Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt een pijpje nodig lijkt op een wiet pijpje maar toch wat anders. Je kan het ook in een cola blikje doen,maar is erg lastig. Echte wanhopige junkes doen dat wel. Zo ziet het er dus uit aan de enekant stop je een bolltje of blokje in en met de aansteker verwarm je het. De rook gaat in de pijp aan de andere kant hijs je de rook op. Het pijpje is een soort kunstwerk voor crack junkies. Als iemand hun pijpje afpakt vechten ze of het om hun leven gaat. http://www.theconnection.org/content/2003/01/30/crackhead173.jpg
||
Citaat:
inmiddels wisten we wel dat dat gewoon zijn keus is. PS Ik ken mensen die per maand 300 euro aan hun telefoon uitgeven...
|
![]() |
Ey begrijp me niet verkeerd. Ik geef hier niet af op needlefreak, maar heb op een bepaalde manier ook bewondering voor hem. Ook omdat hij ons de kans geeft ons eens in te leven in hem, en veel te vertellen over hoe zijn leven is verlopen en wat hij heeft meegemaakt...
En welk topic is dat? |
![]() |
||
Citaat:
hij is toch geen kermisattractie en jij de klant die even in een ander wereldje mag kijken, alsof je daar verder mee komt
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|