Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-01-2004, 19:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 29-01-2004 @ 19:41:
ik bedoel ook niet dat iedereen doet alsof ze heilig was, maar je hebt nu op msn ineens van die BrEeZaHs die dan een bericht sturen met : zet je status vijf minuten offline, ter nagedachtenis aan guusje. kom op! dat deden jullie ook niet toen mijn oma dood was! dan krijg je echt van die bullshit waar de familie woesthoff niet bij gebaat is. ik wil overigens niet zeggen dat het me niets doet, want ik vind het hartstikke sneu.
daar heb ik nog niet van gehoord, maar ik zou het onzin vinden als ze dat mij stuurden. Ik snap ook uberhaupt niet hoe je respect toont door je status op offline te zetten. dan keer je je d'r toch juist vanaf? Nou ja, dat vind ik wel onzin, maar ik vind het geen probleem dat mensen zeggen dat ze het heel erg vinden of dat ze het absoluut niet verwacht hadden en maar amper kunnen geloven.
Oud 29-01-2004, 19:36
grandmommy
grandmommy is offline
daar heb ik op zich ook geen problemen mee, maar die boodschap via msn heb ik nu werkelijk waar al vier keer gehad. en dan heb ik nog niet eens mijn hotmail gecheckt...
Oud 29-01-2004, 20:11
BCR
BCR is offline
Snif.

Mooi stukje van Dinand Woesthoff op die site, ja.
Oud 29-01-2004, 20:39
Aristidis
Aristidis is offline
Ik deel dezelfdemening als veel van jullie hier; zo zielig voor de hele familie en ook voor haarzelf omdat ze zo jong was.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2004, 22:23
lucy48
lucy48 is offline
Ik hoorde het op de radio op mn werk, schrok er best van, ik dacht dat het juist beter met haar ging. Vet erg, vooral voor haar man en kind.
Dat stukje van Dinand op de site was inderdaad erg mooi
Oud 30-01-2004, 06:34
Krugdinho
Krugdinho is offline
Ongeloofelijk triest,Guusje RIP.
Oud 30-01-2004, 09:17
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Ik heb liever dat Bush die weet-ik-hoeveel miljard die hij voor ruimtereizen heeft gereserveerd gebruikt voor onderzoek naar een goed werkend medicijn tegen kanker... Zó oneerlijk dat er wereldwijd zoveel mensen per dag sterven aan de gevolgen van nare ziekten, die je vaak zomaar oploopt...
Oud 30-01-2004, 09:32
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Zo'n bericht van zo'n beroemdheid laat maar weer eens zien wat kanker voor jonge slachtoffers maakt. We moeten stil staan bij al die extreem jonge (en oude) mensen die door kanker doodgaan.

Tuurlijk was ze niet heilig! Maar ik vind het goed dat we erbij stil staan dat je kanker niet moet onderschatten!

Sta even stil bij al die mensen die kanker hebben, kanker hebben overwonnen of kanker niet hebben overwonnen....
Oud 30-01-2004, 10:17
DomoBig
DomoBig is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 30-01-2004 @ 07:34:
Ongeloofelijk triest,Guusje RIP.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 10:27
Verwijderd
Allereerst: heel erg klote van Guusje, dat ze zo jong was en dat Dinand al 2 vrouwen verloren heeft aan kanker, en dat ze net een kindje hadden...

Ik begrijp heel goed dat veel mensen verdrietig en geschokt zijn als een BN-er dit overkomt. Ik hoop dan ook dat zij een soort symbool is voor alle mensen met kanker. Daar sta je normaal nooit bij stil maar het zijn er echt zo veel...en dat is allemaal even verdrietig als van Guusje maarja de meeste andere kanker-patiënten ken je niet.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 11:29
HereIAm
HereIAm is offline
De tranen liepen over mijn wangen toen ik het verdrietige bericht hoorde. Guusje was echt mijn jeugdidool, ik vond haar zo'n mooi en lief mens. Heeft ze net haar droomman gevonden (en hij haar), en ze kregen een kindje waar zij al zo lang naar verlangde, en dan moet je gewoon afscheid nemen. Echt verschrikkelijk. Ik hoop dat Dinand de kracht kan vinden om verder te gaan.

Hmm, één kleine opmerking, ik vond het belachelijk dat Albert Verlinde vertelde dat hij meteen o.a. Katja Schuurman had opgebeld om te vragen naar haar reactie, kom op zeg, natuurlijk zit ze daar niet op te wachten...

Liefs, Essy
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 29-01-2004 @ 16:10:
http://www.kane.nl/

[afbeelding]
Prachtig...

..ik vind het echt zó zielig. Net een kindje. En ze leken zo gelukkig. En dan zo'n rotziekte. Bah.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 13:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah idd maarre toch wel beter voor hun dat ze het zo lang stil hebben kunnen houden dat ze zo ziek was...dat was echt iets van de laatste 2wk dat t veel besproken was.. en dat is ook niet echt fijn voor dr natuurlijk...
echt erg zon baby van 6mnd en dan je moeder kwijt raken moet voor dinand ook verschrikkelijk zijn (en dat is al de 2e keer dat zn vriendin aan kanker overlijd zeg )
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 14:00
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
Echt verschrikkelijk...

Ik heb nou al een paar x dat gedicht van Dinand gelezen..
echt super mooi..
en idd vooral die laatste 2 zinnen..kippevel..
Oud 30-01-2004, 14:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Moppie4ever schreef op 30-01-2004 @ 12:29:
Hmm, één kleine opmerking, ik vond het belachelijk dat Albert Verlinde vertelde dat hij meteen o.a. Katja Schuurman had opgebeld om te vragen naar haar reactie, kom op zeg, natuurlijk zit ze daar niet op te wachten...
Ikke niet. Ik ben er in geďnteresseerd wat zij te zeggen hebben, maar respecteer het als zij door de schok of uit eerbetoon of wat dan ook niks willen zeggen. Maar om te weten of ze een reactie willen geven moet je ze dus wel eerst opbellen. Bovendien kan het iemand ook juist de gelegenheid geven om nog iets moois over haar te zeggen of om de schok met iemand te delen.
Daarnaast vond ik ook dat ze d'r super netjes mee omgingen. Heel het eerste blok aan Guusje Nederhorst besteed en met veel respect en verdrietigheid over haar gesproken. Als het op zo'n manier wordt gedaan vind ik het alleen maar goed . Echt een manier om te laten zien dat ze veel respect voor haar hadden.
Oud 30-01-2004, 14:37
xx
xx is offline
Wauw idd een mooi stukje van Dinand op zijn site! Ik moet zeggen dat ik nooit echt een fan van Guusje Nederhorst ben geweest, maar ja het is allemaal zo zuur, net een man en een kind! En natuurlijk is het wéér iemand die jong aan kanker sterft! Vreselijjk!

xx
Met citaat reageren
Oud 30-01-2004, 15:58
Pla
Pla is offline
Ik kon het niet geloven toen ik het hoorde.. Hun zoontje is vernoemd naar een vriendin van Dinand die overleden is aan kanker
Tis toch allemaal echt te triest voor woorden, ik vind het een prachtige tekst die op de site staat.. Vooral de laatste 2 zinnen..

Ik dacht juist dat ze aan de betere hand was.. Ik vind het verschrikkelijk
Oud 30-01-2004, 16:02
Pla
Pla is offline
Het condoleance register doet het niet
Bij deze, heel veel sterkte aan Dinand en zij zoontje en natuurlijk aan de overige nabestaande..
Oud 30-01-2004, 20:49
Armanda
Armanda is offline
ik schrok gister echt toen ik het hoorde
ik wist ook niet dat ze ziek was.

toen ik 12 was was ik een grote fan van linda roos en jessica
ook was roos een van m'n favo personen..en vond ik het al triest toen ze er uit ging(maar wel begrijpelijk)
Ik zag net nog het begin van het progamma van reinout op rtl 4
het begin met een blooper van arnie en roos.
echt een heel mooi gebaar...
Oud 30-01-2004, 21:57
Dinalfos
Dinalfos is offline
Triest.

