Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
"It's the cops!" "Worse... the police cops!" ![]() ![]() Volgens mij bedoel je die vreselijke filmserie Police Academy of Eddie Murphy's flauwe trilogie Beverly Hills Cop.
||
Citaat:
het personage past teminste meer bij hem ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
echt slecht was ie niet, amar wel flink vaag:
underworld vanavond in de sneak gezien. op sneakpoint kreeg deze film een 7.8 maar ik vind m echt zwaar overgewardeerd ![]()
||
Citaat:
De slechtste films ooit zou ik het nooit noemen, maar overgewaardeerd zijn ze zeker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lord Of The Rings is verre van perfect. De verhaal-aanpassingen zijn soms om te huilen en sommige karakters zijn compleet veranderd t.o.v. het boek. (Dat wil overigens niet zeggen dat IK het een megaslechte film vind, maar ik kan goed begrijpen dat anderen m helemaal niets vinden.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als opzichzelf staande film (dus voor mensen die het boek niet hebben gelezen) geldt: prima film. |
![]() |
|
![]() |
meh2, ik heb het boek wel gelezen en toch vind ik de films (vooral extendeds) helemaal geweldig. Ik vind sommige keuzes van Peter Jackson/Phillipa Boyens ook beter dan het boek... (oh heiligschennis!) Ik zie verder geen drastisch veranderde karakters hoor. Je gaat vast Faramir zeggen, maar dat valt echt heel erg mee, zeker als je de EE bekijkt.
En ik kijk écht wel veel films. Ontopic: Slechtste film ooit? .. Ik wil iets roepen als Fast & Furious, maar eigenlijk mag dat niet omdat die film nou ook niet bepaald de intentie heeft om zogenaamd hoogstaand te zijn ofzo. Ik vond het wel een hele suffe film. Slechtste films vind ik van die B-actie of SF films die heel graag heel cool willen zijn, maar daar helemaal niet in slagen. Films die echt heel erg falen in wat ze moeten zijn. Het soort dat je rond de tijd dat ik dit post op rtl5 ziet op vrijdagavond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken de DVD appendices niet, dus ik zou best wel eens willen weten waarom sommige grote veranderingen t.o.v. het boek zijn doorgevoerd. Kun je er een paar noemen? ![]() Dat over Maypole heb ik niet beweerd. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Games |
Gizmondo v.s Nintendo DS v.s Sony PSP ?? freakinaround | 45 | 07-11-2004 11:36 | |
Films, TV & Radio |
ik heb me net toch een slechte film gezien!!! sjappie666 | 33 | 19-08-2004 19:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Films, TV & Radio |
Ga niet naar "Black hawk down"! Verwijderd | 47 | 07-03-2002 18:42 |