Oud 04-12-2003, 15:24
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cornershop schreef op 04-12-2003 @ 14:36:
in het begin is het wel normaal dat je jeuk hebt, maar je hoofdhuid moet gewoon even wennen dat je het niet meer zo vaak wast, gewoon geduld hebben
Oud 04-12-2003, 16:11
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Degenen die dreads hebben; zijn jullie van plan om je dreads uit te kammen (kan dat nog na een paar jaar?) of gaan jullie ze ooit afknippen? want dat afknippen zie ik dus echt niet zitten.. Maar ik vraag me af of je ze dan nog wel uit kan kammen na een hele lange tijd..

(weet niet of deze vraag al vaker is geweest (zal wel) maar kheb geen zin om alle topics te doorzoeken..)
Oud 04-12-2003, 16:16
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 04-12-2003 @ 17:11:
Degenen die dreads hebben; zijn jullie van plan om je dreads uit te kammen (kan dat nog na een paar jaar?) of gaan jullie ze ooit afknippen? want dat afknippen zie ik dus echt niet zitten.. Maar ik vraag me af of je ze dan nog wel uit kan kammen na een hele lange tijd..

(weet niet of deze vraag al vaker is geweest (zal wel) maar kheb geen zin om alle topics te doorzoeken..)
Ik heb ze nu 4 jaar, en ik zeg altijd dat ik ze nooooooooit afknip, maar dat zal vast wel eens gebeuren...
Oud 04-12-2003, 16:39
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
drezzz schreef op 04-12-2003 @ 17:16:
Ik heb ze nu 4 jaar, en ik zeg altijd dat ik ze nooooooooit afknip, maar dat zal vast wel eens gebeuren...
Maar is het nog mogelijk om ze uit te kammen, of heb je ze daar al te lang voor?
Oud 04-12-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
tjah.. schreef op 04-12-2003 @ 17:39:
Maar is het nog mogelijk om ze uit te kammen, of heb je ze daar al te lang voor?
Zoek eens een stukje terug naar posts van the exploding boy..
Oud 04-12-2003, 17:01
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
tjah.. schreef op 04-12-2003 @ 17:39:
Volgens mij zou het niet meer kunnen, maar andere mensen hebben daar andere meningen over (en nee, ik ga het niet proberen! )
Oud 04-12-2003, 17:05
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
********** schreef op 04-12-2003 @ 17:41:
Zoek eens een stukje terug naar posts van the exploding boy..
Jah had ik al gezien, maar vroeg me gewoon af wat de meesten van plan zijn.. en dat uitkammen ligt wel aan je haarsoort lijkt me.. en aan je doorzettingsvermogen dus jah..
Oud 04-12-2003, 17:07
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
drezzz schreef op 04-12-2003 @ 18:01:
Volgens mij zou het niet meer kunnen, maar andere mensen hebben daar andere meningen over (en nee, ik ga het niet proberen! )
Haha neej doe maar niet, is zonde..
Oud 04-12-2003, 17:12
drezzz
drezzz is offline
Ik denk dat ik het gewoon knip, lijkt me op zich wel grappig, weer kort haar (heb al bijna 9 jaar lang haar!) Alleen nu nog niet! Later, als ik kaal word!
Oud 04-12-2003, 17:28
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 04-12-2003 @ 18:10:
Als ik ze zat ben ga ik iig proberen om ze uit te kammen, mocht dat niet lukken kan ik ze altijd nog afknippen.