Willen jullie nu eindelijk eens ophouden met dat gelul van "ja, er sterven elke dag mensen aan kanker". Dat is natuurlijk zo, maar het is ondoenlijk om daar elke dag bij stil te staan. Als dan een beroemdheid het zelfde lot treft, worden we ten minste weer even met de neus op de feiten gedrukt. Zo verkeerd is dat toch niet? Bovendien is het voor veel mensen zo'n onwerkelijk gevoel om dat Bn'ers onbewust min of meer onstervelijk worden geacht. Ze leven een leven van ogenschijnlijke glamour(wat natuurlijk in de meeste gevallen complete onzin is)en we zien ze alleen op de beste momenten. Althans, meestal.
Oud 30-01-2004, 23:28
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 30-01-2004 @ 22:57:
Triest.

Willen jullie nu eindelijk eens ophouden met dat gelul van "ja, er sterven elke dag mensen aan kanker". Dat is natuurlijk zo, maar het is ondoenlijk om daar elke dag bij stil te staan. Als dan een beroemdheid het zelfde lot treft, worden we ten minste weer even met de neus op de feiten gedrukt. Zo verkeerd is dat toch niet? Bovendien is het voor veel mensen zo'n onwerkelijk gevoel om dat Bn'ers onbewust min of meer onstervelijk worden geacht. Ze leven een leven van ogenschijnlijke glamour(wat natuurlijk in de meeste gevallen complete onzin is)en we zien ze alleen op de beste momenten. Althans, meestal.
helemaal mee eens
Oud 31-01-2004, 12:51
HereIAm
HereIAm is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-01-2004 @ 15:34:

Daarnaast vond ik ook dat ze d'r super netjes mee omgingen. Heel het eerste blok aan Guusje Nederhorst besteed en met veel respect en verdrietigheid over haar gesproken. Als het op zo'n manier wordt gedaan vind ik het alleen maar goed . Echt een manier om te laten zien dat ze veel respect voor haar hadden. [/B]
Hier ben ik het mee eens , ik vond ook dat ze lief, verdrietig en vol respect over Guusje spraken. Hmm, Beau was er zelfs helemaal stil van, je kon echt zien dat hij verdriet had. Mooi dus.

Liefs, Essy
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 18:13
Miss-NoNa-BaGus
Miss-NoNa-BaGus is offline
..::*sometimes life isn't fair , why does it always happen 2 good , loving caring people?!*::..

*R.I.P guusje*

kan het ook niet geloven zo jong en dan een man en kindje achterlaten dat haar liefde nog zo nodig heeft echt triest......
krijg koude rillingen van de tekst die op de site staat
ik wens dinand en hun zoontje dean maddy heel veel sterkte toe!
Oud 01-02-2004, 20:30
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Miss-NoNa-BaGus schreef op 01-02-2004 @ 19:13:
..::*sometimes life isn't fair , why does it always happen 2 good , loving caring people?!*::..
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 20:49
Thompie
Thompie is offline
Ik had ut ook gehoord ja, kon het eerst niet geloven......dat ze net een kind had wist ik niet.........
ff later zag ik het op tv.......
Oud 01-02-2004, 22:55
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-01-2004 @ 19:01:
Albert Verlinde zei daarstraks bij RTL Boulevard iets waar ik ook direct aan moest denken toen ik hoorde dat Guusje was overleden. Hij moest namelijk denk aan Sylvia Millecam en ik dus ook.
Bij haar was ik ook zo geschokt, meer als bij andere personen van tv die overlijden. Op één of andere manier zijn dit meer 'gewone' mensen die dichterbij je lijken te staan en mensen waarvan je weet dat ze nog zó veel willen doen
Ja ik moest ook weer aan Sylvia Millecam denken....want in de VPRO gids stond voordat Guusje overleed nog een artikel over haar, over dat ze in Boxmeer een standbeeld voor haar willen onthullen. Er stond ook een foto bij van Sylvia Millecam.....al bijna 3 jaar geleden en toch toen ik die foto zag vond ik het zo'n raar idee dat ze er niet meer is.....omdat ze nog zo jong was, net als Guusje, en je haar zo vaak zag op TV en in bladen..haar gezicht, stem etc. zit nog altijd zo in mn hoofd geprent...dat het raar is dat ze er niet meer is op deze aardkloot, dat ze (haar lichaam dan) onder de zoden ligt te vergaan of al as is...

Was best even geschokt dat Guusje was overleden.....toch raar maar bij BN'ers (Sylvia, Bart de Graaff, Guusje) schokt je dat....zo'n raar idee dat ze dan weg zijn....

Echt zo erg voor Dinand, Dean Maddy ook...(echt n mooi gedicht ook, heb t zelf ook gezien op die site).
Ben benieuwd hoelang het nu evt. stil blijft rondom Kane en of Kane nog gewoon zal blijven bestaan.
Ik hoop dat Dinand zn vertrouwen in oud worden met iemand niet is kwijtgeraakt nu hij 2 vrouwen aan kanker heeft verloren.....lijkt me dan zo moeilijk om weer een relatie aan te gaan....ik zou in zijn geval denk ik altijd bang blijven dat als je mensen dichtbij laat komen en zielsveel van ze gaat houden, ze dan dood gaan, je ze weer kwijtraakt....lijkt me heel zwaar om daar mee te leven, om die gedachte los proberen te laten.

Laatst gewijzigd op 01-02-2004 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 02:51
Verwijderd
Citaat:
want in de VPRO gids stond voordat Guusje overleed nog een artikel over haar, over dat ze in Boxmeer een standbeeld voor haar willen onthullen.
helemaal niks over meegepikt. nooit een standbeeld ter ere van silvia gezien hiero.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2004, 20:37
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 02-02-2004 @ 03:51:
helemaal niks over meegepikt. nooit een standbeeld ter ere van silvia gezien hiero.
Dat kun je ook nog niet zien want het moet nog onthuld worden. Ik weet niet eens of het al gemaakt is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 05:21
HuubNightwish
HuubNightwish is offline
Dit is heel erg. En het berichtje op de kane site is heel erg mooi geschreven.
Oud 04-02-2004, 19:26
Landslide
Landslide is offline
Ik vind het inderdaad ook heel erg, en ik heb niet zo'n zin om een de-arme-kindretjes-in-Afrika-vergelijking te gaan maken. Maar toch, ik word zo moe van al dat opgeblazen RIP gedoe.
Ik kan me zo vreselijk ergeren aan al dat opgehemel. Jezus, ze is nog niet dood of Kane (hier val ik trouwens niet Dinand Woesthoof aan ofzo) heeft er al weer een nummer inclusief clip met sentimentele videobeelden over.
Net als met Aaliyah. Ik vind het erg, daar moeten we met z'n allen bij stil staan, maar ga me asjeblieft niet lastig vallen met dat soort commerciële ah-wat-zielig rotzooi.
Oud 04-02-2004, 20:20
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Hagezussa schreef op 04-02-2004 @ 20:26:
Ik vind het inderdaad ook heel erg, en ik heb niet zo'n zin om een de-arme-kindretjes-in-Afrika-vergelijking te gaan maken. Maar toch, ik word zo moe van al dat opgeblazen RIP gedoe.
Ik kan me zo vreselijk ergeren aan al dat opgehemel. Jezus, ze is nog niet dood of Kane (hier val ik trouwens niet Dinand Woesthoof aan ofzo) heeft er al weer een nummer inclusief clip met sentimentele videobeelden over.
Net als met Aaliyah. Ik vind het erg, daar moeten we met z'n allen bij stil staan, maar ga me asjeblieft niet lastig vallen met dat soort commerciële ah-wat-zielig rotzooi.
Eh. Sorry hoor, maar ik vind dat bij Dinand toch wat anders dan bij Aaliyah. Ten eerste gaat het hier om de man van Guusje, die toch al zanger is (en niet om vrienden van Aaliyah die een single van haar nog eens uitbrengen oid.) en ten tweede gaat de opbrengst hiervan naar de Kankerstichting.

Maar goed, het blijft gewoon vreselijk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:15
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Hagezussa schreef op 04-02-2004 @ 20:26:

Naja,...als je ff het liedje had gezien, dan had je gezien dat KANE er nix mee te maken heeft,...aangezien het liedje

Dinand- Dreamer, heet,...maar vind het juist ,..ja hoe zeg ik dit nou,..lief dat hij zoiets doet, en helemaal dat het dan ook nog naar de Kankerstichting gaat (wist ik nl niet)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 15:16
Landslide
Landslide is offline
Citaat:
nathalie schreef op 04-02-2004 @ 22:15:
Naja,...als je ff het liedje had gezien, dan had je gezien dat KANE er nix mee te maken heeft,...aangezien het liedje
Dinand- Dreamer, heet,...maar vind het juist ,..ja hoe zeg ik dit nou,..lief dat hij zoiets doet, en helemaal dat het dan ook nog naar de Kankerstichting gaat (wist ik nl niet)
Natuurlijk, als hij een liedje voor haar wil schrijven, moet hij dat doen, als het voor de kankerstichting is, nog beter. Maar dan een clip waarin ze compleet wordt opgeheiligd met al die foto's.. Daar zit ik persoonlijk niet zo op te wachten. Wat die clip betreft zie ik dus een vergelijking met Aaliyah.
Het is erg dat ze dood is, maar laten we alsjeblieft geen martelaar van haar maken, ofzo.
En daarbij vind ik het ook vrij belachelijk dat de commercie er meteen al bovenop zit: er is nog geen week na haar dood verstreken of er is al een single inclusief clip verschenen. Dat vind ik bijna luguber.
Oud 05-02-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Hagezussa schreef op 05-02-2004 @ 16:16:
Natuurlijk, als hij een liedje voor haar wil schrijven, moet hij dat doen, als het voor de kankerstichting is, nog beter. Maar dan een clip waarin ze compleet wordt opgeheiligd met al die foto's.. Daar zit ik persoonlijk niet zo op te wachten. Wat die clip betreft zie ik dus een vergelijking met Aaliyah.
Het is erg dat ze dood is, maar laten we alsjeblieft geen martelaar van haar maken, ofzo.
En daarbij vind ik het ook vrij belachelijk dat de commercie er meteen al bovenop zit: er is nog geen week na haar dood verstreken of er is al een single inclusief clip verschenen. Dat vind ik bijna luguber.
Een martelaar is heel wat anders hoor. En verder zie ik het opheiligen ook niet, zoals bijvoorbeeld bij Aaliyah. Hij laat alleen gewoon beelden uit zijn privé collectie zien en zo, wat moet ie dan in de clip doen, dansende clowns die door een hoepel springen? En commercie erbovenop ben ik het ook niet mee eens, aangezien de single niet uit commercieel oogpunt gemaakt is. Ik denk dat Dinand dit al voorbereid had (ze wisten al langer dat het vergevorderd was) en dit nodig had om het te verwerken. Dat is zijn goed recht en in mijn ogen geen lijkenpikkerij, zoals bijvoorbeeld bij Gerard Joling en Vanessa die Pim Fortuyn 'bezongen'. Jij mag het niets vinden, tuurlijk. Maar met je beweringen ben ik het niet eens. Ik ben geen Kane of Dinand fan, alles behalve, maar dit ziet en klinkt er oprecht uit.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 20:33
annetjuh
annetjuh is offline
this jammer.

maar die single heeft haar man zelf gemaakt.
duh...
Reageren

Regels voor berichten