Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gtst heeft tegenwoordig best leuke stukjes erin zitten ![]() ![]() |
![]() |
|
wel lullig voor charlie...k hoop dat ze inziet dat milan is een sukkel is.
ze deed overigens wel irritant aan die telefoon "heee sjorsieeeee" ![]() ludo was idd cool, heheh ![]() pascal: laten we hier volwassen mee om gaan ![]()
||
Citaat:
Vervolgens kwam Milan Nick tegen in de Koning en daar viel hij hem aan. Ray stond er bij te kijken maar deed niks. Benjamin hield Milan tegen geweld te gebruiken. Yasmin wil niks meer weten van Nick. Maar goed, nou weet dus wel half meerdijk van de verkrachting. En Ludo vond dat Ray goed gehandeld had door niks te doen en zei dat Ray Nick goed in de gaten moest houden. Waarschijnlijk gelooft Ludo het verhaal dus. En het is lullig voor Charlie, want Sjors denkt dat Charlie d'r mond niet kon houden, terwijl Milan het niet van Charlie had gehoord, maar via de telefoon (dus geheel per ongeluk).
||
![]() |
Citaat:
dat haar, die blik!! eigenlijk is alles mooi, zelfs zijn een klein beetje rare neus |
![]() |
|
meiden, ik heb een paar foto's gevonden..
![]() the cast foto van 2004 haha ![]() op de site waar ik hem had gevonden stond onder: "Mooie foto zal ik ook maar gelijk verklappen waarom Jette (Laura) een doek om haar hoofd heeft.Ze heeft haar haar blond geverft (aah!!)denken jullie vast maar het past helemaal bij haar rol zo zegt Gtst!Coole foto he?" ![]() omg.. ik een foto gevonden van pascalle met zwart haar ![]() ![]() nog een.. ![]() ![]() en een niet zo leuke foto van ray ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://members.chello.nl/y.verbeek Mooie foto's van Yoka (Tracey)!!! ![]() Ze is zó mooi! ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2004 om 19:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://forum.fok.nl/profile.php?id=27519
![]() Of is het verboden om te linken naar de 'concurrent' van s.com? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga even kijken ![]() opzich heeft ze best een leuke website ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Willen jullie voor mij een enquete invullen? Rozemarijn92 | 6 | 07-05-2009 09:40 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
De Kantine |
Wie zijn de bekendste en leukste forummers? Raakaap | 174 | 24-03-2004 11:50 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 | |
De Kantine |
Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Phileine | 57 | 11-06-2003 18:53 | |
De Kantine |
Hoe ziet jouw week eruit? Evito | 33 | 07-05-2003 22:12 |