Oud 02-03-2004, 14:04
A Narrator
A Narrator is offline
Ik heb er alleens over gelezen en veel programma's erover gezien maar is het waar dat er ooit een UFO is neergestort in Mexico?
De eerste berichten waren dat er een UFO was neergestort maar later beweerde het leger van de VS die de eerste berichten hadden bevestigd dat het gewoon om een weerballon ging.
Vreemd maar ik heb op Discovery eens beelden gezien van de autopsie van een ALF (Alien Life Form).
Wat denken jullie ervan ik vind het best wel raar dat de VS het zo geheim houdt.
Wat denken jullie trouwens over het bestaan van Area 51? En over de ontvoeringen? Ik vind die verhalen over ontvoeringen maar eng maar in veel gevallen gewoon belachelijk.
Is the truth out there somewere?!

Gremlin
Oud 02-03-2004, 14:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 02-03-2004 @ 15:04:
Ik heb er alleens over gelezen en veel programma's erover gezien maar is het waar dat er ooit een UFO is neergestort in Mexico?

Who knows?

De eerste berichten waren dat er een UFO was neergestort maar later beweerde het leger van de VS die de eerste berichten hadden bevestigd dat het gewoon om een weerballon ging.
Vreemd maar ik heb op Discovery eens beelden gezien van de autopsie van een ALF (Alien Life Form).
Wat denken jullie ervan ik vind het best wel raar dat de VS het zo geheim houdt.

Ik snap sowieso die hele amerikaanse structuur niet. Vind het maar een vaag land.

Wat denken jullie trouwens over het bestaan van Area 51? En over de ontvoeringen? Ik vind die verhalen over ontvoeringen maar eng maar in veel gevallen gewoon belachelijk.
Is the truth out there somewere?!

Gremlin
Area 51? Lijkt me zeer sterk dat iemand dat zo uit z'n duim gezogen kan hebben dus die zal hoogstwaarschijnlijk wel bestaan, mar misschien binnen andere context dan waar hij nu in wordt geplaatst.
Oud 02-03-2004, 15:15
JCG
JCG is offline
Area 51: Oude amerikaanse leger basis in Nevada.
Stop daar nog een paar "red necks" bij en je bent verzekerd van ufo-sighting
Stel er word een harrier straaljager getest. Die dingen kunnen verticaal opstijgen. Zo'n dronken boer ziet wazig iets opstijgen, en denk meteen dat het een ufo is.

En over die ontvoeringen: Wie weet heeft het leger die mensen ontvoert, en gehersenspoel. Maar ik hou op want ik voel weer een complottheorie in me op komen

Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 15:20.
Oud 02-03-2004, 16:47
Verwijderd
Persoonlijk denk ik niet dat ze op zo'n prachtig kanaal als Discovery Channel een echte autopsie op een buitenaardse levensvorm heeft laten zien. Misschien was het wel van: "zo zou het kunnen gaan als we er eentje vonden", maar dat had jij dus blijkbaar niet door.

Ontvoeringen door buitenaardse wezens?

Area 51 is volgens mij gewoon een benaming voor een legerbasis in de Verenigde Staten, maar misschien omdat het zo afgelegen was hebben een aantal paranoïde (redelijk gestoorde) mensen gedacht dat ze daar natuurlijk ook wel buitenaardse levensvormen hadden.
Oud 02-03-2004, 17:45
Verwijderd
Ik heb een programma gezien en dat ging over een nep-autopsie. De meest bekende alien-autopsie die er zou zijn, ze vertelden hoe ze de alien in elkaar hadden gestoken en dat het duidelijk was dat de acteurs geen doktoren waren. Weet niet welke jij hebt gezien?
Ik geloof wel in buitenaards leven, en ik ben ervan overtuigd dat er nog een hoop is dat nog niet in het openbaar is gebracht. Maar hoe men ons wil laten geloven dat Area 51 bestaat, vind ik ongeloofwaardig. Ik zou het eerder in Rusland of op een onverwachte plaats zoeken.
Oud 02-03-2004, 18:20
Upke
Upke is offline
Inderdaad alles wat je hebt gehoord of gelezen is waar. Dat is zo omdat ik dat zeg, want deze forummer weet alles. En ik verwacht dat andere forummers zeer zeker jou vraag ook kunnen beantwoorden. Ookal hebben ze er nog nooit in Mexico onderzoek naar gedaan
Oud 02-03-2004, 19:31
Weylyn
Weylyn is offline
Area-51 komt me RIANT mn strot uit!

Ja, Area-51 bestaat uiteraard. De woestijn van Nevada werd ivm kernproeven opgedeeld in een paar honderd "areas", dit was om goed aan te kunnen geven welken gebieden radioactief waren door de fallout.

In area-51 licht een geheime(iedereen weet DAT ie er ligt, niet wat er precies gadaan wordt) luchtmachtbasis. Een deel van de informatie over da basis is inmiddels openbaar gemaakt. Het is een onderoeksbasis mat als belangrijkste doel het testen van geheime experimentele toestellen zoals vrieger de F-112, de X-2 en de U-2.

Vreemde waarnemingen kunnen op grond van de specificaties van de toestellen tot nog toe gewoon worden verklaard.
Oud 03-03-2004, 16:37
A Narrator
A Narrator is offline
Ik weet eigelijk wel zeker dat het een nep autopsie was maar toch. O ja die autopsie was op SBS6 of zoiets niet op Dicovery.
Op Discovery was wel iets over de Crash in Rosswell New Mexico en er was ook sprake van een autopsie met video beelden maar die waren geheim of zoiets.

Deze is nep dat is ook wel te zien natuurlijk.
En lees dit ook eens.

At the 2nd Australian Symposium in Brisbane, Australia, a video was shown of a supposed UFO crash in the New Mexico desert sometime in early 1997. It depicts an object careening towards the desert floor. The object bounces once before coming crashing onto the ground, exploding and sending sparks flying.

While this footage may show an alien craft plummeting to its end, a number of experiments involving Edwards Air Force Base scientists and personnel are known to take place there.

An American researcher who has a highly placed NASA source working at Edwards AFB said that a small scale model of the X-38 space 'Liferaft' crashed on a small scale test range, with the range control officer executing a self-destruct procedure before it landed.

While it is difficult to form definitive conclusions as to the film's authenticity given the absence of camera specifications, original footage, eye-witness testomony or exact date, it is nonetheless very intriguing.

Gremlin
Oud 03-03-2004, 17:06
Orion2003
Orion2003 is offline
Of er een UFO in Rosswell is neergestort is nog steeds niet duidelijk. De overheid wilde het idd doen geloven dat het een neergestortte weerbalon was. Echter zijn er ook genoeg verhalen van mensen die de dag erna aliens hebben zien lopen, en militairen die volhouden daar een alien weg te hebben gehaald na de crash. Het is een welles/nietes spelletje, waar je zelf maar voor moet bepalen wat het meest aannemelijk is. Ik zelf denk zeker dat er aliens bestaan, of ze ook in Rosswell zijn neergestort denk ik zelfs ook wel. Ik ben er ook wel van overtuigd dat de regering er meer van weet en het ook geheim wil houden, daar hebben ze ook wel alle rede voor. Voor area 51 is al bekend dat het bestaat, dat wordt ook niet meer ontkend. Er worden nieuwe (militaire) uitvindingen getest, en ook nieuwe vliegtuigtypen.
Oud 04-03-2004, 21:56
Spoonie
Spoonie is offline
area 51 bestaat echt ufo's bestaan ook echt want er zijn zoveel bijwijzen en filmpjes en alles over daartussen zit heus wel een echte.

maar de grote vraag is dan natuurlijk waarom landen ze niet voor het witte huis met we come in peace of zo iets

*misschien zijn ze bang voor bush en zo'n hondje*
Oud 05-03-2004, 10:48
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Spoonie schreef op 04-03-2004 @ 22:56:
area 51 bestaat echt ufo's bestaan ook echt want er zijn zoveel bijwijzen en filmpjes en alles over daartussen zit heus wel een echte.

maar de grote vraag is dan natuurlijk waarom landen ze niet voor het witte huis met we come in peace of zo iets

*misschien zijn ze bang voor bush en zo'n hondje*
Haha, photoshop is een heel makkelijk en leuk programma. Op filmpjes niet te veel af gaan. UFO's zijn nog altijd onbekend of ze bestaan of niet, maar er zijn idd tot nog toe onverklaarbare zaken aan de gang. Zoals het Roswell incident.
Oud 05-03-2004, 15:26
freyk
freyk is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 05-03-2004 @ 11:48:
maar er zijn idd tot nog toe onverklaarbare zaken aan de gang. Zoals het Roswell incident.
Klopt, ik heb gehoord dat je the roswell documents zo van het internet kan plukken.
Oud 05-03-2004, 17:32
Upke
Upke is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 03-03-2004 @ 17:37:
Ik weet eigelijk wel zeker dat het een nep autopsie was maar toch. O ja die autopsie was op SBS6 of zoiets niet op Dicovery.
Op Discovery was wel iets over de Crash in Rosswell New Mexico en er was ook sprake van een autopsie met video beelden maar die waren geheim of zoiets.[afbeelding]

Deze is nep dat is ook wel te zien natuurlijk.
En lees dit ook eens.

At the 2nd Australian Symposium in Brisbane, Australia, a video was shown of a supposed UFO crash in the New Mexico desert sometime in early 1997. It depicts an object careening towards the desert floor. The object bounces once before coming crashing onto the ground, exploding and sending sparks flying.

While this footage may show an alien craft plummeting to its end, a number of experiments involving Edwards Air Force Base scientists and personnel are known to take place there.

An American researcher who has a highly placed NASA source working at Edwards AFB said that a small scale model of the X-38 space 'Liferaft' crashed on a small scale test range, with the range control officer executing a self-destruct procedure before it landed.

While it is difficult to form definitive conclusions as to the film's authenticity given the absence of camera specifications, original footage, eye-witness testomony or exact date, it is nonetheless very intriguing.

Gremlin
Slut waaraan zie jij dat die alien nep is? Zo'n getraint oog heb jij niet. Zeker niet als je nog maar 14 bent.
Oud 05-03-2004, 18:02
The Crash Bash
The Crash Bash is offline
Citaat:
Upke schreef op 05-03-2004 @ 18:32:
Slut waaraan zie jij dat die alien nep is? Zo'n getraint oog heb jij niet. Zeker niet als je nog maar 14 bent.
Ok maar als die alien echt is gaan ze er heus geen foto's van vrijgeven
Oud 05-03-2004, 21:06
A Narrator
A Narrator is offline
Ogen schijnen mettertijd achteruit te gaan weet je.
En het feit dat ik 14 ben zegt niets.

Gremlin
Oud 05-03-2004, 22:37
Spoonie
Spoonie is offline
meestal zijn je ogen hoe jonger hoe beter
Oud 05-03-2004, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Spoonie schreef op 05-03-2004 @ 23:37:
meestal zijn je ogen hoe jonger hoe beter
Maar je verstand laat zo te zien soms nog wel eens wat te wensen na.
Oud 06-03-2004, 09:53
Upke
Upke is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 05-03-2004 @ 19:02:
Ok maar als die alien echt is gaan ze er heus geen foto's van vrijgeven
Ow nu komt de aap uit de mouw. Eerst word er gezeurt dat de foto niet echt kan zijn omdat ze hier blijkbaar met jonge en getrainde ogen kunnen zien dat de alien nep is. Nu zegt upke (ik dus) dat hij niet gelooft dat hier getrainde ogen zijn. En nu word er opeens gezegd van dat de alien niet echt is slechts omdat ze er geen foto's van vrij zouden geven? Misschien is het stiekem gedaan? En wie ben jij om te beslissen of er geen alienfoto's mogen worden uitgedeeld. Niemand die het weet of ze echt of nep zijn. Kijk maar naar hier, worden hele discussie's gevormd op dit forum. Hier bereiken we niks mee, het is toch ja tegen nee.
Oud 06-03-2004, 09:54
Upke
Upke is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 05-03-2004 @ 22:06:
Ogen schijnen mettertijd achteruit te gaan weet je.
En het feit dat ik 14 ben zegt niets.

Gremlin
Nou dan hebben jou ogen 14 jaar de tijd gehad om achteruit te gaan.
Oud 06-03-2004, 10:07
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 02-03-2004 @ 15:04:
Gremlin

?
Oud 06-03-2004, 11:14
freyk
freyk is offline
Als ik de afbeelding die gremlin ons gaf bekijk, kan je toch zien dat deze foto onwijs nep is.

Dit kan ik zien omdat:
1. De man zou beter beschermt moeten zijn. Want zo'n klein jasje beschermt je niet tegen de onbekende bacterriën afkomend van dat lijkje.
2. Ook zou het lijkje beter beschermd (en bewaard) moeten zijn.
(voor naderende studie)
3. Men zou nooit dus dat lijkje op dat bed zouden leggen. Omdat het al voor een deel is verroest.
Oud 06-03-2004, 14:21
A Narrator
A Narrator is offline
Inplaats van een debat over jonge ogen kunnen we misschien beter terugkeren naar waar we mee zijn begonnen.
Of niet soms?
Nog over die foto, het lijkje jij moet nooit naar een wassen beelden museum gaan. En die dokter of wetenschapper is ook nep zo te zien.

Gremlin

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 14:24.
Oud 06-03-2004, 14:56
Verwijderd
Die foto heb ik nog nooit gezien, en ziet er ook totaal niet echt uit. Heeft volgens mij niets met Roswell te maken.

Voor zover ik weet deed er een alien autopsy filmpje de ronde. Daar zijn zat foto's van op internet te vinden, zoals:

Oud 06-03-2004, 15:58
AngelLena
AngelLena is offline
Vraag me af welke faker is.
Oud 06-03-2004, 16:42
Upke
Upke is offline
Citaat:
freyk schreef op 06-03-2004 @ 12:14:
Als ik de afbeelding die gremlin ons gaf bekijk, kan je toch zien dat deze foto onwijs nep is.

Dit kan ik zien omdat:
1. De man zou beter beschermt moeten zijn. Want zo'n klein jasje beschermt je niet tegen de onbekende bacterriën afkomend van dat lijkje.
2. Ook zou het lijkje beter beschermd (en bewaard) moeten zijn.
(voor naderende studie)
3. Men zou nooit dus dat lijkje op dat bed zouden leggen. Omdat het al voor een deel is verroest.
Meneer de profesoor. 1. Wie zegt dat er onbekende bacterien op die alien zitten. Misschien heeft die man dat al jaren studie gedaan naar aliens en is er achter gekomen dat er niks schadelijks aanzit. 2. Het lijkje hoeft helemaal beschermt te zijn, wie zegt dat ze hem nog willen bestuderen? En misschien wouden ze het lijk nog wel beter verpakken voor 'naderende studie.' 3. Misschien was er op dat moment niks anders dan een bedje, ze kunnen het beter op een bedje leggen dan op de vloer word alles smerig. En zoals ik al zei, misschien hebben ze het lijkje wel niet meer nodig. Misschien hebben ze nog meer lijken. Wie weet meneer de profesoor.
Advertentie
Oud 06-03-2004, 20:55
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-03-2004 @ 15:56:
Die foto heb ik nog nooit gezien, en ziet er ook totaal niet echt uit. Heeft volgens mij niets met Roswell te maken.

Voor zover ik weet deed er een alien autopsy filmpje de ronde. Daar zijn zat foto's van op internet te vinden, zoals:

[afbeelding]
Die heb ik inderdaad ook al eens eerder gezien, maar die blijf ik er toch als een menselijke gedaante uit vinden zien, wellicht een misvorming maar als je de foto's van de elephant man bekijkt zou je die eerder als buitenaards kwalificeren...

Ik kan me moeilijk voorstellen dat als er een buitenaardse levensvorm zou zijn, dat die exact zo geevolueerd zal zijn als ons, zoals 2 benen en 2 armen en ongeveer dezelfde bouw...Die kans lijkt me kleiner dan de kans dat er buitenaardse schepen over de aarde heen vliegen.

Mijn idee blijft dat als er werkelijk een beschaving in staat is hierheen te komen en in het geheim wil handelen dat ze dan zo slim zijn dat ze zich niet tonen op wat voor manier dat ook mag wezen. Als je lichtjaren vliegt zal je ook wel bepaalde technieken voor handen hebben om jezelf te beschermen tegen ons domme mensenras.

Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 20:58.
Oud 07-03-2004, 13:43
A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat als er een buitenaardse levensvorm zou zijn, dat die exact zo geevolueerd zal zijn als ons, zoals 2 benen en 2 armen en ongeveer dezelfde bouw...Die kans lijkt me kleiner dan de kans dat er buitenaardse schepen over de aarde heen vliegen.
Ik citeer de astronoom Ogilvy in War of the Worlds:
De kansen dat er iets van Mars komt dat op een mens lijkt zijn een miljoen tegen één.

Uit de film van War of the Worlds. 1953
Oud 07-03-2004, 14:10
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
volgens mij bedoel je dat rosswell incident...
!)toch een weerballon
2)een nieuwe ontwikkeling van de us
3)een ufo was het zeker unidentified flying object
tot dat ze zeidde dat het ee
n weerballon was snappie??

achjah ik hecht niet zoveel waarden aan deze verhalen
moet je kijken wat voor schepsel het moet zijn geweeest
een gezicht zonder emoties hehhee een brain van hier tot ginder tjah hij moet natuurlijk super slim zijn om zon verre reizen te maken het lijkt meer op een legopoppetje of whatever
maar jah zeg nooit nooit ........................................
Oud 07-03-2004, 15:51
A Narrator
A Narrator is offline
En wat als er nou een UFO is neergestort, wat vinden jullie er dan van dat de VS het geheim houd?
Vinden jullie het goed omdat er zo minder opschudding ontstaat?
Of vinden jullie dat het ons recht is om te weten of het nu echt waar is?

Denken jullie dat de Aliens nou kwade, goede bedoelingen hebben of zijn ze gewoon nieuwsgierig naar ons en daarom ontvoeren ze mensen?
Oud 07-03-2004, 16:41
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
tjah kan er wel begrip voor opbrengen stel dat aan de ene kant
Oud 07-03-2004, 19:27
A Narrator
A Narrator is offline
Kom op.
Oud 07-03-2004, 20:46
Spoonie
Spoonie is offline
maar waarom landen onze vriendjes dan bijvoorbeeld niet in het binnenhof om ons te verrijken met hun manier van leven
Oud 07-03-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-03-2004 @ 15:56:

[afbeelding]
Dat is dat filmpje waarover ik de reportage heb gezien. De maker hiervan vertelde hoe het lijkje is gemaakt enzo en dat zelfs een leek kon zien dat er onmogelijk echte dokters aant werk waren. Zomaar hakken en snijden en met die ingewanden in t rond wandelen enzo.
Oud 08-03-2004, 16:20
A Narrator
A Narrator is offline
Ik heb ook alleensverhalen gehoord van ontvoerde mensen die een soort kruisingen van het menselijk ras en de Aliens te zien kregen.
Ik moet zeggen dat dit hierboven misschien een beetje te ver gaat.

Laatst gewijzigd op 08-03-2004 om 16:24.
Oud 09-03-2004, 14:14
Spoonie
Spoonie is offline
hahhaa lol dat heb ik ook gehoord volgens mij zal dat wel weer op discovery zijn
Oud 09-03-2004, 14:54
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 08-03-2004 @ 17:20:
Ik heb ook alleensverhalen gehoord van ontvoerde mensen die een soort kruisingen van het menselijk ras en de Aliens te zien kregen.
Teveel X-files gekeken zeker
Oud 11-03-2004, 16:36
A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
Denken jullie dat de Aliens nou kwade, goede bedoelingen hebben of zijn ze gewoon nieuwsgierig naar ons
Nou wat denken jullie nou hiervan?
Oud 12-03-2004, 11:53
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 11-03-2004 @ 17:36:
Nou wat denken jullie nou hiervan?
Dat hangt ervanaf met wat voor aantallen ze zouden komen, lijkt me.
Oud 13-03-2004, 17:33
A Narrator
A Narrator is offline
Hoe bedoel met wat voor een aantallen?
Oud 13-03-2004, 22:03
Sithan
Sithan is offline
Nou als ze hier met duizenden tegelijk komen dan lijkt t mij dat ze niet zozeer meer nieuwsgierig als wel dat ze zich hier willen vestigen...en dat lijkt me lastig gaan met de overbevolking aan mensen, dus dan vrees ik dat hun bedoelingen negatief zijn.
Oud 13-03-2004, 22:22
Imthecool1
Imthecool1 is offline
als jullie nou inderdaad allemaal gaan denken aan ufo's is het natuurlijk de perfect des-informatie....mensen denken icm met area 51 en rosswel direct aan ufo's...zo graaft natuurlijk nooit iemand verder ...Area 51 is een testfacility van de us government waar oa. de u2, sr-71, B2 en f117 zijn ontwikkeld..en misschien wel de aurora...alleen geven ze het niet graag toe, uit het eea is gebleken dat area51 niet langer meer de main-base is en dat ie verplaatst is naar micheal afb, daar worden chemische & biologische wapens getest..dus daar zullen niet zo snel meer pottenkijkers komen.
Oud 14-03-2004, 14:44
Verwijderd
als er aliens in de buurt zouden zijn, dan zouden ze de aarde hoogstwaarschijnlijk zien als 1 grote jerry-springer show.

VS vs Irak...rellen, rellen, rellen! oeh-oeh-oeh!

maar ff serieus: ergens ver weg zullen er vast wel wat rondlopen, maar niet hier.
Oud 17-03-2004, 17:11
A Narrator
A Narrator is offline
Ik denk dat er Aliens moeten zijn en dat zij misschien even bang voor ons zullen zijn als wij voor hun.
Oud 17-03-2004, 18:11
rubenrtv
rubenrtv is offline
Ik denk wel dat er op enkele bases in Amerika en Rusland aliens en ufo's zijn, maar ik denk dat daar zeker geen foto's of filmpjes van zijn.
Oud 26-03-2004, 15:15
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Het is allang bewezend dat de Roswell-alien die autopsie ondergaat niet echt is.
Ik heb het een keertje gelezen, enkele punten: De pathaloog-anatoon doet zeer vreemde incisies op de 'alien', de 'alien' zelf schijnt (and I quote): "verdacht veel op een combinatie van rubber en latex te lijken". De manier waarop de 'huid' reageerde toen er een mes in gezet werd, was abnormaal. Huid 'spat' niet uiteen zoals op de film te zien is.
Nah en zo kan ik nog wel even verdergaan.
Oud 26-03-2004, 15:15
Levitating Nun
Levitating Nun is offline

wel een vieze up van mij zeg
Oud 28-03-2004, 16:58
A Narrator
A Narrator is offline
Ik denk dat het nogal logisch is dat de autopsie beelden nep waren. Maar dat wil nog niet zeggen dat het niet echt gebeurd is.
Het lijkt mij dat we gewoon maar moeten afwachten tot er (levend) bewijs van andere wezens word gevonden, geopenbaard of naar ons toe komt.
Ze zullen zich toch ooit eens moeten vertonen.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze alleen naar ons toe komen om onze zwakke plekken te onderzoeken zodat ze één of ander Massa Vernietigings Wapen kunnen maken en gebruiken.
Want wat zouden wij doen als we leven op Mars zouden vinden? Ik denk dat wij speciementen van hen mee zullen nemen voor onderzoek, waarom zouden zij dat dan niet doen?
Oud 31-03-2004, 08:25
angel4
angel4 is offline
http://www.area51zone.com/

alles over area 51

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten