Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Die tweede vind ik ook erg leuk! Lekker kort maar zeer krachtig en recht voor zijn raap. De eerste vind ik ook mooi, maar moeilijk te volgen. Je maakt zoveel gebruik van beeldspraak dat ik t geheel moeilijk vind te volgen. Na je uitleg gelezen te hebben snap ik er eigenlijk nog steeds vrij weinig van.
![]()
||
Citaat:
Versproken zonder woorden Vaak heb je met iemand urenlange gesprekken zonder woorden. soms voel je je zo veilig bij iemand, dat je niets hoeft te zeggen. En dan kan het ook opeens fout gaan. Ik versprak me, maar sprak geen woord. Het had niet dezelfde sfeer meer zeg maar. Zeiden de blikken Alles onder water Bevroren cirkels met een koude blik de blikken die je naar elkaar toewerpt, wat voor betekenis hebben ze, hoeveel gevoel durf je in een blik leggen, en leg je erin, droom je weg, of praat je er mee. In dit gedicht, met betrekking tot de vorige regel houdt het stok. het is bevroren, er is geen vooruitgang meer, maar een stilstand met alleen maar zicht op achteruitgang. Onder een zon van een hete ik Ben ik de schuldige? hoe kan dit? de zon van een hete ik: als het te warm is, dan brand je jezelf. een zon van een ik. mijn zon. een hete zon. heb ik mijzelf gebrand? De streep die getrokken is Valt van de boom in elke herfst Een beslissing moet komen, een triestheid nadert die zijn gelijke kent met de herfst (herfst is vaak een melancholiek seizoen). Mijn kleren zijn altijd blauw En nergens is het later Als ik me niet vergis in jou. (dit symboliseert zeg maar de hoop. blauw-lucht-oneindig-leven-hoop. nergens is het later-situatie blijft ook hetzelfde bij jou. en mijn verwachtingen naar jou toe zijn dat onze band het misschien moet kunnnen redden, of in die trent)
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #7 Verwijderd | 250 | 30-08-2005 15:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings en Gezondheidstopic #44 Mara | 500 | 12-04-2005 17:35 | |
ARTistiek |
(Maquette) 2 stuks Verwijderd | 44 | 27-12-2004 20:05 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #14!!!! ekki | 250 | 22-07-2003 22:36 | |
De Kantine |
Het grote vraag de volgende poster alles wat je diegene altijd al wilde vragen topic. Verwijderd | 499 | 12-07-2003 12:51 | |
Lifestyle |
Van welk ''kledingsmerk'' heb je het meeste kleren DutchTerror | 186 | 01-05-2003 15:34 |