Oud 25-01-2004, 11:25
needlefreak
needlefreak is offline
ik kreeg een pb gekregen van iemand die smack heeft (1e keer) en het waarschijnlijk wel zal chinezen. daarom dacht ik om het hier maar eens te posten hoe je dat nu precies doet. ook al doet (bijna) niemand dat hier. het is een drugsforum met mensen die geïntereseerd zijn in drugs en sommigen zullen het misschien wel interessant vinden om het te weten. (ook al zullen ze het nooit doen)

wat je nodig hebt: heroïne, zilverpapier an aansteker (meerdere als je lang gaat chinezen want die aanstekers gaan vlug op)

je hebt ook een kokertje nodig om de dampen op te zuigen maar dat maak je best ook uit zilverpapier. de reden is dat er aan de binnenkant van je kokertje smack blijft hangen en als je het terug open doet dan kun je die smack uit je kokertje nog verder opgebruiken.

als je goed kijkt heb je bij zilverpapier 2 kanten. een matte kant en een blinkende kant. je moet ervoor zorgen dat de matte kant aan de binnenkant van je kokertje is.
voor je het zilverpapier tot een kokertje rolt moet je met de vlam van je aansteker over het zilverpapier gaan. als je dat niet doet krijg je meer giftige dampen binnen.
je neemt een stuk zilverpapier dat iets breder en langer is dan je je kokertje wilt. dan plooi je de randen wat naar binnen zodat het steviger is. je kunt een sigaret of een balpen nemen (naargelang hoe dik je het wilt) en daar rol je het zilverpapier rond tot een kokertje.

nu heb je alles wat je nodig hebt om heroïne te chinezen.
je neemt terug een stuk zilverpapier en je gaat er opnieuw met de vlam van je aansteker eens over. de matte kant van het zilverpapier moet vanboven, de blinkende vanonder.
je maakt een baan in het zilverpapier en legt er wat smack op. als je met je aansteker die smack verhit aan de onderkant van het zilverpapier dan word die smack vloeibaar. daarom moest je die baan maken zodat die druppel mooi kan lopen. terwijl je met de vlam van je aansteker die heroïne druppel verhit komen er dampen uit die je met je koker moet inademen. al de dampen die je inademt hou je best lang in je longen.
je zilverpapier moet je schuin houden zodat die druppel goed kan lopen en je moet aan de onderkant van je zilverpapier gewoon volgen met de vlam van je aansteker.
stop je met verhitten (als de druppel aan het einde van het zilverpapier is) dan word die druppel smack weer hard.
als je goeie heroïne hebt dan zullen er zwarte sporen op het zilverpapier zijn op de plaats waar de druppel gelopen heeft. hoe slechter de smack, hoe minder sporen het nalaat op je zilverpapier.
als je je druppel opnieuw wil laten lopen van de ene kant van het zilverpapier naar de andere dan neem je best een andere baan (niet de zwarte) zodat je druppel nog goed loopt.

als je een hele tijd gechineesd hebt met hetzelfde kokertje dat je uit zilverpapier gemaakt hebt, moet je dat kokertje eens open doen. aan de binnenkant zal er nog smack zitten. meestal licht oranje sporen maar soms nog wat bruine. als je je kokertje goed gemaakt hebt, hangt er nog smack aan de matte kant van het zilverpapier. nu kun je nog wat verder chinezen...

'k hoop dat het wat duidelijk is en dat ik niks vergeten ben. ik denk dat het beter is van dit hier te posten dan via pb.

doe maar een slotje.
Oud 25-01-2004, 11:29
zeehond23
zeehond23 is offline
sow, gelijk proberen man!
Oud 25-01-2004, 11:36
Verwijderd
Been there, done that
Nee maar je kan bijv. ook coke chinezen, dus op zich wel handig tog. Alleen dacht ik eerst altijd dat dat erop neer kwam dat je je coke door de nasi pleurde en dat opvrat .
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 12:19
needlefreak
needlefreak is offline
coke beesen is niet hetzelfde.
eerst moet je dan je coke kuisen met amoniak. om te shotten moet je het niet kuisen. bij heroïne is het andersom. om te shotten moet je het kuisen met een licht zuur (citroensap of azijn) en om het te chinezen moet je het niet kuisen.
als je wilt leg ik het wel eens uit hoe je coke moet kuisen en beesen maar nu moet ik weg. het zal ten vroegste volgende week zijn...
Oud 25-01-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 25-01-2004 @ 12:36:
Been there, done that
Nee maar je kan bijv. ook coke chinezen, dus op zich wel handig tog. Alleen dacht ik eerst altijd dat dat erop neer kwam dat je je coke door de nasi pleurde en dat opvrat .
robo? jij? heroïne?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:11
Verwijderd
juh wie heeft jou ge-pmt naald?

die dude mot ff uit de kast komen hehe (ik ben gewoon nieuwschierig).
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 25-01-2004 @ 14:11:
juh wie heeft jou ge-pmt naald?

die dude mot ff uit de kast komen hehe (ik ben gewoon nieuwschierig).
ja ik ben ook best wel neugierig
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 13:18
zeehond23
zeehond23 is offline
ik denk niet dat de persoon bij naam genoemd wilt worden, anders had diegene wel een topic geopend (lijkt mij)
Oud 25-01-2004, 13:19
Verwijderd
ik wist het wel, jij bent het zeehond!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:12
Griller
Griller is offline
Lijkt mij heerlijk
Oud 25-01-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-01-2004 @ 14:18:
ik denk niet dat de persoon bij naam genoemd wilt worden, anders had diegene wel een topic geopend (lijkt mij)
juh dat kon ik ook nog wel bedenken , maar ik dacht kan het altijd vragen he...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:47
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
sjek schreef op 25-01-2004 @ 14:19:
ik wist het wel, jij bent het zeehond!
nee hoor Dat je dat van me denkt zeg
Oud 25-01-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 25-01-2004 @ 15:47:
nee hoor Dat je dat van me denkt zeg
ja zou toch zomaar kunnen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 14:52
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
sjek schreef op 25-01-2004 @ 15:49:
ja zou toch zomaar kunnen?
Nah, ik heb eerlijk gezegd (bijna) geen intresse in heroine
Oud 25-01-2004, 14:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:09
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 25-01-2004 @ 13:48:
robo? jij? heroïne?
Ik zeg nix .

Nee hoor, geen heroine voor mij.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:27
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 18:58
zeehond23
zeehond23 is offline
was jij het sjek?
Oud 25-01-2004, 19:14
Verwijderd
nee ik inhaleer alleen maar alcohol
Met citaat reageren
Oud 25-01-2004, 20:12
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
coke beesen is niet hetzelfde.
Nee is zeker niet hetzelfde je kan het niet op folie verdampen.
Je hebt een pijpje nodig lijkt op een wiet pijpje maar toch wat
anders.
Je kan het ook in een cola blikje doen,maar is erg lastig.
Echte wanhopige junkes doen dat wel.

Zo ziet het er dus uit aan de enekant stop je een bolltje of blokje in en met de aansteker verwarm je het.
De rook gaat in de pijp aan de andere kant hijs je de rook op.
Het pijpje is een soort kunstwerk voor crack junkies.
Als iemand hun pijpje afpakt vechten ze of het om hun leven gaat.

http://www.theconnection.org/content/2003/01/30/crackhead173.jpg
Oud 26-01-2004, 00:44
Verwijderd
als je heroine gaat doen ben je echt dom bezig.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 05:31
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
gladde aal schreef op 26-01-2004 @ 01:44:
als je heroine gaat doen ben je echt dom bezig.
're u kidding me?

*goedemorgen, overigens*
Oud 26-01-2004, 10:28
Verwijderd
Wat mij betreft mag hij open blijven, het is geen promotie en verdere vragen erover kunnen hier gesteld worden. Ga nu niet speculeren wie ernaar heeft gevraagd en waarom.

Needle, hoeveel shots heeft een verslaafde nu eigenlijk nodig per dag? (en dan bedoel ik gemiddeld, want dat zal ook wel weer anders zijn voor iedereen) Is er een groot verschil tussen chinezen en spuiten (denk aan Floortje Bloem - ik chinees alleen maar, dat is beter)? En wat betaal je eigenlijk ervoor en wat krijg je dan en hoe lang kun je ermee verder? (Dat laatste is volgens mij al eens gevraagd, maar ik kan het niet meer vinden).
Met citaat reageren
Oud 26-01-2004, 20:11
C r Y p S
C r Y p S is offline
Yo Needle, ik kan niet echt zeggen dat je taalgebruik er op vooruit is gegaan de laatste tijd

Maar wel een interessant verhaal. Ben zelf altijd supergeïnteresseerd geweest in heroïne en alles er omheen, lees er ook veel over. Maar die "interesse" is overigens niet in de zin van dat ik ook zelf wil gebruiken. Ik vind het alleen een fascinerende drug, omdat hij zo heftig (sterk) is en a.h.w. hele goede (het gevoel) en hele slechte kanten (financieel, lichamelijk, etc.) verenigd.

Trouwens, ik heb begrepen dat de drug heroïne op zich lichamelijk nog niet eens zó schadelijk is. Het grote probleem zijn vooral de ongezonde omstandigheden waarin junks vaak leven, gebrek aan gezond voedsel (door verdwijnende eetlust) en vuile naalden die de problemen veroorzaken. En OD natuurlijk, maar dat is logisch.
Maar klopt dit volgens jou een beetje?
Oud 26-01-2004, 21:36
Verwijderd
juh had ik ook gelezen, heroïnejunks kunnen best lang leven als ze dus goed eten, schone omgeving etc. etc..

Maarja die kans dat een junk zo leeft is natuurlijk erg klein.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2004, 23:08
C r Y p S
C r Y p S is offline
That's the whole point i.d.d.
Maar je hebt soms van die rijke patsers (posterren e.d.) die smack gebruiken en dat wel redelijk gezond kunnen doen (geld genoeg tenslotte).
Oud 27-01-2004, 09:41
Verwijderd
Is het met heroïne ook zo bij jou dat je na de eerste keer gelijk verslaafd was?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2004, 13:58
funkypunk
funkypunk is offline
weet je, dat lijkt me dus echt eng......

oke, wie mij een paar jaar geleden zou hebben verteld dat ik zou snuiven had ik ook voor gek verklaard, maar toch
Oud 31-01-2004, 17:43
needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
Needle, hoeveel shots heeft een verslaafde nu eigenlijk nodig per dag? (en dan bedoel ik gemiddeld, want dat zal ook wel weer anders zijn voor iedereen)
minstens 3 shots per dag. de meeste shotten wel meer. (als ze geld of smack hebben tenminste)
Citaat:
Is er een groot verschil tussen chinezen en spuiten (denk aan Floortje Bloem - ik chinees alleen maar, dat is beter)?
groot verschil. als ik me niet vergis staat er in het boek floortje bloem dat chinezen goedkoper is. dat is geen waar. als je chineesd heb je meer verlies en minder sterk effect dan als je spuit. chinezen is wel de veiligste manier om heroïne te gebruiken.
Citaat:
En wat betaal je eigenlijk ervoor en wat krijg je dan en hoe lang kun je ermee verder?
meestal is de prijs hier 40 euro voor 1 gram of 70 euro voor 2 gram. maar je kunt het veel goedkoper hebben als je naar antwerpen ofzo gaat. ik ben onlangs naar een adres geweest en ik heb 150 euro betaald voor 10 gram smack. waar ik ga kun je heroïne kopen voor 15 ofwel 25 euro de gram. bij die van 15 euro/gram doen ze gewoon meer codeïne en is dus minder sterk. hoelang je ermee doet hangt af van persoon tot persoon. ik gebruik nu ongeveer een gram per dag.
Citaat:
Maar klopt dit volgens jou een beetje?
ja zeker. moest je geen geldgebrek hebben, altijd goeie smack, goed eten (eventueel vitaminepillen) dan kun je oud worden met heroïne. od's gebeuren meestal bij personen die niet voorzichtig gebruiken en zichzelf ondermijnen. als je heroïne gebruikt kun je wel eten (in het begin niet) maar junks met geldgebrek geven bijna al hun geld aan smack.
Citaat:
Is het met heroïne ook zo bij jou dat je na de eerste keer gelijk verslaafd was?
nee. heroïne is niet zo snel verslavend als men denkt. van een paar keer heroïne te gebruiken ben je nog niet verslaafd. het duurt wel een tijdje. maar experimenteren met heroïne is natuurlijk wel een risico en niet aan te raden.
Oud 31-01-2004, 18:35
HenkMul
HenkMul is offline
Dus je geeft nu weer zo'n 600 euro per maand uit aan smack. Chill hoor.

Henk Mul !
Oud 31-01-2004, 22:02
C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 31-01-2004 @ 19:35:
Dus je geeft nu weer zo'n 600 euro per maand uit aan smack. Chill hoor.

Henk Mul !
......

inmiddels wisten we wel dat dat gewoon zijn keus is.

PS Ik ken mensen die per maand 300 euro aan hun telefoon uitgeven...
Oud 01-02-2004, 14:12
silverpearl
silverpearl is offline
Needlefreak, je zat toch in een afkickcentrum en was toch gestopt?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 14:29
Verwijderd
je zegt het goed: zat
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 23:33
Tiño
Tiño is offline
stoer man

Oud 01-02-2004, 23:50
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
silverpearl schreef op 01-02-2004 @ 15:12:
Needlefreak, je zat toch in een afkickcentrum en was toch gestopt?
inderdaad
Oud 02-02-2004, 09:43
Verwijderd
Over needlefreak zelf is al genoeg gediscussiëerd en daar is een topic over. Ik vind niet dat hij in deze topic het allemaal opnieuw te vreten moet krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 09:58
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 02-02-2004 @ 10:43:
Over needlefreak zelf is al genoeg gediscussiëerd en daar is een topic over. Ik vind niet dat hij in deze topic het allemaal opnieuw te vreten moet krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:18
silverpearl
silverpearl is offline
Ey begrijp me niet verkeerd. Ik geef hier niet af op needlefreak, maar heb op een bepaalde manier ook bewondering voor hem. Ook omdat hij ons de kans geeft ons eens in te leven in hem, en veel te vertellen over hoe zijn leven is verlopen en wat hij heeft meegemaakt...

En welk topic is dat?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:29
Verwijderd
het topic heet 'needlefreak'

mot je maar ff searchuh
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 13:02
funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
silverpearl schreef op 04-02-2004 @ 22:18:
Ey begrijp me niet verkeerd. Ik geef hier niet af op needlefreak, maar heb op een bepaalde manier ook bewondering voor hem. Ook omdat hij ons de kans geeft ons eens in te leven in hem, en veel te vertellen over hoe zijn leven is verlopen en wat hij heeft meegemaakt...

En welk topic is dat?
WTF
hij is toch geen kermisattractie en jij de klant die even in een ander wereldje mag kijken, alsof je daar verder mee komt
Oud 07-02-2004, 11:09
Verwijderd
misschien bedoelde hij meer, zoiets van dat hij zijn wijsheid shared en dattie daarom blij is niet om van zijn leven te genieten ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-02-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
funkypunk schreef op 06-02-2004 @ 14:02:
WTF
hij is toch geen kermisattractie en jij de klant die even in een ander wereldje mag kijken, alsof je daar verder mee komt
wat doe je nou moeilijk? Die dude vind het gewoon interessant...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 23:31
cannonball
cannonball is offline
wow...mensen die op een scholieren forum over heroine praten, coke ok...maar heroine...damn...
Oud 09-02-2004, 23:37
Footprint
Footprint is offline
wat wil je zeggen?
Oud 10-02-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
cannonball schreef op 10-02-2004 @ 00:31:
wow...mensen die op een scholieren forum over heroine praten, coke ok...maar heroine...damn...
Het is anders allebei HD. Niet zeiken. :]
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 13:04
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
cannonball schreef op 10-02-2004 @ 00:31:
Een gewaarschuwd scholier is er twee waard.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:00
>chris<1>
>chris<1> is offline
Zou het ook mogelijk zijn om speed te chinezen..?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2004, 18:24
Verwijderd
Citaat:
silverpearl schreef op 04-02-2004 @ 22:18:
Ey begrijp me niet verkeerd. Ik geef hier niet af op needlefreak
voel je dan alsjeblieft ook niet aangesproken.
Het is meer een brul in het algemeen dan richting jou specifiek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten