ik kreeg een pb gekregen van iemand die smack heeft (1e keer) en het waarschijnlijk wel zal chinezen. daarom dacht ik om het hier maar eens te posten hoe je dat nu precies doet. ook al doet (bijna) niemand dat hier. het is een drugsforum met mensen die geïntereseerd zijn in drugs en sommigen zullen het misschien wel interessant vinden om het te weten. (ook al zullen ze het nooit doen)
wat je nodig hebt: heroïne, zilverpapier an aansteker (meerdere als je lang gaat chinezen want die aanstekers gaan vlug op)
je hebt ook een kokertje nodig om de dampen op te zuigen maar dat maak je best ook uit zilverpapier. de reden is dat er aan de binnenkant van je kokertje smack blijft hangen en als je het terug open doet dan kun je die smack uit je kokertje nog verder opgebruiken.
als je goed kijkt heb je bij zilverpapier 2 kanten. een matte kant en een blinkende kant. je moet ervoor zorgen dat de matte kant aan de binnenkant van je kokertje is.
voor je het zilverpapier tot een kokertje rolt moet je met de vlam van je aansteker over het zilverpapier gaan. als je dat niet doet krijg je meer giftige dampen binnen.
je neemt een stuk zilverpapier dat iets breder en langer is dan je je kokertje wilt. dan plooi je de randen wat naar binnen zodat het steviger is. je kunt een sigaret of een balpen nemen (naargelang hoe dik je het wilt) en daar rol je het zilverpapier rond tot een kokertje.
nu heb je alles wat je nodig hebt om heroïne te chinezen.
je neemt terug een stuk zilverpapier en je gaat er opnieuw met de vlam van je aansteker eens over. de matte kant van het zilverpapier moet vanboven, de blinkende vanonder.
je maakt een baan in het zilverpapier en legt er wat smack op. als je met je aansteker die smack verhit aan de onderkant van het zilverpapier dan word die smack vloeibaar. daarom moest je die baan maken zodat die druppel mooi kan lopen. terwijl je met de vlam van je aansteker die heroïne druppel verhit komen er dampen uit die je met je koker moet inademen. al de dampen die je inademt hou je best lang in je longen.
je zilverpapier moet je schuin houden zodat die druppel goed kan lopen en je moet aan de onderkant van je zilverpapier gewoon volgen met de vlam van je aansteker.
stop je met verhitten (als de druppel aan het einde van het zilverpapier is) dan word die druppel smack weer hard.
als je goeie heroïne hebt dan zullen er zwarte sporen op het zilverpapier zijn op de plaats waar de druppel gelopen heeft. hoe slechter de smack, hoe minder sporen het nalaat op je zilverpapier.
als je je druppel opnieuw wil laten lopen van de ene kant van het zilverpapier naar de andere dan neem je best een andere baan (niet de zwarte) zodat je druppel nog goed loopt.
als je een hele tijd gechineesd hebt met hetzelfde kokertje dat je uit zilverpapier gemaakt hebt, moet je dat kokertje eens open doen. aan de binnenkant zal er nog smack zitten. meestal licht oranje sporen maar soms nog wat bruine. als je je kokertje goed gemaakt hebt, hangt er nog smack aan de matte kant van het zilverpapier. nu kun je nog wat verder chinezen...
'k hoop dat het wat duidelijk is en dat ik niks vergeten ben. ik denk dat het beter is van dit hier te posten dan via pb.
doe maar een slotje.