![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
bovendien is het vaak schoner ![]() en verder: bij bepaalde bewegingen is afwezigheid van voorhuid uitermate irritant (vooral als het bij je eerste vriendje is en je toch al niet echt goed weet wat je er nou mee zou moeten doen) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zelf ben ook besneden, maar ik geloof verder niet in God zoals veel andere joden dat denken te doen. Ik ben verder wel traditioneel. Amerikanen besnijden ook op grote schaal. Meestal niet als ze 8 dagen oud zijn, zoals bij joden, maar ze doen het wel, namelijk vanwege de hygiene! Het is veel hygienischer om een besneden penis te hebben. Volgende keer wat beter geinformeerd zijn! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mag ik dan nog een vraag stellen: wanneer worden die Amerikaanse jongetjes dan besneden? Meteen na de geboorte? Over het hygiene-aspect kunnen we twisten. Als we de handel elke dag even goed wassen is er volgens mij niks aan de hand.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Abraham was geloof ik 100 jaar oud toen hij werd besneden, maar op 8 dagen oud doet het het minste pijn. Er wordt alleen vanafgeweken als het kind heel ziek is, geelzucht of zo. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Besneden Nilsdenhertog | 15 | 04-11-2015 20:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 10-02-2007 00:38 | |
Seksualiteit |
besneden john165412 | 56 | 15-10-2005 20:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand besneden sjefke | 12 | 18-01-2005 18:45 | |
Seksualiteit |
besneden maakt dat wat uit?? supahman! | 16 | 27-03-2004 23:04 | |
Seksualiteit |
Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden? Jorryt | 32 | 22-01-2004 20:46 |