![]() |
||
Citaat:
![]() Heb nu maar een tosti gemaakt hoor, jammer dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder gaat t wel goed met lijnen. afgelopen zaterdag weer (eens) met goede moed begonnen, als goed voornemen voor 2004 natuurlijk en tot nu toe gaat t wel goed. alleen dinsdagavond patat gegeten :$ maar verder heb ik nog geen extreme lekkere trek aanvallen gehad, dus dat geeft hoop ![]() misschien gaat t dit keer wel echt lukken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() kmaak er dus maar een combinatie van ![]() @Leonoor; heb je het ind gevonden? zo niet, ik heb gewoon een x die voedingsmeter ingevuld en toen kon je gelijk door om je in te schrijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Door dat in te vullen kom ik tot de conclusie dat ik te weinig kcal binnen krijg en een normaal vetpercentage en toch aankom, toch raar. ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik ook maar dat 40-punten dieet ga proberen.
Wil in een maand 5 kilo kwijtraken - zodat ik 58 kilo weeg -. Dat moet volgensmij wel lukken met dat dieet en sporten (spinning en nog iets anders denk ik). - hopen maar dat er van mijn plannen nu wel wat terechtkomt -
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat 40 punten dieeet is onmogelijk als je gezond eet
![]() Je moet 6-8 boterhammen eten, als je daar wat op doet zit je er al bijna overheen. Je moet 4 aardappels eten... Dan nog groente, vlees, drinken ed... dit kan niet anders dan ongezond zijn ![]()
|
Heb mezelf er eindelijk toe kunnen zetten om te beginnen, afgelopen maandag. Ben nu dus bijna 5 dagen bezig en ik moet zeggen dat het heel aardig gaat
![]() Maandag en dinsdag perfect, niet teveel gegeten (ook niet te weinig trouwens, ik moet wel genoeg eten anders hou ik het niet vol), na het avondeten niets meer en maandag op de kroeg alleen maar cola light gedronken. Woensdag ook niet de mist ingegaan, alleen 's avonds 4 wodka-cola light (ja zelfs dat light ![]() Heb toen 's ochtends een bruin broodje met kaas en een broodje met komkommer en tomaatjes gegeten, verse jus gedronken... bij hem 1 koekje, wat chips en een glas fanta (maar: 1 koekje! Ik merk echt dat als ik eenmaal een tijdje bezig ben ik me echt véél beter kan beheersen, kwestie van gewenning). 's avonds gewoon gegeten en toen ben ik om half 9 al in slaap gevallen dus 's avonds ook geen honger meer gehad. Dat vind ik het moeilijkste; 's avonds of 's nachts als je echt heel erg zin hebt in iets lekkers. Gelukkig heb ik nooit slechte dingen in huis want anders zou ik me veel vaker vergrijpen. Heb ook een hele grote theekop van mijn tante gekregen een tijdje geleden (ong 0,5 liter) en die drink ik ongeveer 3 keer per dag leeg (kruiden- of groene thee) verder drink ik grapefruitsap en af en toe water. Jammer is wel dat hier in Maastricht het water uit de kraan niet zo lekker is omdat er veel meer kalk in zit. Vandaag tot nu toe goed bezig; zo'n grote kop thee gedronken en drie harde broodjes (één droog, één met (halva)jam en één met tonijnsandwichspread) gegeten. Voor straks heb ik nog een broodje, snackkomkommers en appels gekocht. Het kost me al minder moeite, vind het eigenlijk ook wel heel lekker om weer een beetje gezond te eten. Ik weet niet hoeveel ik al ben afgevallen want heb me nog niet gewogen, maar voel me al beter en slanker ![]() Ik moet straks helpen op een borrel; hapjes bereiden en rondbrengen. Dat kan nog wel een probleem worden want het duurt tot 9 uur en van hapjes ga ik snel te veel eten als ik trek heb. Maar we zullen zien, ik probeer gewoon vol te houden. Ik ga over iets meer dan een week weer naar mijn ouders, dan zal ik wel weer eens op de weegschaal gaan staan. Ben benieuwd hoeveel ik weeg als ik het tot dan volhou. En dat ga ik sowieso doen! Succes allemaal ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
![]() Deze komt van http://www.vivera.com , op veel andere sites, in boeken, enz. staan soortgelijke tabellen, ze komen allemaal ongeveer op hetzelfde neer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag is bij mij btw weer de eerste dag dat het echt goed gaat. Ik heb weer eens een hongerhongerhongerperiode, wat inhoud dat ik continu honger heb en dus eigenlijk ook de hele dag door kan eten. Ik let wel op wat ik eet, dat is het probleem niet, maar het honger hebben is niet fijn en je eet dan toch (veel?) meer dan je anders zou doen. Op dit moment heb ik yoghurtontbijt, drie beschuitjes (met suikervrije jam), 500g meloensalade, paar glazen water, wat sap en twee bekers thee (met honing) op. Zometeen maar eens een boterham (of twee
![]() ![]() 't zijn twee boterhammen met eiersalade geworden en ze waren lekker. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 09-01-2004 om 12:28. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
1 x
appel 2.5 1 x sinaasappel 1 st. 150g 3 6 x water 0 1 x brinta halfv. melk 1 bord 200ml 8 2 x brood wit 1 snee 30g 6 1 x pizza 300g 30 Totaal 49.5 (1237 calorieën) Dit is wat ik normaal ongeveer eet. Helpt wel als je alleen maar water drinkt zie ik (en de melk bij brinta dan). Soms zelfs minder (vanwege de pizza).
|
Heb vandaag 5 boterhammen gehad met beleg (zonder boter, ik doe nooit boter op brood tenzij ik hagelslag eet), in totaal 21.5 punten.
Straks nog avondeten en wat fruit en dan zit ik volgensmij ook nog wel onder de 40. ![]() - Ben naar school geweest, en 's middags naar paard gegaan. Dus overdreven actief heb ik nou ook weer niet gedaan. -
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zorgen dat je groente- en vleessoorten eet die je wel lust. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik merk ook gewoon dat ik meer macaroni of rijst moet eten om vol te zitten als ik geen vlees eet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
't ligt er dus erg aan welke en aan hoeveel...maar is dat niet met vrijwel alles zo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is toch ook logisch? Als je van het één minder eet, moet je van het ander meer eten. |
![]() |
|
Quorn dingen vind ik ook lekker, eten wij thuis ook best vaak.
![]() Heb berekend dat ik nu, met avondeten, op 30-32 punten zit. Wil nog fruit eten, maar als het goed is kom ik niet boven de 35 punten uit. ![]() Hoe reageert bij jullie de omgeving als je zegt dat je op dieet bent/gaat? Positief/negatief/geen mening?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En verder maakt het niet zoveel uit, ik eet minstens 6 dagen in de week thuis, kan dus maken wat ik wil. En die ene dag dat ik dan eens ergens anders eet, dan maakt het niet zo heel veel uit, vind ik. En bepaalde dingen eet ik toch al nooit, dat zijn mensen van me gewend. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gisteren heb ik er toevallig nog een discussie over gezien op NL1, en misschien is het voor velen een idee op eens op suiker te gaan letten, ipv op vet. Want je hebt duizend soorten vetten, net zoals je duizend soorten koolhydraten hebt. Je kunt niet zeggen "vet en koolhydraten zijn slecht". Maar suiker, zoals suiker in snoep, is áltijd slecht. Echt, als je meer dingen suikervrij eet helpt dat erg. En probeer na 20.00uur niets meer te eten (wel drinken) want je stofwisseling staat 's avonds op een veel lager peil dan overdag. Goed ontbijten, goed middageten en gematigd avondeten is toch wel een van de beste remedies, imho.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
krijgt, lijkt mij dat een teken dat er iets met het lijnen niet in de haak is? Voorkom dat je vreetbuien krijgt, zoek de oorzaak. Als het is omdat je daarvoor te streng hebt gelijnd, zorg dan dat je niet te streng lijnt...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |