Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je vriendin/vrouw nymfomane is, dan is dat echt niet leuk, in tegenstelling tot wat mannen (pubers?) wel eens denken. Want je zult haar altijd teleurstellen omdat jij echt niet de hele tijd wil doorgaan. En zij zal altijd meer willen... Nee, het is echt geen leuke aandoening.
En dat je nymfomane bent wilt nog neit zeggen dat je het ook met iedereen wilt doen... Je wilt constant seks, en dat is heel iets anders.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Mag ik tussendoor even stellen dat ik het niet kan waarderen dat leden afgezeken worden zelfs zonder dat er enige aanleiding is? Fleet heeft in deze thread alleen een (offtopic) klein commentaar gepost en nog hebben sommige mensen de neiging om hem af te gaan zeiken. Zo leuk is dat echt niet hoor.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend heeft ooit een relatie gehad met een nymfomaan.
Ze wilde alleen maar neuken en maakte hem gewoon midden in de nacht wakker om te neuken. In het begin vond hij dat prachtig maar later (zoals hij mij vertelde) hing zijn zak op z'n knieën. Hij was helemaal op, kreeg geen moment rust.
||
Citaat:
ik ben het met kruimel eens ja.
||
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En nou weer ontopic. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en toch moet ik nu keihard lachen ![]() ![]() ![]() ![]() Owjah verder: De opmerking was gewoon leuk, niet persee omdat het fleet was, al stond daar mijn naam had ik 'm nog steeds geniaal gevonden ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En fleet? Als jij daadwerkelijk Nymfomaan bent, mag ik je dan interviewen? Volgens mij heeft mijn konijn hier ook last van namelijk... ![]() ![]() ZIE DIE KNIPOOG VAN MIJ! ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Roerbakei roerbakei Tink* | 500 | 10-12-2009 18:29 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Lifestyle |
Elf Fantasy Fair Horror Kitty | 133 | 01-05-2003 11:15 | |