Maar als je ze gewoon laat uitgroeien en ervoor zorgt dat de uitgroei niet gaat klitten hoef je iig niet kaal door het leven.
Jah dat hoop ik dan maar, want kaal of heel kort lijkt me echt een ramp!
Oud 04-12-2003, 17:30
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
Citaat:
drezzz schreef op 04-12-2003 @ 18:12:
Ik denk dat ik het gewoon knip, lijkt me op zich wel grappig, weer kort haar (heb al bijna 9 jaar lang haar!) Alleen nu nog niet! Later, als ik kaal word!
Maar denk dat dat voor jongens ook wel anders is.. die hebben over het algemeen toch al vaak kort haar, alleen is het voor jezelf dan waarschijnlijk wel heel erg wennen jah..
Oud 04-12-2003, 20:27
Verwijderd
ik knip ze dan iets onder mijn uitgroei af (die rond de 15 cm is)
Oud 04-12-2003, 21:35
Verwijderd
Voordeel van een jongen, of ze nou kort of lang zijn..
Gewoon kaal (kort) en dat is vrij normaal voor een jongen
Oud 05-12-2003, 11:16
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
********** schreef op 04-12-2003 @ 22:35:
Voordeel van een jongen, of ze nou kort of lang zijn..
Gewoon kaal (kort) en dat is vrij normaal voor een jongen
voor mij niet!
Oud 05-12-2003, 13:01
XzeoN
XzeoN is offline
kan iemand mij vertellen hoe ik knottyboy iets zachter kan maken? ik moet het nu echt eruit lepelen best vervelend. hehe
Oud 05-12-2003, 15:14
XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 05-12-2003 @ 14:32:
Fohnen
ik heb t eruit gelepeld
werkt ook goed ben nu klaar dus ik kan er weer ff tegenaan
Oud 05-12-2003, 21:56
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 05-12-2003 @ 14:01:
kan iemand mij vertellen hoe ik knottyboy iets zachter kan maken? ik moet het nu echt eruit lepelen best vervelend. hehe
Het bakje waar knottyboywax spul in zit in een pannetje met heet water zetten. Dat helpt meestal wel
Oud 07-12-2003, 17:43
regardless
regardless is offline
Citaat:
Dreadkraaltje* schreef op 05-12-2003 @ 22:56:
Het bakje waar knottyboywax spul in zit in een pannetje met heet water zetten. Dat helpt meestal wel
ja precies dat doe ik ook altijd, gewoon kokend water in een soepkom doen ofzo en dan potje erin zetten en dan word de wax vanzelf zachter waardoor jet beter eruit kunt halen.

Oke nu heb ik een vraag, ik had voor sinterklaas blonde haarverf gevraagd en nu heb ik een haarmasker kleuring gekregen ofzo
dus tis haarkleuring en masker in 1 denk ik, maar kan ik dat gebruiken in me dreads??
dat was even mijn vraag..
Oud 07-12-2003, 17:50
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
regardless schreef op 07-12-2003 @ 18:43:
Oke nu heb ik een vraag, ik had voor sinterklaas blonde haarverf gevraagd en nu heb ik een haarmasker kleuring gekregen ofzo
dus tis haarkleuring en masker in 1 denk ik, maar kan ik dat gebruiken in me dreads??
dat was even mijn vraag..
Volgens mij wel, in al die haarverf zit "verzorgende" zooi, dus zo'n masker is denk ik niet schadelijker voor je dreads dan gewone haarverf.
Ontkleuren schijnt nog het beste voor je dreads te zijn, maar misschien is dat niet helemaal de kleur die je wilt hebben.
Oud 07-12-2003, 19:27
Verwijderd
mooiste dreads die ik ooit heb gezien toevallig 2 keer tegengekomen bij een skate wedstrijd (in mei 2002) en op lowlands 2003 en toevallig had ik toen bij beiden mn camera bij de hand en foto gemaakt, ongevraagd

in 2002

lowlands 2003

ben jaloers..
Oud 08-12-2003, 11:16
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 07-12-2003 @ 20:27:
mooiste dreads die ik ooit heb gezien toevallig 2 keer tegengekomen bij een skate wedstrijd (in mei 2002) en op lowlands 2003 en toevallig had ik toen bij beiden mn camera bij de hand en foto gemaakt, ongevraagd

in 2002
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

lowlands 2003
[afbeelding]

ben jaloers..
ja, plaats al je toffe dread fotos!

dynamo '96:

Oud 08-12-2003, 15:05
DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Ik heb zelf ook dreads.
Toch nog 'n paar vraagjes, als iemand antwoord WIL geven, kan dat dan persoonlijk?Anders lees ik het waarschijnlijk niet eens.
1. wat moet ik doen als een dread een beetje uit elkaar valt? ik ben m weer aan het kammen maar of dit zoveel zin heeft weet ik niet.
2. kan ik met mijn dreadies zwemmen? of moet ik n badmuts op ofzo..
3. wat is het beste om het 'pluizen'tegen te gaan? is dit met wax? dit doe ik namelijk altijd.
4. wat kan ik het beste met de punten doen? bij mij is dat niet geklit en dat vind ik niet erg mooi omdat het gewone plukjes zijn. ik heb wel eens lijm uit een lijmpistool erin gedaan maar dit gaf geen resultaat.
5. weet iemand verder iets wat ik met mijn haar kan doen? ik heb altijd een staart, 2 staartjes of een doek met staart of alleen een doek in. Maar dit begint op een gegeven moment ook wel te vervelen.
6. waar kan ik dread spray halen tegen de geur enzow?
kan iemand pleaase antwoorden want ik wil mijn dreaddies nou wel supermooi hebben!! =D alvast bedankt!
Oud 08-12-2003, 15:13
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 08-12-2003 @ 16:05:
1. wat moet ik doen als een dread een beetje uit elkaar valt? ik ben m weer aan het kammen maar of dit zoveel zin heeft weet ik niet.
4. wat kan ik het beste met de punten doen? bij mij is dat niet geklit en dat vind ik niet erg mooi omdat het gewone plukjes zijn. ik heb wel eens lijm uit een lijmpistool erin gedaan maar dit gaf geen resultaat.
Kammen?!?!
LIJM?!?!
Oud 08-12-2003, 19:04
DrEadLoCk-PuSsY
Jaha touperen weet je wel!!draaien, je kent het wel.
En met lijm bedoel ik:
met een lijmpistool 9ALLEEN BIJ DREADS DIE GOED GEKLIT ZIJN met het lijmpistool in het binnenste van je dread spuiten end an draaien. Ze worden er vet stevig van maar uitkijken dat je het wel goed doet anders zie je vieze stukken lijm zitten. Ook uitkijken voor je handjes want het is heet..
maar je moet het natuurlijk wel aandruven. Mij maakt het namelijk geen kont uit, want wil me haar dan tog afknippen. KAN IEMAND MIJN VRAGEN BEANTWOORDEN!!?
Oud 08-12-2003, 19:20
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 08-12-2003 @ 20:04:
KAN IEMAND MIJN VRAGEN BEANTWOORDEN!!?
Het zijn er nogal veel weet je denk niet dat iemand daar zin in heeft en zeker niet als je het zo vraagt
Oud 08-12-2003, 21:12
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Whaha, je knotty boy wax verwarmen om het er in te krijgen? Ik schraap altijd met bovenkant van mn nagel wat uit het potje, wrijf het dan warm tussen me vingers en smeer het er in. Zoals vermeld staat in de gebruiks aanwijzing
Oud 08-12-2003, 21:16
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 08-12-2003 @ 21:25:
Doet het wassen van je dreads met die knottyboy shampoo eigenlijk ook iets goeds? Want ik mag ze in principe eind december wassen, dan heb ik ze drie maanden. Maar als ze dan nog steeds niet vies zijn en niet stinken, doet dat wassen dan toch goed of gaan ze er alleen maar van uit elkaar vallen?
Ik vroeg me dat ook heel erg af, en wat blijkt, wassen is goed voor je dreads! Schoon haar klit veel beter dan vies haar. Ik was ze nu dan ook elke week en ze zijn allemaal van hoofhuid mooi in dread. Als ik ze een tijdje niet was merk ik dat mn uitgroei ook klotiger gaat. Als je dreads eenmaal beetje ok zijn is wassen goed voor ze, maar in een te vroeg stdium doet het nog teveel schade denk ik.
Oud 08-12-2003, 21:37
marieke_temp
marieke_temp is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 08-12-2003 @ 22:16:
Ik vroeg me dat ook heel erg af, en wat blijkt, wassen is goed voor je dreads! Schoon haar klit veel beter dan vies haar. Ik was ze nu dan ook elke week en ze zijn allemaal van hoofhuid mooi in dread. Als ik ze een tijdje niet was merk ik dat mn uitgroei ook klotiger gaat. Als je dreads eenmaal beetje ok zijn is wassen goed voor ze, maar in een te vroeg stdium doet het nog teveel schade denk ik.
ja dat zei een vriendin van me dus ook. ze begreep er niks van dat ik ze niet ga wassen de komende tijd want wassen is juist beter. maarrrrrr hier komt dan mijn vraag: waarom is het dan toch beter ze eerst een tijdje niet te wassen? omdat ze dan kunnen vervilten? maar dat gebeurt bij sommige mensen toch pas veel later?
Oud 08-12-2003, 21:44
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
meriekuh schreef op 08-12-2003 @ 22:37:
ja dat zei een vriendin van me dus ook. ze begreep er niks van dat ik ze niet ga wassen de komende tijd want wassen is juist beter. maarrrrrr hier komt dan mijn vraag: waarom is het dan toch beter ze eerst een tijdje niet te wassen? omdat ze dan kunnen vervilten? maar dat gebeurt bij sommige mensen toch pas veel later?
Ze zijn in het begin nog erg kwetsbaar. Zodra ze een beetje stevig worden is het beter om ze te wassen. Maar ze kunnen er al vrij snel tegen hoor.
Oud 08-12-2003, 21:57
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
meriekuh schreef op 08-12-2003 @ 22:37:
Ten 1e om de talgproductie van je hoofdhuid af te laten nemen, zodat je haar na verloop van tijd steeds minder sneller vet wordt, wat wel zo handig is bij dreads omdat die sneller vervilten, want door wassen gaan de haarschubben weer dicht, wat vervilten tegengaat. Dus vandaar.

beetje onduidelijk uitgelegd, maar ik zit aan de telefoon.
Oud 08-12-2003, 22:04
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
iesje schreef op 03-12-2003 @ 18:42:
waaarr??
vertel vertel vertel vertel!!!
Uh ik weet het niet precies
in een zijstraatje volgens mij, als je in de 'hoofdstraat' een keer rechts gaat (in de hoofdstraat zitten de Xenos, bakker bart, Superstar e.d.) maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, misschien moet je het daar even vragen?
Oud 09-12-2003, 11:37
regardless
regardless is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 08-12-2003 @ 16:13:
Kammen?!?!
LIJM?!?!
Ja een vriendin van mij heeft ook lijm --> bisonkit in haar haar gedaan ja ik snapte het ook niet maar ze zijn wel stevig maar ik zou het nooit doen..

En mensen ja kan ik het gewoon doen? die blonde haarverf masker? Ik dacht dat het juist slecht was omdat er meer verzorgende dingen inzitten dan bij andere verfs..
Oud 09-12-2003, 11:53
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 08-12-2003 @ 20:20:
Het zijn er nogal veel weet je denk niet dat iemand daar zin in heeft en zeker niet als je het zo vraagt
ik wel, k heb het zelfs braaf prive gedaan!

"It never hurts too help"

Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 12:20.
Oud 09-12-2003, 17:42
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 09-12-2003 @ 12:53:
ik wel, k heb het zelfs braaf prive gedaan!

"It never hurts too help"
Ja maar jij was lief zei je
Oud 09-12-2003, 18:07
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 09-12-2003 @ 18:42:
Ja maar jij was lief zei je
zei ik dat?

Naja, het klopt ook wel, ik ben hartstiike aardig (en grappig, en aantrekkelijk, en bescheiden) dat blijkt wel weer, aangezien ik de enige ben die haar vragen beantwoord heeft!
Oud 09-12-2003, 18:10
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 09-12-2003 @ 19:07:
zei ik dat?

Naja, het klopt ook wel, ik ben hartstiike aardig (en grappig, en aantrekkelijk, en bescheiden) dat blijkt wel weer, aangezien ik de enige ben die haar vragen beantwoord heeft!
Dat zei je in het vorige dreadstopic geloof ik

Correctie: ze had mij wel es ge-pmd met een stel dreadsvragen en die heb ik ook braafjes (en heel lief) beantwoord
Oud 09-12-2003, 18:15
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 09-12-2003 @ 19:10:
Dat zei je in het vorige dreadstopic geloof ik

Correctie: ze had mij wel es ge-pmd met een stel dreadsvragen en die heb ik ook braafjes (en heel lief) beantwoord
Wat een eigendunk heb ik zeg!
Oud 09-12-2003, 18:26
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 09-12-2003 @ 11:27:
Maar is wassen nou wel of niet goed? Want volgens dreadsjongetje dus wel, maar volgens Olga gaan die haarschubben dicht (Wat wel kan kloppen want daar maken ze altijd reclame mee voor shampoos) en klit het dus minder. Help?
Het is wel fris het eens te wassen na meer dan 2 maanden
Je dreads vallen heus niet uit elkaar ofzo hoor en ook al stinken ze niet, ze zijn heus wel vies na zolang niet wassen. Als een paar dreads nu al uit elkaar dreigen te vallen kun je die verstevigen met wat extra elastiekjes tijdens het wassen.

Gefeli trouwens!
Oud 09-12-2003, 19:10
iesje
iesje is offline
Citaat:
Firefly schreef op 08-12-2003 @ 23:04:
Uh ik weet het niet precies
in een zijstraatje volgens mij, als je in de 'hoofdstraat' een keer rechts gaat (in de hoofdstraat zitten de Xenos, bakker bart, Superstar e.d.) maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, misschien moet je het daar even vragen?
oke, dankje in ieder geval
Oud 10-12-2003, 00:34
Verwijderd
ik laat mn bitches morgen weer bijwerken bij the hairpolice, ff alle verdwaalde haartjes precies op de juiste plaats terug zetten
Oud 10-12-2003, 09:23
Gadje
Gadje is offline
volgende week woensdag ga ik het zelf maar proberen! samen met een vriendin van mij, iemand nog tips??
hoeveel elastiekjes heb je ongeveer nodig de eerste x?
welke permanentvloeistof is goed?
Oud 10-12-2003, 10:26
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 10-12-2003 @ 01:34:
ik laat mn bitches morgen weer bijwerken bij the hairpolice, ff alle verdwaalde haartjes precies op de juiste plaats terug zetten
Ik vind dat er zo lelijk uitzien he, als het net gemainenanced (spl?) is... Daarom heb ik in 4 jaar 2 maintenances gehad..
Oud 10-12-2003, 11:18
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Gadje schreef op 10-12-2003 @ 10:23:
volgende week woensdag ga ik het zelf maar proberen! samen met een vriendin van mij, iemand nog tips??
hoeveel elastiekjes heb je ongeveer nodig de eerste x?
welke permanentvloeistof is goed?
Voor iedere dread 1?
Ik zou zeg maar vierkantjes maken zo dik als je wijsvinger, dat is het gemiddelde.
Oud 10-12-2003, 15:57
Verwijderd
Citaat:
drezzz schreef op 10-12-2003 @ 11:26:
Ik vind dat er zo lelijk uitzien he, als het net gemainenanced (spl?) is... Daarom heb ik in 4 jaar 2 maintenances gehad..
mja, na 2 weken zie je t al niet meer (die vakjes) maar ik heb t toch altijd vast, maar nu is het tenminste niet zo'n chaos meer
Oud 11-12-2003, 19:52
DrEadLoCk-PuSsY
Hm, weet iemand of je met dreads kunt zwemmen i.v.m. chloore ensow. En hoe kan ik mijn puntjes mooi maken? T zijn nu nog egt plukkies haar...
Oud 11-12-2003, 20:42
cornershop
cornershop is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 11-12-2003 @ 20:52:
Hm, weet iemand of je met dreads kunt zwemmen i.v.m. chloore ensow. En hoe kan ik mijn puntjes mooi maken? T zijn nu nog egt plukkies haar...
of je kunt zwemmen ligt er denk ik aan hoelang je je dreads al hebt.
die puntjes kun je mooier maken met dread gum van www.dreadlocks.nl
Oud 12-12-2003, 09:48
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 11-12-2003 @ 20:52:
Check je mail!
Oud 12-12-2003, 14:06
marieke_temp
marieke_temp is offline
is er iemand die zich geroepen voelt een lading knottyboy te bestellen?
Oud 12-12-2003, 14:14
drezzz
drezzz is offline
Citaat:
marieke schreef op 12-12-2003 @ 15:06:
is er iemand die zich geroepen voelt een lading knottyboy te bestellen?
nee, want wax is vies
Oud 12-12-2003, 14:41
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
drezzz schreef op 12-12-2003 @ 15:14:
nee, want wax is vies
blaaa

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten