Advertentie | |
|
![]() |
|
Nou nou wat een drama.
Ik ben dit jaar waarschijnlijk ook niet op de verjaardag van mijn vriendje, omdat ik (bewust) met mijn vriendinnen op vakantie ga en dat de enige tijd die kan tijdens zijn verjaardag is. Hij zit er eigenlijk ook niet mee en begrijpt het wel. Het is jammer, maarja, het kan niet anders. Mijn zus is ook niet op mijn verjaardag dit jaar, omdat ze een weekendje weg is dan en dat ook het enige weekend was wanneer iedereen kon. Ze wilde het voor mijn verjaardag afzeggen, maar dat vind ik onzin. Het is maar een verjaardag... ik maak me daar niet zo druk om. Daarom vind ik jou reactie ook nogal overdreven en egoïstisch. Laat hem lekker op vakantie gaan. Je ziet hem daarna toch gewoon weer?
||
Citaat:
Op mijn eerste berichtje hoef ik geen racties meer! Ik weet al dat ik er een te groot probleem van maakte....maar het tweede berechtje, daar zit ik mee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
zou hij bij mij echt niet moeten doen, 'k zou zo pissig zijn he, vooral omdat hij het zo lang heb verzwegen als die ma van hem een beetje aardig is vraagt ze toch wel of jij meegaat |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het een beetje raar dat hij/zijn moeder niet heeft gevraagd of jij mee wilde. Of dat je vriend dat aan zijn ouders heeft gevraagd (dat zou mijn vriend iig wel doen). Ik hoop dat je uiteindelijk wel mee mag, want jij hoort nu toch ook een beetje bij het gezin en als die moeder jou ziet als een dochter dan helemaal... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb het er met hem over, maar gun hem die vakantie en vier het idd een week later lekker saampjes, maak het dan extra speciaal. En eis een extra bijzonder cadeautje uit het land (?) waar hij naar toe gaat op vakantie.
![]() Dat hij het al langer wist van die vakantie, maar het je niet vertelde was misschien wel omdat hij het ook niet leuk vindt dat hij er niet is met je verjaardag en dat hij niet wist hoe hij het moest vertellen? Zou een logische verklaring zijn, denk ik. Dat die moet niks tegen jouw ouders zegt, is misschien wel omdat ze het als verrassing wil houden oid. Vraag haar waarom ze het niet gewoon zegt, als je er mee zit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En al is het zo, dan nog: ze is haar dochter niet. Misschien dat die vrouw wel eens een keertje gewoon met haar eigen kinderen op vakantie wil, lijkt me niet zo heel vreemd. Maar wat de reden ook is, ik vind niet dat ze het hoeft te vragen om aardig te zijn. |
![]() |
|
ik zou er niet te zwaar aan tillen... ik ben zelf midden in de zomervakantie jarig en ik ben wel gewent dat er niemand is... het is wel jammer maar hoezo ga je niet met hem op vakantie... je zegt zelf dat jouw vakantie op een schooldag valt... er blijven dus nog genoeg weken over in de zomervakantie...
trouwens... ik ben er zelf niet op me verjaardag... maar ik zit daar niet mee dat ik het dan moet doen met een telefoontje dat doe ik al jaaaaaaaren van familie.... of ze vergeten het omdat je op vakantie niet echt de datum bij houd... en dan kome ze er 2 dagen later mee ofso |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wanneer het voor TS belangrijk is dat haar vriend er bij is, dan begrijp ik wel dat ze zich rot ed voelt door deze situatie. Dat ik of wie dan ook het misschien anders zou ervaren, dat doet er dan toch niet toe? Niet dat dat afdoet aan dat de reactie idd wel een klein beetje overdreven is.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Het rare is dat zijn ouders me al eens heeft meegevraagd op vakantie...Toen hadden ze nog niks geboekt maar ze wilde van mij weten of ik het leuk zo vinden, en tuiurlijk bvind ik dat leuk!
En hun leuk het ook allemaal leuk, het was zo van Dat ben ik niet vergeten. Misschien is het fout van mij maar ik ging er een beetje vanuit dat ik deze zomer mee mocht. Ik heb het idee dat ik iets fout heb gedaan want zo doet zo vaag!
|
![]() |
mijn vriend was vorig jaar met mijn verjaardag samen met een vriend van hem op vakantie naar mallorca. op mijn verjaardag zelf heeft ie me even gebeld en 4 dagen later toen hij weer thuis kwam heb ik mijn cadeautje gekregen.
tuurlijk vond ik het ook niet leuk, maar ik vond dat mijn vriend zijn vakantie niet om mijn verjaardag heen hoefde te plannen. dan maar een paar dagen later nog een ferme handdruk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Conflicten met vriendin. Antoinetje | 22 | 22-10-2014 14:08 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
Vakantie en Alcohol Verwijderd | 5 | 18-07-2012 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Liefde & Relatie |
onthoud jij vanzelfsprekend wie je hebt bedrogen? devilcat | 66 | 06-04-2004 20:26 |