Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Waar je je allemaal al niet aan kunt ergeren... ![]() Zo is het toch goed? Als je alles zo goed snapt kijk je gewoon om al die icoontjes heen. Volgens mij is dat niet zo moeilijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zo komen er tenminste nieuwe leden! En elk nieuw lid is meegenomen voor Jon.
Bovendien krijg je zo geen eindeloze vragenreeksen van n00bs zoals: hoe werkt dit? waar vind ik dat? etc. etc.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sja, ik heb wel verstand van forums enzow.. ookal ben ik hier een n00b..
maar idd, misschien is er wel veel uitleg, maar wat vind je irritanter; 100'en topics over 'hoe doe je een smile' of 'hoe ga je daarheen' ipv dit? dan kun je g11s meer, voor jou, boeiende topics vinden ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
bovendien kunnen al die opties voor hem helemaal geen kwaad. neem nou de forumbeschrijvingen. Als hij die had gelezen, dan had hij geweten dat zulk soort topics (waarin ideeën worden aangedragen over het veranderen van dingen op het forum) op Beleidszaken horen: Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Fora klinkt meer naar 'flora & fauna', vink eigelijks ook nie zo prof staan. [offtopic]Ik vind troues dat nederland teveel engelse woorden overneemt.. waarom niet 'rekenaar' ipv 'computer', zo wordt t nml in afrika genoemd ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind van niet. De n00bdingen zoals jij die noemt maken het forum laagdrempeliger voor iemand die hier voor het eerst komt. Zo iemand knapt natuurlijk af op een forum waar helemaal geen verwijzingen etc. staan. Verder heb ik er geen last van, dus mag het van mij zo blijven.
|
![]() |
||
Citaat:
Lb staat in dit geval vast niet voor levensbeschouwing...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 |