Advertentie | |
|
![]() |
|
Degenen die dreads hebben; zijn jullie van plan om je dreads uit te kammen (kan dat nog na een paar jaar?) of gaan jullie ze ooit afknippen?
![]() (weet niet of deze vraag al vaker is geweest (zal wel) maar kheb geen zin om alle topics te doorzoeken..)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Oke nu heb ik een vraag, ik had voor sinterklaas blonde haarverf gevraagd en nu heb ik een haarmasker kleuring gekregen ofzo dus tis haarkleuring en masker in 1 denk ik, maar kan ik dat gebruiken in me dreads?? dat was even mijn vraag.. |
![]() |
||
Citaat:
Ontkleuren schijnt nog het beste voor je dreads te zijn, maar misschien is dat niet helemaal de kleur die je wilt hebben.
||
Citaat:
![]() dynamo '96: ![]()
|
Ik heb zelf ook dreads.
Toch nog 'n paar vraagjes, als iemand antwoord WIL geven, kan dat dan persoonlijk?Anders lees ik het waarschijnlijk niet eens. 1. wat moet ik doen als een dread een beetje uit elkaar valt? ik ben m weer aan het kammen maar of dit zoveel zin heeft weet ik niet. 2. kan ik met mijn dreadies zwemmen? of moet ik n badmuts op ofzo.. 3. wat is het beste om het 'pluizen'tegen te gaan? is dit met wax? dit doe ik namelijk altijd. 4. wat kan ik het beste met de punten doen? bij mij is dat niet geklit en dat vind ik niet erg mooi omdat het gewone plukjes zijn. ik heb wel eens lijm uit een lijmpistool erin gedaan maar dit gaf geen resultaat. 5. weet iemand verder iets wat ik met mijn haar kan doen? ik heb altijd een staart, 2 staartjes of een doek met staart of alleen een doek in. Maar dit begint op een gegeven moment ook wel te vervelen. 6. waar kan ik dread spray halen tegen de geur enzow? kan iemand pleaase antwoorden want ik wil mijn dreaddies nou wel supermooi hebben!! =D alvast bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
LIJM?!?! ![]()
|
Jaha touperen weet je wel!!draaien, je kent het wel.
En met lijm bedoel ik: met een lijmpistool 9ALLEEN BIJ DREADS DIE GOED GEKLIT ZIJN met het lijmpistool in het binnenste van je dread spuiten end an draaien. Ze worden er vet stevig van maar uitkijken dat je het wel goed doet anders zie je vieze stukken lijm zitten. Ook uitkijken voor je handjes want het is heet.. ![]() maar je moet het natuurlijk wel aandruven. Mij maakt het namelijk geen kont uit, want wil me haar dan tog afknippen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Whaha, je knotty boy wax verwarmen om het er in te krijgen? Ik schraap altijd met bovenkant van mn nagel wat uit het potje, wrijf het dan warm tussen me vingers en smeer het er in. Zoals vermeld staat in de gebruiks aanwijzing
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
beetje onduidelijk uitgelegd, maar ik zit aan de telefoon. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
in een zijstraatje volgens mij, als je in de 'hoofdstraat' een keer rechts gaat (in de hoofdstraat zitten de Xenos, bakker bart, Superstar e.d.) maar ik ben er al een tijdje niet meer geweest, misschien moet je het daar even vragen?
||
Citaat:
![]() En mensen ja kan ik het gewoon doen? die blonde haarverf masker? Ik dacht dat het juist slecht was omdat er meer verzorgende dingen inzitten dan bij andere verfs.. |
![]() |
||
Citaat:
"It never hurts too help" ![]()
Laatst gewijzigd op 09-12-2003 om 12:20. |
![]() |
||
Citaat:
Naja, het klopt ook wel, ik ben hartstiike aardig (en grappig, en aantrekkelijk, en bescheiden) dat blijkt wel weer, aangezien ik de enige ben die haar vragen beantwoord heeft!
||
Citaat:
Correctie: ze had mij wel es ge-pmd met een stel dreadsvragen en die heb ik ook braafjes (en heel lief) beantwoord
||
Citaat:
![]() Je dreads vallen heus niet uit elkaar ofzo hoor en ook al stinken ze niet, ze zijn heus wel vies na zolang niet wassen. Als een paar dreads nu al uit elkaar dreigen te vallen kun je die verstevigen met wat extra elastiekjes tijdens het wassen. Gefeli trouwens!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik zou zeg maar vierkantjes maken zo dik als je wijsvinger, dat is het gemiddelde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die puntjes kun je mooier maken met dread gum van www.dreadlocks.nl
|