

Jouw probleem is gewoon dat je niks wil aannemen wat iemand zegt. Je bent helemaal niet van plan wat te veranderen, het enige wat je doet is een beetje schoppen en mekken over zielig je wel niet bent. Ik weet wel waarom mensen niet met je omgaan, en dat is niet je uiterlijk. Ik ga zelf ook niet graag om met negatieve aandachtvragers, dus waarom zouden zij dat wel doen? Het is je uitstraling, je innerlijk. Je balans, je rust. Jij bent alleen maar een hoopje chaos dat schreeuwt en zorgt dat er nog meer chaos ontstaat door dat negatieve gedoe.

En dingen als "Ik ben lelijk en daarmee uit!" zijn gewoon nutteloos. Ten eerste is die uitspraak op niks gebaseerd: Ik heb geen idee van hoe je er uit ziet. Ten tweede zijn dat soort uitspraken juist de reden waarom je nog steeds zo'n fucked up zelfvertrouwen hebt. Omdat je er simpelweg geen fuck aan doet om het op te krikken. Als je nou al alleen es al die negatieve opmerkingen zou weglaten, dan zou het al een kleine verdienste zijn. En daarbij: Uiterlijk is subjectief, of jij het nou politiek correct gelul vindt of niet. Er is geen standaard 'mooi' of standaard 'lelijk' uiterlijk.

Ik vraag me inderdaad af waarom je deze topic hebt gepost, sinds je niet één woord ook echt tot je laat doordringen en als raad aanneemt. Jongen, waarom denk je dat ik mijn tijd en moeite aan je verspil? Omdat ik ooit was waar jij nu bent en omdat ik de keerzijde heb gezien. Omdat ik inzag dat ik verantwoordelijk ben, en niet een ander. Het zou makkelijk zijn om anderen de schuld te geven van mijn problemen. Das inderdaad de makkelijkste weg.

Inderdaad, het ligt aan je wilskracht. Het ligt aan het feit dat je dit veel fijner vindt, want zo krijg je tenminste aandacht. En wie geeft je nog (negatieve) aandacht als je niet meer zo in elkaar steekt? Geef nou maar toe dat dat (al dan onbewust) meespeelt... Ik heb genoeg gezien om te weten dat dat zo zit. Laat ik je dit zeggen: Respect, dat heb ik voor mensen die vechten en die op die manier wat voor elkaar weten te krijgen. Mensen die no matter hoe moeilijk het allemaal is, toch durven te strijden voor hun geluk. DAAR heb ik respect voor. Een stuk minder voor mensen die met hun handen over elkaar, nog voor één slag geleverd te hebben, al huilen dat het ze nooit zal lukken.

Alles gaat met vallen en opstaan, maar als je gelukkig wilt worden, neem dan in ieder geval het risico. Je zal nog wel tien keer vallen, misschien zelfs wel twintig keer, maar op een keer zal je op je beentjes blijven staan waar je vroeger bij was omgevallen. En dan ben je trots op jezelf.. Dan weet je dat je er door bent en dat je je helemaal vanuit het donkerste dal dat er bestaat omhoog hebt gevochten naar het licht.
Je heb gelijkt, ik zal je advies opvolgen (Ook al zal ik mn uiterlijk nooit accepteren)
Oud 05-12-2003, 18:39
elfiecity
elfiecity is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-12-2003 @ 19:29:
Je heb gelijkt, ik zal je advies opvolgen (Ook al zal ik mn uiterlijk nooit accepteren)
Als je een lekker wijf hebt boeit het toch niks.
Oud 05-12-2003, 18:40
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
elfiecity schreef op 05-12-2003 @ 19:39:
Als je een lekker wijf hebt boeit het toch niks.
Voor mij wel.
Oud 05-12-2003, 18:45
elfiecity
elfiecity is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-12-2003 @ 19:40:
Voor mij wel.
Ik denk wel dat je er beter uitziet als mij.
Ik wordt nooit door meisjes in mij kont geknepen tijdens het uitgaan.
Oud 05-12-2003, 18:51
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
elfiecity schreef op 05-12-2003 @ 19:45:
So? ook al zou ik de knapste en geilste vrouw op aarde hebben, ik zou mn uiterlijk nooit aanvaarden.
Oud 05-12-2003, 21:15
floortje bloem
floortje bloem is offline
Citaat:
elfiecity schreef op 05-12-2003 @ 19:45:
sorry hoor, maar net of dat een maatstaaf is of je leuk bent of niet. ten eerste, de meeste meiden knijpen een jongen niet zomaar in zijn kont,
ten tweede, het slaat gewoon echt helemaal nergens op.
Oud 07-12-2003, 00:01
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
*dark*fairy* schreef op 05-12-2003 @ 22:15:
sorry hoor, maar net of dat een maatstaaf is of je leuk bent of niet. ten eerste, de meeste meiden knijpen een jongen niet zomaar in zijn kont,
ten tweede, het slaat gewoon echt helemaal nergens op.
Er is wel een maatstaaf voor wat lelijk is, een brandwonden patient is voor niemand aantrekkelijk.
Oud 07-12-2003, 00:29
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-12-2003 @ 19:01:
Er is wel een maatstaaf voor wat lelijk is, een brandwonden patient is voor niemand aantrekkelijk.
En jij bent een brandwonden patient?
Oud 07-12-2003, 00:43
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 07-12-2003 @ 01:29:
En jij bent een brandwonden patient?
Nee, maar daar ging het niet om. het is mogelijk om zo lelijk te zijn dat iedereen je lelijk vindt. Bovendien ben ik niet veel mooier dan een gemiddeld brandwonden patient, als je een foto zult zien zal je me wel begrijpen
Oud 07-12-2003, 08:29
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 01:01:
Ja, natuurlijk, want alleen het uiterlijk telt mee. Stel je voor zeg, een brandwonden patient die aantrekkelijk is!

Wat een achterlijke opmerking. Ja, uiterlijk is wel het eerste waar mensen vaak naar kijken, en nee, uiterlijk is niet onbelangrijk. Maar uiterlijk is niet het enige. Je kan er nóg zo geweldig uitzien, maar als je een rotkarakter hebt, en/of een rotuitstraling, kom je nog vrijwel nergens.

Ach. Laat ook maar zitten eigenlijk, wat ik wil zeggen heb je al heel goed kunnen lezen in posts van oa Xia.

Blijf jij maar fijn zwelgen in zelfmedelijden, en roepen hoe lelijk en walgelijk je wel niet bent. En maar hopen dat er mensen komen die vertellen dat het allemaal niet zo erg is, en aandacht geven, en over jouw bolletje strijken. Maar vooral niet nadenken over hetgeen wat ze zeggen, blijf vooral genieten van de aandacht.

Je opent hier een topic, mensen nemen de moeite om serieus te reageren, en volgens mij trek je je er geen flikker van aan. Dat blijkt wel weer uit de post die ik gequote heb.

Als je iets wilt veranderen, zal je ervoor moeten vechten. Dat kan ik noch een ander voor je doen, dat moet jij doen, niemand anders kan dat doen.

Je kan zoveel topics openen over je zelfbeeld & uiterlijk, er kunnen zoveel mensen posten enz. Maar als jij niet bereid bent om er ook maar over na te denken, als jij niet bereid bent om te veranderen en ervoor open te staan, zal er niks gebeuren.

Je hebt zelf in de hand hoe de dingen lopen...

Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 08:51.
Oud 07-12-2003, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 05-12-2003 @ 19:29:
Ik vraag me ten zeerste af of je het wel begrepen hebt, maar ik zal het hier maar bij laten.

Ennne..mind your words. Als er iemand met brandwonden, die best zeker van zichzelf kan zijn (EN JA DAT KAN, voor je weer begint te gillen) in deze topic komt, dan heb je diegene echt heel hard gekwetst, weet je dat? En mensen met brandwonden kunnen best gelukkig zijn, een relatie hebben en hun leven beter op pootjes hebben dan jij nu hebt. Om de simpele reden dat ze voor hun leven hebben gevochten.
Oud 07-12-2003, 10:47
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Xia schreef op 07-12-2003 @ 10:12:
Ik vraag me ten zeerste af of je het wel begrepen hebt, maar ik zal het hier maar bij laten.

Jesuz wat ik hier ook zeg het is toch niet goed
Oud 07-12-2003, 10:53
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Xia schreef op 07-12-2003 @ 10:12:
En mensen met brandwonden kunnen best gelukkig zijn, een relatie hebben en hun leven beter op pootjes hebben dan jij nu hebt. Om de simpele reden dat ze voor hun leven hebben gevochten.
Jaja een lelijk persoon met een relatie, zie jij het voor je? Val JIJ op een lelijk persoon , denk het niet!

En waarom zou ik die mensen kwetsen? Ik vind dat die mensen er afschuwelijk uitzien, en dat zeg ik dan ook mooi. Je kan beter de eerlijke harde waarheid zeggen dan er steeds omheen te draaien. Er omheen draaien is het ergste wat er is, en dat is wat mensen bij mij doen. Bij mij zegt iedereen dat ik niet lelijk ben, alleen al die mensen liegen gewoon, dat doet pijn! Neem me serieus en zeg de waarheid, geef gewoon toe dat ik lelijk ben, is dat zo moeilijk?

Laatst gewijzigd op 07-12-2003 om 10:59.
Oud 07-12-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 01:01:
Dat is jouw maatstaf. Ben je je daar wel van bewust?
Oud 07-12-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 01:43:
als je een foto zult zien zal je me wel begrijpen
Ik ben benieuwd.

Voor de zoveelste keer: eerst die foto, tot die tijd vind ik iig wat je uiterlijk betreft dat je zeurt en zal ik je nooit geloven.
Oud 07-12-2003, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 11:53:
Jaja een lelijk persoon met een relatie, zie jij het voor je? Val JIJ op een lelijk persoon , denk het niet!

En waarom zou ik die mensen kwetsen? Ik vind dat die mensen er afschuwelijk uitzien, en dat zeg ik dan ook mooi. Je kan beter de eerlijke harde waarheid zeggen dan er steeds omheen te draaien. Er omheen draaien is het ergste wat er is, en dat is wat mensen bij mij doen. Bij mij zegt iedereen dat ik niet lelijk ben, alleen al die mensen liegen gewoon, dat doet pijn! Neem me serieus en zeg de waarheid, geef gewoon toe dat ik lelijk ben, is dat zo moeilijk?
Lieve schat, niet iedereen valt alleen op uiterlijk. Jij misschien, maar zat andere mensen gelukkig niet.

Je hebt zo'n enorm vertekend beeld van de werkelijkheid, je ziet alleen dingen zoals je ze wilt zien en je denkt dat alle mensen zo denken als jij denkt. Gzd is dat niet het geval.

Neem jij zelf mensen eerst maar eens serieus door te geloven wat ze zeggen. Ik vind het ronduit een belediging dat je denkt dat iedereen maar loopt te liegen en dat iedereen van alles denkt. Wanneer ik je irl zou kennen zou dat voor mij een reden kunnen zijn om idd niet met je om te willen gaan. Jij zou dat meteen af kunnen schrijven op 'zie je wel, weer iemand die me lelijk vindt'. Ik hoop dat je snel door krijgt dat dat hersenspinsels zijn.

Ja, ik kan hier geirriteerd van raken. En voordat er gezeurd wordt: die is gewoon een reply als lid, niet als fb.
Oud 07-12-2003, 11:36
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-12-2003 @ 12:05:

Neem jij zelf mensen eerst maar eens serieus door te geloven wat ze zeggen. Ik vind het ronduit een belediging dat je denkt dat iedereen maar loopt te liegen en dat iedereen van alles denkt.
Ik neem mensen enkel serieus als ze mij serieus nemen. Mensen die beweren dat ik niet lelijk ben nemen mijn niet serieus, en daardoor zal ik ze ook nooit willen geloven.

En ook al zou ik niet lelijk zijn, maar dat wel denken. Hoe moet ik dan geloven dat ik niet lelijk ben?
Oud 07-12-2003, 11:41
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 12:36:
Ik neem mensen enkel serieus als ze mij serieus nemen. Mensen die beweren dat ik niet lelijk ben nemen mijn niet serieus, en daardoor zal ik ze ook nooit willen geloven.
Dus jij wilt dat mensen oordelen zonder eerst de waarheid
gezien te hebben?

Ik bedoel. Als ik een willekeurige Duitser uitkies en zeg dat dat een nazi is, krijg ik zeker weten een heleboel commentaar over me heen, logisch. Waarom zou ik dan wel moeten kunnen zeggen dat een forummer die ik nog nooit gezien heb lelijk is?
Oud 07-12-2003, 11:47
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Quiana schreef op 07-12-2003 @ 12:41:
Waarom zou ik dan wel moeten kunnen zeggen dat een forummer die ik nog nooit gezien heb lelijk is?
Waarom is dat zo moeilijk om aan te nemen? Ik weet heus wel waar ik over praat hoor.

Als ik niet lelijk was, zou ik niet hier komen posten dat ik lelijk ben.
Oud 07-12-2003, 11:50
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 12:47:
Waarom is dat zo moeilijk om aan te nemen? Ik weet heus wel waar ik over praat hoor.

Als ik niet lelijk was, zou ik niet hier komen posten dat ik lelijk ben.
Ooit gehoord van een vertekend zelfbeeld hebben?

Misschien ben je inderdaad ontzettend lelijk, misschien ook niet.
Het is niet aan mij (of anderen, maar daar kunnen de meningen over verschillen) om daarover te oordelen. Zolang ik niet de hele
waarheid heb gezien, kán ik daar niet eens over oordelen...

Voordat mensen rare dingen gaan denken; dit is geen post om Another Way te pushen z'n foto online te zetten oid, dat moet hij zelf weten.
Oud 07-12-2003, 11:58
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Quiana schreef op 07-12-2003 @ 12:50:
Ooit gehoord van een vertekend zelfbeeld hebben?

Ik kan je verzekeren dat ik geen vertekend beeld van mn uiterlijk heb, enkel een realisitsch beeld.

En een foto krijg je niet, want ik wil me kop niet op uglypeople ofzo hebben.
Oud 07-12-2003, 14:30
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 06:58:
En een foto krijg je niet, want ik wil me kop niet op uglypeople ofzo hebben.
Nou waarom heb je zo'n idee dat dat zou gebeuren?
Oud 07-12-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 07-12-2003 @ 12:36:
Ik neem aan dat je het nu alleen over mensen irl hebt?

Irl zou ik het beledigend vinden als jij niet zou geloven dat ik niet zou liegen, omdat jij toevallig een andere mening hebt. En ik denk dat dat voor meer mensen zal gelden. En als je mij niet gelooft, dan neem je me niet serieus (ondanks het feit dat ik jouw wel serieus zou nemen), je praat jezelf dus tegen. Het is gelul dat mensen die beweren dat jij niet lelijk bent je niet serieus nemen. Jij neemt die mensen niet serieus, je denkt dat ze liegen.
Oud 07-12-2003, 15:15
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Anonymous John schreef op 07-12-2003 @ 15:30:
Nou waarom heb je zo'n idee dat dat zou gebeuren?
Omdat mijn kop ideaal is voor die site
Oud 07-12-2003, 15:50
Nona
Nona is offline
welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes-welles-nietes...

Blah. Dit leidt echt nergens toe.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten