![]() |
|
Heel even een reactie op de reacties over de foto's die RedFiredSoul heeft gepost. Zoals je misschien gelezen hebt doet hij bulking en cutting periodes. Als hij momenteel toentertijd in een bulking periode zat is het wellicht heel logisch dat je geen aderen en spieren ziet. Ook de buikspieren komen dan natuurlijk niet of minder goed uit.
Maar inderdaad zou het dan in ieder geval een beter idee geweest zijn om foto's van een cutting periode te posten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ofzoiets dacht ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Jep ik ga mee met Bert uhhh Ernieee.. Was een mening en bedankt voor de uitleg
![]() ![]() ![]()
|
Hahaha is goed or maar zou je niet es jouw voedingsschema willen pm`en of hier plaatsen?! Kijke hoe het bij jouw in elkaar steekt dat is zo verschillend.. En zoveel verstand heb ik er ook weer niet van jammergnoeg.. Maar het stimuleert iig wel je lichaam om spieren aan te maken.. Ik heb nu geen echt voedingsschema, want kreeg altijd van die vet ingewikkelde schema`s.. Om het uur eten is sowieso al aso.. Maar nu eet ik gewoon `s morgens havermout/brinta etc (granen) enkele fruit, water met druivesuiker, soyamelk en dan nog wat van die troep.. S`middags probeer ik op sgool altijd granen en eiwitten binnen te krijgen door een beetje van die Hero troep (van die muesli koeken en drank) enne eet ook veel eieren maar veel andere dingen doe ik eigenlijk niet.. Tips?!
![]()
|
![]() |
nou mij voedingschema is probeer precies om de 3 uur te eten en 6 tot 7 kleine maaltijden per dag dus dit is mij voedingsschema:
(sochtends is altijd wel heel groot ontbijt omdat dit voor de rest in de dag je lichaam gebruikt) Maaltijd 1 om 7 uur sochtends: Proteinshake Havermoet met 2 rauwe eieren erin 5 bruine boterhammen Water en 2 kopjes melk Maaltijd 2 om 10 uur sochtends: Proteinshake die ik mee heb genomen naar school Pakje Cottage cheese Water Maaltijd 3 om 1 uur smiddags 2 kippenvleugels geroosterd kopje bruine rijst 2 kopjes melk Maaltijd 4 om 4 uur smiddags Broodje tonijn of broodje gezond als ik broodje gezond eet neem ik nog een blikje tonijn - 5 mg creatine - 2 Animal pak vitamine tabletten en nog een banaan of een appel Maaltijd 5 : om 7 uur savonds Aardappelen Stuk vlees Groente en hierna wat magere yoghurt Maaltijd 6 : 9 uur savonds Appel of Banaan 2 boterhammen met pindakaas Maaltijd 7: 11 uur savonds Eiwit shake met Caseine (melk eiwitten erin) voor het slapen gaan zodat je voor de rest voor de nacht genoeg eiwitten hebt Nou das mij voedingsschema beetje extreem he ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik kan zien dat je serieus met je sport bezig bent. Daar kan ik je mn complimenten voor geven, maar pas wel op dat je het allemaal niet overdrijft en je lichaam niet verpest. Hier moet je namelijk nog een heel leven mee doen. Als ik jou was zou ik het de komende 2 jaar even iets rustiger aan doen, voedingsschema lijkt me wel goed, en dan daarna echt serieus ertegenaan...
|
![]() |
|
![]() |
Rauwe eieren zijn juist harstikke Gezond !
Dit voedingsschema geeft je een snellere spijsvertering dus je kunt het ook gebruiken voor afvallen. Het verpest niet je lichaam het is allemaal gezond eten. En ik hou me er trouwens zelf ook niet altijd aan is moeilijk. En ik verander het af en toe voor variatie in me eten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou in Nederland komt dat niet veel voor en ja in 1 van de 6000 eieren ofsow kan dat zitten maar gebeurt bijna nooit. En als je daar niet naar kijkt zijn rauwe eieren dus heel gezond en zitten gezonde snel oplosbare eiwitten. Maar zoiezo dat soort iets doen alleen bodybuilders en Athleten dus je hoeft het niet te nemen...
|
![]() |
|
![]() |
Je moet natuurlijk niet te veel eieren nemen maar iedereen weet dat. Daarom haal ik ook het gele eibolletje eruit en die witte drab doe ik in de havermout. In ieder geval volgens veel mensen zit in dat gele eibolletje het vet en de cholesterol dus...Maar kunnen we ff stoppen met de eieren zo boeiend is het niet toch?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het wel boeiend. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ow das raar volgens mij eten alle mensen zowat 2 eieren als ze besluiten eieren te eten. In ieder mij zussen en mij ouders en alle vrieden die ik ken doen dat en die bodybuilden niet eens
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twee eieren per dag lijkt me dan dus aardig wat. Ik ken geen helemaal geen mensen die 2 eieren per dag eten. Ja, m'n vader op tweede paasdag, maar verder niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En gekookt of gebakken lijkt me iig al een heel stuk gezonder. (Al is dat om een andere reden.) |
![]() |
|
met situps train je alleen je boven buikspieren, dan moet je voor je onderbuik andere oefeningen gebruiken:
gaan liggen en steeds je benen optillen (ze wel gestrekt houden) en je handen liggen dan naast je benen op de grond zodat je steun hebt!! suc6 en schuine buikspieren is ook handig om te trainen. als je elke week 3/4 keer (15/20 minuten per keer) traint, zie je na 2 maanden resultaat. (volgens mijn gymleraar die ook op een sportschool werkt) ps. ik heb niet heel het forum doorgelezen |
![]() |
|
RedFiredSoul:
Ik heb respect voor je levensstijl ![]() Dus respect voor jou hoe makkelijk je dat doet ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bedankt das fijn om te horen
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |