Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe zelf ook opleiding verpleegkundige (mbo).
engels krijg je helemaal niet als je verpleging doet. en het enigste latijns wat je krijgt is gewoon de benamingen van de alles van het mensenlijk lichaam. je hoeft niet te leren latijns te praten ofzow. je leert dus alleen de medische benamingen das gewoon een kwestie van stampen. Als je die opleiding echt wil doen moet je dr gewoon voor gaan. volgens mij zie jij dit veel groter en erger dan dat het in werkelijkheid is. maar ff voor de duidelijkheid je krijgt geen engels. tenminste.. bij ons niet ![]()
||
Citaat:
maar je word er niet speciaal op getoetst ofzow
||
Citaat:
ik ben verpleegkunde studente....ten eerste het is onwijs gaaf ![]() en inderdaad latijn hoef je alleen maar te herkennen bijvoorbeeld hart---> cor dram---> colon meer is het vaak niet je krijgt een beetje rekenkundige sommen en je moet de nederlandse taal goed beheren mocht je ooit verpleegkundige ergens anders worden heb je engels nodig hiet niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Latijn is niet erg nodig; alleen voor sommige benamingen, maar daar hoef je dus idd nooit latijn voor hebben gehad! |
![]() |
|
ik doe mbo-verpleegkunde
Ik spreek amper engels en je hebt het op deze opleiding ook absoluut niet nodig. Ik had nog nooit een woord latij gesproken, laat staan gelezen. Het is dat je soms alstige worden in teksten tegen komt, maar dat zijn er heel weinig.En de betekinis van die woorden staat vaak in die zelfde zin nog uitgelegd. DUS: geen probleem.
|
![]() |
Un smurf kunde nie wurgen want smurfen bestoan all1 in tekenfilms!
![]() ma vur verpleegkunde hbo-v hedde gin latijn nodig! ik ga dit na mn eindexamen havo ok doen! heb 3 jaar latijn gehad op vwo en ge leert nie eens zo'n namen, alleen ma namen uut de oudheid! dus 't makt nix!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zegt mn moeder. En ik denk dat het voor een heel eind waar is.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat soort betogen schrijven is leuk. ![]() Voor m'n examen moet je ook zoiets doen, nouja, op VWO dan. Ik schreef een enorm verhaal over de privatisering van de NS en haalde nog een voldoende ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hebt je vwo nog niet gehaald, jochie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Daarom is het ook niet meer verplicht, wat vroeger (volgens mij) wel was voor Geneeskunde
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
en daarnaast ik ga ook gewoon hbo doen, al is het alleen maar voor mezelf! Citaat:
hahhahahaah ![]()
||
Alle technische handelingen en de zorg opzich is precies hetzelfde op het mbo als op het hbo. Het grote verschil zit 'm in een leidinggevende functie.
Citaat:
Wassen leer je alleen maar in het 1e jaar als mbo-er. Wat denk je dat we die laatste 3 jaar leren? En daarbij bestaat de helft van de opleiding uit sociale vaardigheden en alles wat er mee te maken heeft (dus alleen praktijk is ook onzin). Had ik maar meer praktijklessen, dit is nog geen kwart van alles at we leren. Een Mbo-er is even goed in de zorg als een hbo-er. En dat moet ook wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
NHA of LOI (mbo verpleegkundige ggz) denisee02 | 3 | 03-11-2016 20:24 | |
Studeren |
MBO verpleegkundige ? youszra | 4 | 28-02-2013 14:46 | |
Studeren |
Opleiding verpleegkunde lina2012 | 6 | 31-07-2012 15:01 | |
Studeren |
Verpleegkunde of Chemie. Iemand die een van deze studeert? Dobomobo | 12 | 04-12-2005 20:45 | |
Studeren |
verpleegkunde troubie | 15 | 10-01-2005 21:08 | |
Algemene schoolzaken |
Is er een rol weggelegd voor HBO-Verpleegkundigen? Rabbi Daniel | 19 | 20-01-2004 15:44 |