Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb liever dat Bush die weet-ik-hoeveel miljard die hij voor ruimtereizen heeft gereserveerd gebruikt voor onderzoek naar een goed werkend medicijn tegen kanker... Zó oneerlijk dat er wereldwijd zoveel mensen per dag sterven aan de gevolgen van nare ziekten, die je vaak zomaar oploopt...
![]()
|
Zo'n bericht van zo'n beroemdheid laat maar weer eens zien wat kanker voor jonge slachtoffers maakt. We moeten stil staan bij al die extreem jonge (en oude) mensen die door kanker doodgaan.
Tuurlijk was ze niet heilig! Maar ik vind het goed dat we erbij stil staan dat je kanker niet moet onderschatten! Sta even stil bij al die mensen die kanker hebben, kanker hebben overwonnen of kanker niet hebben overwonnen....
|
Verwijderd
|
Allereerst: heel erg klote van Guusje, dat ze zo jong was en dat Dinand al 2 vrouwen verloren heeft aan kanker, en dat ze net een kindje hadden...
Ik begrijp heel goed dat veel mensen verdrietig en geschokt zijn als een BN-er dit overkomt. Ik hoop dan ook dat zij een soort symbool is voor alle mensen met kanker. Daar sta je normaal nooit bij stil maar het zijn er echt zo veel...en dat is allemaal even verdrietig als van Guusje maarja de meeste andere kanker-patiënten ken je niet. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Hmm, één kleine opmerking, ik vond het belachelijk dat Albert Verlinde vertelde dat hij meteen o.a. Katja Schuurman had opgebeld om te vragen naar haar reactie, kom op zeg, natuurlijk zit ze daar niet op te wachten... Liefs, Essy |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ..ik vind het echt zó zielig. Net een kindje. En ze leken zo gelukkig. En dan zo'n rotziekte. Bah. ![]() ![]() |
![]() |
|
jah idd maarre toch wel beter voor hun dat ze het zo lang stil hebben kunnen houden dat ze zo ziek was...dat was echt iets van de laatste 2wk dat t veel besproken was.. en dat is ook niet echt fijn voor dr natuurlijk...
echt erg zon baby van 6mnd en dan je moeder kwijt raken moet voor dinand ook verschrikkelijk zijn (en dat is al de 2e keer dat zn vriendin aan kanker overlijd zeg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast vond ik ook dat ze d'r super netjes mee omgingen. Heel het eerste blok aan Guusje Nederhorst besteed en met veel respect en verdrietigheid over haar gesproken. Als het op zo'n manier wordt gedaan vind ik het alleen maar goed ![]()
|
![]() |
Ik kon het niet geloven toen ik het hoorde.. Hun zoontje is vernoemd naar een vriendin van Dinand die overleden is aan kanker
![]() Tis toch allemaal echt te triest voor woorden, ik vind het een prachtige tekst die op de site staat.. Vooral de laatste 2 zinnen.. Ik dacht juist dat ze aan de betere hand was.. Ik vind het verschrikkelijk ![]()
|
ik schrok gister echt toen ik het hoorde
ik wist ook niet dat ze ziek was. toen ik 12 was was ik een grote fan van linda roos en jessica ook was roos een van m'n favo personen..en vond ik het al triest toen ze er uit ging(maar wel begrijpelijk) Ik zag net nog het begin van het progamma van reinout op rtl 4 het begin met een blooper van arnie en roos. echt een heel mooi gebaar... ![]()
|
Triest.
![]() Willen jullie nu eindelijk eens ophouden met dat gelul van "ja, er sterven elke dag mensen aan kanker". Dat is natuurlijk zo, maar het is ondoenlijk om daar elke dag bij stil te staan. Als dan een beroemdheid het zelfde lot treft, worden we ten minste weer even met de neus op de feiten gedrukt. Zo verkeerd is dat toch niet? Bovendien is het voor veel mensen zo'n onwerkelijk gevoel om dat Bn'ers onbewust min of meer onstervelijk worden geacht. Ze leven een leven van ogenschijnlijke glamour(wat natuurlijk in de meeste gevallen complete onzin is)en we zien ze alleen op de beste momenten. Althans, meestal.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Liefs, Essy |
![]() |
|
![]() |
..::*sometimes life isn't fair , why does it always happen 2 good , loving caring people?!*::..
*R.I.P guusje* kan het ook niet geloven ![]() ![]() krijg koude rillingen van de tekst die op de site staat ![]() ik wens dinand en hun zoontje dean maddy heel veel sterkte toe!
||
Citaat:
Was best even geschokt dat Guusje was overleden.....toch raar maar bij BN'ers (Sylvia, Bart de Graaff, Guusje) schokt je dat....zo'n raar idee dat ze dan weg zijn.... Echt zo erg voor Dinand, Dean Maddy ook...(echt n mooi gedicht ook, heb t zelf ook gezien op die site). Ben benieuwd hoelang het nu evt. stil blijft rondom Kane en of Kane nog gewoon zal blijven bestaan. Ik hoop dat Dinand zn vertrouwen in oud worden met iemand niet is kwijtgeraakt nu hij 2 vrouwen aan kanker heeft verloren.....lijkt me dan zo moeilijk om weer een relatie aan te gaan....ik zou in zijn geval denk ik altijd bang blijven dat als je mensen dichtbij laat komen en zielsveel van ze gaat houden, ze dan dood gaan, je ze weer kwijtraakt....lijkt me heel zwaar om daar mee te leven, om die gedachte los proberen te laten. ![]() Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 22:58. |
![]() |
|
Ik vind het inderdaad ook heel erg, en ik heb niet zo'n zin om een de-arme-kindretjes-in-Afrika-vergelijking te gaan maken. Maar toch, ik word zo moe van al dat opgeblazen RIP gedoe.
Ik kan me zo vreselijk ergeren aan al dat opgehemel. Jezus, ze is nog niet dood of Kane (hier val ik trouwens niet Dinand Woesthoof aan ofzo) heeft er al weer een nummer inclusief clip met sentimentele videobeelden over. Net als met Aaliyah. Ik vind het erg, daar moeten we met z'n allen bij stil staan, maar ga me asjeblieft niet lastig vallen met dat soort commerciële ah-wat-zielig rotzooi.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar goed, het blijft gewoon vreselijk. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dinand- Dreamer, heet,...maar vind het juist ,..ja hoe zeg ik dit nou,..lief dat hij zoiets doet, en helemaal dat het dan ook nog naar de Kankerstichting gaat (wist ik nl niet) |
![]() |
||
Citaat:
Het is erg dat ze dood is, maar laten we alsjeblieft geen martelaar van haar maken, ofzo. En daarbij vind ik het ook vrij belachelijk dat de commercie er meteen al bovenop zit: er is nog geen week na haar dood verstreken of er is al een single inclusief clip verschenen. Dat vind ik bijna luguber.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |