Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En als ik zelf een gewoon shirt bij had gehad, was het iig geen gothic shirt ![]() dat je het ff weet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kusjeee |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gister met uitgaan:
-He Lies heb je in 1 hap een bigmac proberen te eten? (ik heb een dubbelzijdige lipinscheuring-koorstlipachtig-iets) -Jij bent mooi van natura, jij hebt dat niet nodig. ![]() (een gore vent toen ik blistex opdeed. dat is lippenbalsem, lul!) -He Lies je hebt chocopasta op je mond. (ja leeeuk, vertel er wat meer over!) -Mijn vriendin wil weten waar je die broek gekocht heb. (het was een lelijk wijf met hangtieten, wat een compliment!) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en zo'n probleem met je lippen is niet leuk,van de winter had ik er ook last van Mooie sjaal,en dat wel 3 keer,door diezelfde persoon. ![]() Mijn moeder zou die broek zooo inleggen. (broek was een versleten aan de onderkant)
|
Wat een schaaaaattige schoentjes, ahh, en die oorbellen, schaaaaaattig! Aaaahhh, Kom eens kijken hoeeee lieeeff!! Aaaaah!
*Shut up* Is gewoon van de H&M.. Ik ben stoer, niet schattig ![]() Puh, je bent zelf schattig En laatst ook: mn vriendje (nja..ex ![]() ![]() -->Fluo roze.. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vandaag niet echt commentaar gehad, wel bouwvakkers maar ik had mijn koptelefoon op. Het zal wel iets geweest zijn van ooh my wat ben jij lekker! Ik heb zelf wel commentaar gegeven op andermans kleding. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vertel je commentaar eens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ze kijkt me al 1,5 jaar aan met een uitgestreken bek dus ik had het vandaag even helemaal gehad met die shaggerijn. ![]() Ik snap ook niet waarom ze me niet mag. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Boef | 496 | 18-02-2004 00:32 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Nieuw verhaal van mij, iemand commentaar? Anne | 7 | 31-10-2001 15:24 |